![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
Mortal wrote:
> In 'JPB bij de EO: Zonder geloof ben ik een trommelkonijn met lege > batterij.'; ID:<[email protected]>; Date:Sat, > 11 Jun 2005 13:54:22 +0200; theo1610 <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> > rattled: > > Hij is een uiterst actief trommelkonijn. Met hetzelfde IQ. RS |
|
|
#22 |
|
|
On Sat, 11 Jun 2005 20:02:31 +0200, "Rene" <[email protected]> wrote:
>theo1610 wrote: >> On Sat, 11 Jun 2005 14:14:17 +0200, "Rene" <[email protected]> wrote: >> >>> Toch fijn dat je naar de jongerendag kijkt! >> >> Ik probeer te integreren in het post-nee tijdperk. > >Heel goed. Dus je zegt niet bij voorbaat nee? Een ja of nee enkel na rijp beraad. _ De kloof tussen lintwormen en burger verwijdt zich. "Lievebeheersbeestjes" |
|
|
#23 |
|
|
"theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht
news:[email protected]... > > JPB bij de EO: Zonder geloof ben ik een trommelkonijn met lege batterij. Jammer dat moeder natuur (nog) geen betere oplossing heeft gevonden voor trommelkonijnen met chronisch lege batterijen. |
|
|
#24 |
|
|
theo1610 <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> wrote in
news:[email protected]: > > > De invloed van de factor 'geloof' ontgaat mij enigszins. Met of zonder, het blijft een trommelkonijn waar geen fut in zit. Maar misschien haalt'ie Durex en Duracell door elkaar, net als met die LCD- vs plasmaschermen. -- Bye, Willem-Jan Markerink The desire to understand is sometimes far less intelligent than the inability to understand <[email protected]> [note: 'a-one' & 'en-el'!] |
|
|
#25 |
|
|
En met zijn religie nogsteeds een trommelkonijn? Dus god is een batterij? en met veel bidden, een oplaadbare batterij. maar helaas, toen ik op deze planeet kwam zat er een stickertje op mijn rug, batteries not included. ;o) |
|
|
#26 |
|
|
"Boudewijn Dijkstra" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] .nl... > "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > JPB bij de EO: Zonder geloof ben ik een trommelkonijn met lege batterij. > > Jammer dat moeder natuur (nog) geen betere oplossing heeft gevonden voor > trommelkonijnen met chronisch lege batterijen. > Metaphysische verschijnselen vragen dito behandelingsmethoden ;-) Geloof, hoop en liefde ... het zijn sterkmakers. WN. |
|
|
#27 |
|
|
"D.E." <ask4myemail> schreef in bericht news:[email protected]... > > En met zijn religie nogsteeds een trommelkonijn? > Dus god is een batterij? en met veel bidden, een oplaadbare > batterij. maar helaas, toen ik op deze planeet kwam zat er > een stickertje op mijn rug, batteries not included. ;o) Was er geen CE-gebruikshandleiding toegevoegd in de Nederlandse taal ? 1. Wij feliciteren je met uw nieuwe aanwinst... 2. Richtlijnen voor veilig gebruik ... 3. In gebruikname en bediening ... 4. Onderhouds- en reparatie voorschriften ... 5. Technische gegevens en aanbevolen wisselonderdelen... 6. Richtlijnen voor uitgebruikname en 'disposal' ... WN. |
|
|
#28 |
|
|
"René Peters" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Richard Smol" <jazzcat@_NOSPAM_dds.nl> schreef in bericht > news:[email protected]. .. >> Rene wrote: >> >> > Toch fijn dat je naar de jongerendag kijkt! >> >> Te vergelijken met het kijken naar een horror-film. >> > > Ieder jaar verwonderd de media zich om het feit dat zo'n christelijke > bijeenkomst zoveel jongeren trekt. Ja zoveel trekkende jeugd bij elkaar, allemaal een in het geloof. Trouwens ik ben ook wel eens gegaan, reuze gezellig. Ben totaal ongelovig maar was best een leuke sfeer. |
|
|
#29 |
|
|
> Trouwens ik ben ook wel eens gegaan, reuze gezellig. Ben totaal ongelovig > maar was best een leuke sfeer. Natuurlijk...............maar in Jezus naam?? De het is het werk van de theologen. Deze mensen moeten leven van het geloof, het is hun bron van inkomsten. Het geeft hun de status in de maatschappij die ze zoeke. Lees de geschiedenis er maar op na.......en.........ongeacht de religie. Altijd al LOKTEN de priesters, het publiek met "brood en spelen"......met volksvermaak......noem het ritueel, noem het lithurgie.......naar hun "bedrijven". In de Joodse tempelindustrie gingen miljoenen om en van daag de dag is het netzo. Zo'n EO jongerendag heeft dan ook niets, maar dan ook niets met religie te maken met datgene waar Jezus voor hestorven is. |
|
|
#30 |
|
|
Vitae forma vocatur, "Rene" <[email protected]>, die Sat, 11 Jun 2005
14:14:17 +0200, in littera <[email protected] > in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Toch fijn dat je naar de jongerendag kijkt! > >-- >Rene > >cum prophetia defecerit dissipabitur populus Vrij vertaald: terwijl de profeet kakte, stoof het volk weg. :-))) -- Fusti |
|
|
#31 |
|
|
Vitae forma vocatur, Richard Smol <jazzcat@_NOSPAM_dds.nl>, die Sat, 11
Jun 2005 15:35:53 +0200, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >René Peters wrote: >> "Richard Smol" <jazzcat@_NOSPAM_dds.nl> schreef in bericht >> news:[email protected]. .. >> >>>Rene wrote: >>> >>> >>>>Toch fijn dat je naar de jongerendag kijkt! >>> >>>Te vergelijken met het kijken naar een horror-film. >> >> Ieder jaar verwonderd de media zich om het feit dat zo'n christelijke >> bijeenkomst zoveel jongeren trekt. > >Stompzinnigheid is niet beperkt tot ouderen. Ben je niet oud? >RS -- Fusti |
