![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Just..... ![]()
![]() |
![]() |
#22 |
Banneling
|
![]() Waarom denken extreem-rechtsen dat iedereen een zionist is?
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
#24 | |||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Andro : 19 juni 2005 om 21:57. |
|||||||
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Franz Ritter Von Epp : 19 juni 2005 om 21:51. |
|||||
![]() |
![]() |
#26 | |
Burger
|
![]() Citaat:
over vijandsbeelden gesproken : http://switch5.castup.net/frames/200...=60227&ak=null
![]() |
#27 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Met wie mag een "echte Vlaming" dan wel in bed rommelen? Met niet-Joodse vreemdelingen?[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juni 2005 om 22:01. |
|||||
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als rechtse Vlaams-nationalist steun ik het Palestijnse volk in zijn strijd voor zelfbestuur en onafhankelijkheid en tegen de zionistische agressie vanwege Sharon terroristenjunta. Jij bent gewoon een goedkope islamofoob met een kortzichtig liberaal-kapitalistisch wereldbeeld die nog gelooft in het sprookje dat de zionisten boodgenoten zijn in de strijd tegen de islam. Het is vandaar dat de zionistische lobby in Tel Aviv en Washington meende in 1999 het Servische volk plat te moeten bombarderen ten voordele van de belangen van de kosovaarse en Albanese (p)islamieten. |
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat saai dat je zoiets van tevoren vastlegt. ![]()
![]() |
#31 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (get a live ofzo ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 19 juni 2005 om 22:12. |
|||||
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met in bed rommelen bedoel ik iets anders als gebruikt in uw context. "Hielenlikken" is mss idd een beter woord in deze context wel te verstaan. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus, als ik je goed begrijp, mag je wel in bed rommelen (zoals ik het bedoelde) met een (al dan niet joodse) "vreemdeling", maar zijn/haar hielen likken, dat gaat te ver. ![]() [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 19 juni 2005 om 22:21. |
|||||
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Als Europeanen moeten we verenigd onze eigen belangen verdedigen, zoals alle andere mogendheden en staten. Europa heeft geen direct belang met de strijd van de Palestijnen, maar wel met het verdwijnen van de piratenstaat Israël, de officieuze 51ste staat van de VSA.
Europa (met inbegrip van Rusland) dient de strijd aan te gaan om de oliebelangen in Centraal-Azië, en de vrijwaring van onze energiebehoeften en vrije waterwegen in het zuiden (Zwarte Zee & Middelandse Zee). |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want ik zie hier niemand die vreemdelingen ophemelt. Waarom zou iemand vreemdelingen moeten ophemelen? Het enige wat ik zie is dat sommigen zonder haat problemen proberen te begrijpen (en daar met anderen op beleefde wijze van mening kunnen verschillen), terwijl anderen alléén maar hun haatgevoelens uiten.
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ging hier niet om u Firestone maar om de bijdragen van de forumgebruiker M.V.V. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() antisemitisme, volgens mij, van iemand die wel héél erg duidelijk aangeeft een "sturmtrüpenfürher" te zoeken..
Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Flippo dewinter. Ook zo'n kortzichtige sukkel. Helaas met wat meer slimmigheden in huis dan deze Franz, gok ik.
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
Oh, trouwens, ik heb een nieuwtje voor je: tegenwoordig mag "eigen Turk eerst" ook al.. ps. Lik ze, he? Die hielen..[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mephisto : 19 juni 2005 om 23:09. |
|||||
![]() |