![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
Bekijk resultaten enquête: De doodstraf voor financiële fraudeurs en bedrijfsleiders? | |||
Ja, liefst door publieke steniging |
![]() ![]() ![]() |
2 | 11,11% |
Ja, maar laat ze eerst zo lang mogelijk tegen een hongerloon werken. |
![]() ![]() ![]() |
4 | 22,22% |
Ik twijfel, hoewel ik tegen de doodstraf ben, wil ik mijn mening in dit soort gevallen eventueel herzien |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Neen, ik ben tegen de doodstraf, maar wil wel strengere straffen voor dit uitschot |
![]() ![]() ![]() |
12 | 66,67% |
Aantal stemmers: 18. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Gouverneur
|
![]() OK, de doodstraf voor frauderende bedrijfsleiders, maar slechts als de vakbondsleiders die bedrijven in de grond boren met onverantwoordelijke eisen het ook krijgen......
"January 15, 1916 - To the Government of Aleppo - We are informed that certain orphanages which have opened also admitted the children of the Armenians. [...]the Government will view the feeding of such children or any effort to prolong their lives as an act completely opposite to its purpose, since it regards the survival of these children as detrimental. - Minister of the Interior, TALAAT." |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
20 jr. later had hij Daewoo... Ik wil het velen zien doen ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() S is ook begonnen als cafebaas en gebuisde kok
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() ik ben zelfs begonnen als ingenieur doctorandus ... tot mijn neus begon te kriebelen van alle huisstofmijten die welig tierden in die stoffe ruimten van de beschutte werkplaatsen der plaatselijke univ
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, voor witte boord criminaliteit passen meer alternatieve straffen, dwangarbeid in een fabriek aan de lopende band of zwaar werk... dan weten ze wat ze anderen soms aandoen !
Doodstraf is voor zware criminele feiten, voor hen die onherstelbaar persoonlijk leed hebben aangericht.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Want laten we eerlijk zijn; Rusland is na de VS het land met het grootste aantal dollarmiljonairs; voor de val van de muur zullen ze waarschijnlijk op één hand te tellen zijn geweest. Het land is dus leeggeplunderd NADAT de muur viel! Overigens is het wel zo dat het overgrote deel van die nieuwe miljardairs inderdaad wel ex-stalinistische bureaucraten zijn, die hun kar gekeerd hebben naar het kapitalisme. Ze zagen hun kans schoon, om dan het wegvallen van de planeconomie zich serieus te gaan verrijken... Het zou me niet verwonderen moesten Chodorkovsky en Abramovic alletwee lid waren van de bureaucratische dictatoriale top van de stalinistische partij. Citaat:
Een gevolg van het invoeren van het kapitalisme dus. Overigens is de levensverwachting er in Rusland 10 jaar op achteruit gegaan in 15 jaar... dubbel zo straf dus!
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]() Citaat:
Banken waarin je kan vertrouwen: Bestonden niet. Rechtsspraak waarin je kan vertrouwen: Bestond niet. Munt waarin je kan vertrouwen: Bestond niet, Yeltsin drukte bij naarmate hij nodig had. Je had zelfs geen recht op eigendom dat werd gerespecteerd. Getuige hiervan zijn verschillende fabrieken die letterlijk lam werden gelegd door de arbeiders, en waar de overheid niet tussen kwam. Langzaam, maar zeker, werkt Rusland zich hieruit echter op. De levensverwachting van de Rus is er trouwens geen 15 jaar op achteruit gegaan.
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() Titel : Doodstraf voor financiele fraudeurs en bedrijfsleiders.
Waarom moeten bedrijfsleiders de doodstraf krijgen?
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() ik ben ook tegen de doodstraf, maar voor rijken en asocialen maak ik graag een uitzondering.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
![]() |