![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Vitae forma vocatur, boutros gali <[email protected]>, die Mon, 13 Jun
2005 17:02:22 GMT, in littera <[email protected] 2> in foro be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >Fustigator <[email protected]> wrote in >news:[email protected] : > >> Vitae forma vocatur, [email protected], die 13 Jun 2005 05:19:32 >> -0700, in littera >> <[email protected] .com> in foro >> be.politics (et aliis) vere scripsit quod sequitur: >> >>>Fustigator schreef: >>> >>>> Gosj, wat een dip in je urinaire pH, zeg! >>> >>>Ja "Boutros Gali" was ik vergeten maar dat komt omdat ik hem al lang >>>niet meer lees. Zet hem maar op nummer 1 ;-) >> >> Heb je geen ludiek zinnetje om hem te typeren? > >Zelf zo volkomen inspiratieloos, Fust, dat je om hulp moet smeken om >"ludieke zinnetjes", wat dat ook moge voorstellen? Smeken? Waar? >Wat de circusartiest betreft: hij leest mij niet meer (woeha, hij leest net >als de nepmongool ieder postje dat hier opduikt, kwistenbiebels �* la B55 >(of was het 52?) inbegrepen. Onzin. >Afgezien daarvan vind ik dit spelletje zeer ludiek en in hoge mate amusant >om zien hoe onze modellenfotograaf er in slaagt zichzelf dusdanig op te >winden dat ie zelfs niet meer weet dat hij mij nog maar een etmaal ofwat >geleden bij het clubje (de orde van de zuurpruimen, haha, wat een grap >komende van het ventje met de extra large-tenen) van Uncle en Luc vd >indeelde. Hoezo? -- Fusti |
![]() |
#22 |
|
![]() Fustigator <[email protected]> wrote in
news:[email protected]: > > Smeken? > > Waar? > Onzin. > > Hoezo? Ludieke zinnetjes. |