![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Staatssecretaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, men zal er zich bij moeten neerleggen ![]()
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U doet maar. Wie spoken achternaholt kan er meestal geen foto's van voorleggen nietwaar? Vreemdelingenangst is allicht een psychose: paranoïa. Het is niet moeilijk om mensen bang te maken. Maar wat brengt dit op? Ik wacht met spanning op het uiteenvallen van het VB rond reële thema's : het sociaal economisch projekt dat deze partij nastreeft. Gaan ze daar even cru zeggen wat ze met werkelozen, ambtenaars en de (volgens hen) andere "profiteurs" gaan doen? Make my day ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
werklozen zonder e en ambtenaren geen aars maar -aren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 juni 2005 om 15:07. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() mag wel maar niemand gebruikt deze schrijfwijze jij malle armeniër
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik voel me trouwens niet beledigd als ik Armeniër wordt genoemd, k'hoop dat jij net ook niet beledigd voelde ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ach jij bent de slechtste niet je bent dan ook geen kut-marokaantje he ... ik blijf erbij dat het vooral ambtenaren is wat gebruikt wordt in onze taal trouwens zijn werkelozen is zeker wel foutief.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb zo eens een poll op dit forum gehad met de vraag wie er 4 grootouders had die alle ' in België geboren zijn en wie er minstens 1 grootouder/ouder enz.; had die geen
Belg was en niet in België geboren. Van diegenen die antwoordden kwam ik op een verhouding 25 % met vreemde voorouders en 75 % helemaal autochtoon. Van de "vreemdelingen" in antwerpen d.i. mensen met een andere identiteit dan "belg" waren het lang de grieken die de boventoon voerden, momenteel denk ik dat het eerder de Nederlanders zijn die op n° 1 staan, maar dat is zeuiver op het gevoel af, je zou gewoon de officiële cijfers kunnen vragen. De meest populaire slogan "Eigen Volk Eerst" die men met zoveel enthoesiasme hoort roepen op de overvloedig op de Vlaams Nationalistische Televisiezender gedokumenteerde bijeenkomsten van onze Vlaams Belangpartij heeft derhalve zeer weinig betekenis : ik probeer al geruime tijd een verklaring voor deze term te krijgen, maar die schijnt niet gegeven te kunnen worden... Franstalige vlamingen bv; zijn ook vlamingen, zelfs als zij de franse nationaliteit hebben en in Frans-Vlaanderen wonen en zeker als ze in de "Brusselse Rand" wonen. Volgens andere bronnen zijn zelfs alle Brusselaars inclusief de arabisch sprekenden "Vlamingen". & niemand zal ontkennen dat er gekleurde medemensen bestaan die volop geïntegreerd lid zijn van het Vlaamse volk (inclusief mijn etnisch-chinees kleinkind(eren binnenkort) Ik twijfel er niet aan dat binnen 50 jaar de hier levende mensen 1° Als voornaamste voertaal het engels zullen gebruiken 2° Familieleden zullen hebben in alle hoeken van de wereld wat een slogan "Eigen volk Eerst" een zeer eigenaardige betekenis zal geven. Vraag me trouwens af wat de turkse en marokkaanse leden van die partij bij het uitroepen van die slogan precies denken, misschien "Turkije bij de EU " ?
![]() |
#30 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Verder, ''kut-marokkaantjes'' zijn alle straatschoffies (inclusief andere nationaliteiten) en marokkanen zijn gewoon de aardige mensen, neem ik dan aan. En over ''ambtenaren'' kunnen we wel eeuwig blijven door praten, maar ik begrijp wat je bedoelt. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 21 juni 2005 om 16:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Tik bijvoorbeeld in google het volgende in en klik op de allereerste link: koning boudewijn stichting moslims verwijzingen genoeg, voor wie wil lezen, want dat zul je -helaas- nog zelf moeten doen, evenals op een link op die pagina klikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Staatssecretaris
|
![]() De aller-lamsten onder ons die zelfs hun computer niet kunnen aanzetten kunnen klikken op deze link:
http://www.kbs-frb.be/files/db/nl/PU...s%5FBelgie.pdf Maar weerom: klikken, scrollen en lezen moet je zelf doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Vader Eyskens, premier van België in de jaren zestig en vader van Mark Eyskens, kon zelfs de veters van zijn schoenen niet vastknopen, zijn vrouw moest dat doen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#39 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- personen met de nationaliteit van land van herkomst5 op 1 januari 1999: Marokko(125.082) Of zijn er ineens 100.000 verdwenen in een paar jaar tijd??? ![]()
![]() |
![]() |
#40 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Het gedeeltelijk citeren viert hoogtij. De druiven zijn te groen Het doet geen zeer het is plezant Noem het: LINKS![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door vlaminghart : 23 juni 2005 om 18:57. |
|||||
![]() |
![]() |