![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Dirk Vermeer wrote:
> Karel "de Jazz" Jansens wrote: > >>lesjkajski wrote: >> >>>Luc.vd was zeer hard aan het denken : > > >>>>>Triest om te aanschouwen wat voor een pleurisvolk het overgrote >>>>>deel vd Vlamingen toch is >>>>>Ik ga jullie mee helpen leegzuigen tot de laatste snik en dan stamp >>>>>ik jullie verder de ravijn in >>> >>> >>>Haha Luckske, haha >> >>Zoals den Dirk gewoon is te schrijven: Het is maar om te zeggen dat ik >>hier intens van geniet. > > > Al een geluk dat die uitdrukking niet © is. Ge moogt altijd uw royalties in natura komen oppikken. De Palm staat koud. Eerst mailen, he. >>Lesj is in form. > > > Ik merk een stijlbreuk bij hem, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen, Tiens, ik niet, maar ik heb de groep de afgelopen week ook niet zo gevolgd. > of aan het warm weer. Ik vind het eerder aan de frisse -- en droge -- kant <evil grin>. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#22 |
|
![]() dL heeft uiteengezet op 20/06/2005 :
> On Mon, 20 Jun 2005 13:18:43 +0200, "MutsiPrutsi" > <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: > >> >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> MutsiPrutsi stelde de volgende uitleg voor : >>>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>>> news:[email protected]... >>>>> Op 20/06/2005, heeft MutsiPrutsi verondersteld : >>>>>> ...heeft nog steeds geen diploma. >>>>> >>>>> en dat dan uitgerekend mutsi prutsi daar op moet wijzen ... >>>>> >>>>> welk diploma jij ook hebt, je bent het niet waardig. Zelfs een >>>>> getuigschrift van eender wat overdrijft sterk je hersencapaciteiten. >>>>> >>>>> :oÞ >>>> >>>> Inderdaad. Maar dat verandert niets aan het feit dat de druiven je zo te >>>> horen zeer zuur smaken. >>> >>> zuur? >>> haha, ik lach me te pletter met zulk een onbenul als jij(en eig is het >>> niet om te lachen, maarja) >>> ik spring seffens eens in mijn plonsblad(4m doorsnee, 75cm hoog en met >>> filter, 89Euro) >>> en de hele zomer lang ga ik dat nog doen, de hele zomer ... en soms eens >>> wat joggen ... en eens een paar daguitstapjes(donderdag ben ik nog naar >>> Burg-Reuland geweest, mooi daar man!) ach en er zijn nog zoveel dingen die >>> ik ga doen terwijl jij ligt te werken, zucht, en dan werk je nog voor het >>> grote deel voor Walen en Brusselaars die net hetzelfde doen als ik, alleen >>> al veel langer en ondertussen traditioneel bij die mensen. Ik moet men >>> mening herzien over België, het is hier reuze! Ik denk er zelfs over om >>> volgende keer voor de sossen te stemmen ... :oÞ >>> wie is er hier zuur denk je? Ik lach alle dagen minstens een half uur >> >> net wat mutsiprutsi je altijd verteld heeft: je krijgt alles om gelukkig te >> zijn en toch blijf je zagen :-) >> > > Ik kijg niets zonder er vette euro's bij neer te leggen, ik geef > alleen maar, mag ik dan wel zagen? > > dL :D -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#23 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens stelde de volgende uitleg voor :
> Dirk Vermeer wrote: >> Karel "de Jazz" Jansens wrote: >> >>>lesjkajski wrote: >>> >>>>Luc.vd was zeer hard aan het denken : >> >> >>>>>>Triest om te aanschouwen wat voor een pleurisvolk het overgrote >>>>>>deel vd Vlamingen toch is >>>>>>Ik ga jullie mee helpen leegzuigen tot de laatste snik en dan stamp >>>>>>ik jullie verder de ravijn in >>>> >>>> >>>>Haha Luckske, haha >>> >>>Zoals den Dirk gewoon is te schrijven: Het is maar om te zeggen dat ik >>>hier intens van geniet. >> >> >> Al een geluk dat die uitdrukking niet © is. > > Ge moogt altijd uw royalties in natura komen oppikken. De Palm staat koud. > Eerst mailen, he. > >>>Lesj is in form. >> >> >> Ik merk een stijlbreuk bij hem, maar dat zou ook aan mij kunnen liggen, > > Tiens, ik niet, maar ik heb de groep de afgelopen week ook niet zo gevolgd. > >> of aan het warm weer. > > Ik vind het eerder aan de frisse -- en droge -- kant <evil grin>. ik ben er ook effe niet geweest en ik ga er ook niet te veel tijd in steken daarom wat prikacties, maar krachtiger en veel slinkser elke seconde die tikt verandert er iets, te lang vasthouden aan een bepaalde stijl betekent dat je niet meer mee bent -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#24 |
|
![]() dL formuleerde de vraag :
