![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
vorig jaar weet ik nog ,dat iemand zich tot Amnesty wenden met de voorstellen om in Tibet ,deels China,een contactpunt te bouwen voor Amnesty International zelf niet compleet negatief doelstellend ,maar het enige dat Amnesty tegen hem zij was,"wij moeien ons niet in politieke zaken ,plus dat China er toch direct korte mette met zal maken of de persoon in hun macht houden .Dus zeiden ze tegen hem,geen idee voor onze werking.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door cosmos : 15 juni 2005 om 16:00. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit AI verslag over China in 2004:
Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Vlaanderen Boven : 15 juni 2005 om 16:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#25 | ||||
Partijlid
|
![]() Citaat:
Hoe zit het met de systematisch uitroeiing en uithongering van boedhhisten? Ook wat over te vinden op die site? Kun je wat over zien als er eens een documentaire is die betaald is door Richard Gere, en uitgezonden wordt door de Boeddhistische Omroepstichting in Nederland. Zie je hoe ouders wanhopig kun kinderen met een pakske boterhammen en op blote voetjes over de passen van de Himalaya richting India sturen, in de hoop dat die wurmpjes het wél zullen overleven. Zij worden geholpen door verkenners, die de passen afschuimen op zoek naar deze arme schapen. Met gevaar voor eigen leven. Dat spreekt. Waarom geen steunpunt van Amnesty in India voor deze mensen? Of is het er inmiddels eindelijk, na jarenlang smeken?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 15 juni 2005 om 16:07. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik stelde dat AI selectief verontwaardigd is. En ontkracht u dat maar eens. Er staan immers nog een heleboel vragen van mijn kant daarover open. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik lees hier een aantal straffe uitspraken over AI, die men door twee minuten zoeken op hun site moeiteloos ontkracht. Ik zeg niet dat AI heiligen zijn, dat ze ALTIJD ALLES HELEMAAL CORRECT doen, dat ze nooit de bal misslaan, dat ze elk conflict altijd volledig onpartijdig benaderen. Mijn ervaring met AI is echter dat ze redelijk neutraal zijn, en zeker niet communistisch of marxistisch of anti-ikweetnietwat of pro-nogwatanders. Een genuanceerde benadering van AI is zeker nuttiger dan bezwaren maken die geen steek houden. PS: ik heb niet de minste binding met AI.[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 15 juni 2005 om 16:15. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Alleen maar dat ze selectief te werk gaan met het zinnigs dat ze doen. Opzoeken doe ik zo ook wel. Maar u maar niet druk. Het leek me gwoon leuk als u het ook eens zou doen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Partijlid
|
![]() Moet aan het werk.
Tot ziens. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Partijlid
|
![]() Het spijt me als ik even niet op jullie eventuele nieuwe inbreng kan reageren.
De politieke pleuris is hier zojuist in Nederland uitgebroken. Een ontsnapte TBS-er (criminele psychopaat) is na een week geleden ontsnapt te zijn aan zijn begeleider, eindelijk teruggevonden. Hij heeft na zijn ontsnapping tijdens waarschijnlijk iemand vermoord. Dit is een hot onderwerp, al maanden. Eerder werd er een 13 jarig meisje door zo'n schoft-op-de-loop verkracht. Die TBS-klinieken zijn zeven. De psychiaters watjes. Ditr gebeurt 5, 6 keer per jaar; al jaren. De mensen zijn het spuugzat. Minister Donner bungelt. God, wat hoop ik dat hij eruit getrapt wordt. Ik moet er permanent bovenop zitten nu. Het gaat stormen. Tot ziens.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Snoesje : 15 juni 2005 om 17:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Vreemdeling
|
![]() 8) laat me gerust weten als jij er wil voor investeren,dit zijn de tussen stappen naar de doelbewuste openheid signaal naar
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Wat ik bedoelde was dat je moeilijk met pijl en boog kan gaan schieten als ze aan de andere kant met mitrailleurs werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
afschaffen die hypocrasie