![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat een geluk dat de 'Paulette' in Frankrijk ook allang is afgeschaft
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ik vind mijn bril niet en kan je cijfers dus niet lezen" "Mijn muisbatterijen zijn leeg, mijn cursortoetsen versleten: ik kan niet klikken op de link" Reken er ten stelligste op: mochten jullie ooit één keer komen aandraven met cijfers die bewijzen dat er een secessionistische en anti-royalistische meerderheid bestaat, dan heb ik plots last van acute leesblindheid, en kan je je cijfers steken waar de zon nooit schijnt (n�*ét je kolenkelder!!)
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Al uw gekronkel nu, dat kan mij niet veel schelen, u weet dat ik gelijk heb, u dient dit dan ook te aanvaarden. Vanaf dit moment staat u ook op de "negeerlijst" wegens betwerig, koppig,en niet in staat de wil op te brengen iets bij te leren. - Nello |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
|
![]() Geen probleem... Volgens een andere studie heeft hij nog minder vertrouwen in de Belgische regering. Gewoon beiden afschaffen en Albert II laten regeren als een absoluut vorst. L'état, c'est le roi
![]()
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb liever een recht voor de raap niet verkiesbare monarch als die leugenachtige slijmballen van politiekers die geen respect voor de mensen tonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
|
![]() Citaat:
Liever: ![]() IPV ![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Die bovenste zijn belachelijk uiterlijk is te verklaren aan de hand van de tijd waarin ie leefde. Dat van de onderste is nog altijd een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nog steeds geen bron voor de cijfers van de bubbelklup. Op die manier kan ik ze niet serieus nemen en is het nutteloos er een discussie aan te wijden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() [edit]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door lomeanor : 18 juni 2005 om 21:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
Nu ja, deze absolute vorst ziet er (iets) minder belachelijk uit dan Lowieke. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie dus niet in waarom u zegt dat wij geen bron weergeven.
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien kan men gewoon het artikel weergeven. Dat bespaart veel veronderstellingen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
"De politiek" doet wel iets voor ons allemaal. Soms slecht maar meestal nog altijd goed. Jammer genoeg komen vooral de slechte dingen in het nieuws en richten de slechte beslissingen meer schade aan als de goede voorkomen. Het is simpeler iets te vernietigen dan iets op te bouwen. Maar gaan we daarom niet stemmen? Om bekwame mensen te kiezen? (En voor je begint van : "er zijn geen bekwamen, allemaal één pot nat", je hebt nog altijd het recht om zelf een partij op te richten en alles beter te doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Als het van lui van jouw slag af hing, ploegden we nog altijd op onze akkers ter meerdere eer en glorie van heer graaf en de kerk. Sterker nog: Er waren in de eerste helft van deze eeuw nog burgermannetjes als jij die de democratie allemaal te ingewikkeld en boven hun pet vonden en liever hun vertrouwen gaven aan de "sterke, eerlijke man" die al dat verkiezen wel gedaan zou maken. |
|
![]() |
![]() |