> On Mon, 20 Jun 2005 18:55:58 +0200, Luc.vd <[email protected]> > wrote: > >> On Mon, 20 Jun 2005 13:16:46 +0200, "MutsiPrutsi" >> <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> wrote: >> >>> >>> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> >>>> "MutsiPrutsi" <MutsiPrutsi@verwijder_dit.hotmail.com> schreef in bericht >>>> news:[email protected].. . >>>>> ...heeft nog steeds geen diploma. >>>> Is dat nodig, SS uit H heeft er ook geen , is toch >>>> gouverneur geworden. >>> >>> Boon had ook geen diploma. Maar had wel iets te vertellen. Lesj heeft >>> geen diploma... >> >> Maar dat is Lesj zijn schuld niet hoor. >> Kies maar een drogreden uit: >> >> * toen ik mijn examen moest afleggen, had er net een Marokkaan in mijn >> broek gekakt > > Gezeten bedoel je? :-) > >> * de leraars waren allemaal Franskiljons > > 1 is genoeg om een Vlaming, te te nekken, cfr het VB. > >> * er zaten geen vragen tussen over de transfers > > Dit heeft er voor gezorgd dat jij er wel door was? :-) > >> * omdat de politiek correcten bang zijn dat ik het veel beter zou >> doen, hadden ze mijn leraars opdracht gegeven mij er niet door te >> laten > > Politiek correcten hoeven niet bang te zijn in hun eigen doctrine dus > dat klopt niet luc. > >> * ik wist het gewoon veel beter dan de leraar, maar omdat de leraar zo >> dom was begreep hij mijn antwoord niet >> > > Dat heb ik ooit wel meegemaakt zelle. > >>> en heeft absoluut niets te vertellen. >> >> DAT was me nog niet opgevallen:-)))) > > Ik kan u geen ongelijk geven. > Lesj verlaagt zich hier overduidelijk tot de wat de linksen hier > altijd al gedaan hebben, spijtig. > > dL bestrijden met hun eigen wapens, zo breng je ze in verwarring en maken ze fouten(nog meer dan nu) -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#25 |
|
![]() Hayek heeft uiteengezet op 21/06/2005 :
> > lesjkajski wrote: > >> lachte zich steendood met het linkse gepeupel >> eigenlijk is het zielig ... maar toch lach ik me een pleuris! >> >> wie zijn ze, wat denken ze en vooral : doen die alsof of is dat hun >> oprechte mening? > > - Zij zitten zonder of met weinig geld > - Er zijn anderen met meer geld. > - ze besluiten dat dit oneerlijk is > - daar moet iets aan gedaan worden. > > Voil�* : het *HELE* linkse gedachtengoed. > In vier lijntjes. > > Uwe Hayek. > >> >> Veel succes lummelvolk! >> Vlaanderen, met links ten dode opgeschreven(België is al begraven maar >> zover zijn ze nog niet met hun verwerkingsproces) >> ik heb ook geen geld ... mss ooit een mooie erfenis maar dat kan nog lang duren neenee, links is een kliekje dat alles onder hun kliekje wil verdelen -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#26 |
|
![]() lesjkajski wrote:
> ik ben er ook effe niet geweest en ik ga er ook niet te veel tijd in steken > daarom wat prikacties, maar krachtiger en veel slinkser > elke seconde die tikt verandert er iets, te lang vasthouden aan een > bepaalde stijl betekent dat je niet meer mee bent Blijkbaar zijt ge tijdens mijn afwezigheid toegetreden tot de MTV-generation. Persoonlijk vind ik de meeste veranderingen zwaar overroepen. :) -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#27 |
|
![]() lesjkajski wrote:
> dL formuleerde de vraag : > >> Ik kan u geen ongelijk geven. >> Lesj verlaagt zich hier overduidelijk tot de wat de linksen hier >> altijd al gedaan hebben, spijtig. >> >> dL > > > bestrijden met hun eigen wapens, zo breng je ze in verwarring en maken > ze fouten(nog meer dan nu) Denk hier eens over na: Als ge uw vijand gaat bestrijden met zijn eigen wapens, betekent dat dat ge tegen iemand in het strijdperk gaat treden met iets waarmee uw tegenstander al volkomen vertrouwd is. Ge gaat m.a.w. uzelf een nadeel opleggen. Good luck, zou ik zo zeggen... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#28 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens wrote:
> lesjkajski wrote: > >> dL formuleerde de vraag : >> > >>> Ik kan u geen ongelijk geven. >>> Lesj verlaagt zich hier overduidelijk tot de wat de linksen hier >>> altijd al gedaan hebben, spijtig. >>> >>> dL >> >> >> >> bestrijden met hun eigen wapens, zo breng je ze in verwarring en maken >> ze fouten(nog meer dan nu) > > > Denk hier eens over na: Als ge uw vijand gaat bestrijden met zijn eigen > wapens, betekent dat dat ge tegen iemand in het strijdperk gaat treden > met iets waarmee uw tegenstander al volkomen vertrouwd is. Ge gaat > m.a.w. uzelf een nadeel opleggen. > > Good luck, zou ik zo zeggen... Even mezelf aanvullende: Een veel betere taktiek is uw vijand aan te vallen met wat hij *denkt* dat zijn eigen wapens zijn, maar die ge de avond tevoren heel geniepig hebt aangepast aan uw eigen doeleinden, zodat uw tegenstander, menende naar het gevest van zijn eigen ponjaard te grijpen, in werkelijkheid zijn vingers afsnijdt aan het stiekeme scheermesje dat ge toen aan het handvat hebt ge-superglued. Heb ik al geschreven dat ik een héél slecht karakter heb? -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#29 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens schreef op 21/06/2005 om 16:02:13 :