|
|
#32 |
|
|
Boudewijn Dijkstra wrote:
> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> JPB bij de EO: Zonder geloof ben ik een trommelkonijn met lege >> batterij. > > Jammer dat moeder natuur (nog) geen betere oplossing heeft gevonden > voor trommelkonijnen met chronisch lege batterijen. Mixomatose toch ? |
|
|
#33 |
|
|
theo1610 schreef:
Dat verklaart een hoop. Met geloof is hij dus een trommelkonijn met volle batterij. Even leuk voor de kleintjes, maar het werkt zo snel op de zenuwen... Jup.... Jeepee ten voeten uit. |
|
|
#34 |
|
|
"FdB" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected] ... > Boudewijn Dijkstra wrote: >> "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> JPB bij de EO: Zonder geloof ben ik een trommelkonijn met lege >>> batterij. >> >> Jammer dat moeder natuur (nog) geen betere oplossing heeft gevonden >> voor trommelkonijnen met chronisch lege batterijen. > > Mixomatose toch ? Volgens mij is de verspreiding van het monotheïsme nog altijd groter dan die van mixomatose, in verhouding gezien. |
|
|
#35 |
|
|
"Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > Allé vooruit geeft hem nog wat Duracellekes ! > > WN. > JPB kan zich zelfs zonder batterij als een konijn vermenigvuldigen. |
|
|
#36 |
|
|
"Ruben" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Wisenose" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > > > "theo1610" <tvbeuningen16@16=1hotmeel.com> schreef in bericht > > news:[email protected]... > > > > > Allé vooruit geeft hem nog wat Duracellekes ! > > > > WN. > > > JPB kan zich zelfs zonder batterij als een konijn vermenigvuldigen. > Kan zijn, maar trommelen die wel ? WN. |
|
|
#37 |
|
|
<[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > theo1610 schreef: > > > Dat verklaart een hoop. > > Met geloof is hij dus een trommelkonijn met volle batterij. Even leuk > voor de kleintjes, maar het werkt zo snel op de zenuwen... > Van trommelen wordt je doof ! (variant op van m*st*rb*r*n wordt je doof) BTW een (echt) konijn trommelt met de achterpoten als het zin heeft in s*x. WN. |
|
|
#38 |
|
|
On Sun, 12 Jun 2005 20:57:39 +0200, Fustigator <[email protected]>
wrote: >Vitae forma vocatur, "Rene" <[email protected]>, die Sat, 11 Jun 2005 >14:14:17 +0200, in littera ><[email protected] l> in foro be.politics >(et aliis) vere scripsit quod sequitur: > >>Toch fijn dat je naar de jongerendag kijkt! >> >>-- >>Rene >> >>cum prophetia defecerit dissipabitur populus > >Vrij vertaald: terwijl de profeet kakte, stoof het volk weg. >:-))) Ja, met kerklatijn kan je wat meemaken! Maar ik zou het toch liever vertalen als: "wanneer de voorspelling niet uitkomt, zal het volk verspreid raken". Of "als de profetie niet in vervulling gaat, loopt het volk weg" Of "wanneer het orakel faalt, zal het volk zich afkeren". Je zet hier David (en de Vulgaat) wel even in hun hemd ! (en er staat cum, niet dum, prophetia en niet prophetus)) Fullator |
|
|
#39 |
|
|
Vitae forma vocatur, Fullator <lvolders@forget_it.telenet.be>, die Tue,
14 Jun 2005 10:44:45 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >On Sun, 12 Jun 2005 20:57:39 +0200, Fustigator <[email protected]> >wrote: > >>Vitae forma vocatur, "Rene" <[email protected]>, die Sat, 11 Jun 2005 >>14:14:17 +0200, in littera >><[email protected] > in foro be.politics >>(et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Toch fijn dat je naar de jongerendag kijkt! >>> >>>-- >>>Rene >>> >>>cum prophetia defecerit dissipabitur populus >> >>Vrij vertaald: terwijl de profeet kakte, stoof het volk weg. >>:-))) > > >Ja, met kerklatijn kan je wat meemaken! > Vond je mijn ludieke vertaling niet leuk? >Maar ik zou het toch liever vertalen als: "wanneer de voorspelling >niet uitkomt, zal het volk verspreid raken". Dat is exact, maar minder leuk.;-) > >Of "als de profetie niet in vervulling gaat, loopt het volk weg" > >Of "wanneer het orakel faalt, zal het volk zich afkeren". > >Je zet hier David (en de Vulgaat) wel even in hun hemd ! Dat was doelbewust ludiek. >(en er staat cum, niet dum, prophetia en niet prophetus)) > had ik ook gezien maar dat paste niet bij mijn "vertaling";-)) >Fullator -- Fusti |
|
|
#40 |
|
|
Vitae forma vocatur, "Wisenose" <[email protected]>, die Tue, 14 Jun
2005 10:25:34 GMT, in littera <[email protected]> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: > ><[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected] oups.com... >> theo1610 schreef: >> >> >> Dat verklaart een hoop. >> >> Met geloof is hij dus een trommelkonijn met volle batterij. Even leuk >> voor de kleintjes, maar het werkt zo snel op de zenuwen... >> >Van trommelen wordt je doof ! Dat zal wel dan op of met zijn pééénis zijn, want iedereen weet dat men doof wordt van te masturberen :-) >(variant op van m*st*rb*r*n wordt je doof) >BTW een (echt) konijn trommelt met de achterpoten als het zin heeft in s*x. > >WN. > -- Fusti |