> > Heb ik al geschreven dat ik een héél slecht karakter heb? Schrijf ook eens dat je teveel vrije tijd en slechte fantasie hebt, tnx. -- mvg, Valère "Spelfouten zijn niet gecorrigeert. Dit voor JEy die het verbeteren hiervan tot levenstaak ziet". (Vrij naar een anonieme Nederlander). |
![]() |
#30 |
|
![]() In article <[email protected]>, "Karel \"de Jazz\" Jansens"
<[email protected]> says... > > Een veel betere taktiek is uw vijand aan te vallen met wat hij *denkt* > dat zijn eigen wapens zijn, maar die ge de avond tevoren heel geniepig > hebt aangepast aan uw eigen doeleinden, zodat uw tegenstander, menende > naar het gevest van zijn eigen ponjaard te grijpen, in werkelijkheid > zijn vingers afsnijdt aan het stiekeme scheermesje dat ge toen aan het > handvat hebt ge-superglued. > Ergens gaan de woorden ponjaard en superglue niet samen. > Heb ik al geschreven dat ik een héél slecht karakter heb? Is dat een slecht karakter? Ik ben niet zo: voor ik aanval, ga ik de vijand wegen. Eens gewikt en gewogen val ik aan, zonder retenu, onverwacht en op zijn zwakste plek of waar hij het meest en hardst gaat afzien, de vuilste truccen eerst en indien beschikbaar met minstens twee keer meer geweld als nodig. Tot heden zelden gevochten maar die keren dat het gebeurde, mocht ik mij later bij de politie-commissaris gaan verantwoorden. One wonders why. Tom -engelenkarakter, geeft liever dan te ontvangen (*)- De Moor (*) klop dat is, het doet mij principieel evenveel pijn dan hen ;-) |
![]() |
#31 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens heeft uiteengezet op 21/06/2005 :
> lesjkajski wrote: > >> ik ben er ook effe niet geweest en ik ga er ook niet te veel tijd in steken >> daarom wat prikacties, maar krachtiger en veel slinkser >> elke seconde die tikt verandert er iets, te lang vasthouden aan een >> bepaalde stijl betekent dat je niet meer mee bent > > Blijkbaar zijt ge tijdens mijn afwezigheid toegetreden tot de MTV-generation. > Persoonlijk vind ik de meeste veranderingen zwaar overroepen. :) zolang ze er maar geschokt door worden zodat ze denken dat ze daar iets tegen moeten doen ... des te meer ze zeggen en/of doen(hahahaha, doen ... ) des te sneller ze zakken -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#32 |
|
![]() Karel "de Jazz" Jansens formuleerde op dinsdag :
> lesjkajski wrote: > >> dL formuleerde de vraag : >> > >>> Ik kan u geen ongelijk geven. >>> Lesj verlaagt zich hier overduidelijk tot de wat de linksen hier >>> altijd al gedaan hebben, spijtig. >>> >>> dL >> >> >> bestrijden met hun eigen wapens, zo breng je ze in verwarring en maken ze >> fouten(nog meer dan nu) > > Denk hier eens over na: Als ge uw vijand gaat bestrijden met zijn eigen > wapens, betekent dat dat ge tegen iemand in het strijdperk gaat treden met > iets waarmee uw tegenstander al volkomen vertrouwd is. Ge gaat m.a.w. uzelf > een nadeel opleggen. > > Good luck, zou ik zo zeggen... niet als je hun wapen beheerst en het onze nog achter de hand houd ... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#33 |
|
![]() Murkha wrote:
> Karel "de Jazz" Jansens schreef op 21/06/2005 om 16:02:13 : > >> >> Heb ik al geschreven dat ik een héél slecht karakter heb? > > > Schrijf ook eens dat je teveel vrije tijd en slechte fantasie hebt, tnx. Ik heb inderdaad veel vrije tijd -- en recentelijk een optie genomen op nog véél meer van dat. De appreciatie van mijn fantasie laat ik over aan anderen, maar tot nu toe, en uw opinie meegeteld, is de balans nog altijd zwaar positief. -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#34 |
|
![]() Tom De Moor wrote:
> In article <[email protected]>, "Karel \"de Jazz\" Jansens" > <[email protected]> says... > >>Een veel betere taktiek is uw vijand aan te vallen met wat hij *denkt* >>dat zijn eigen wapens zijn, maar die ge de avond tevoren heel geniepig >>hebt aangepast aan uw eigen doeleinden, zodat uw tegenstander, menende >>naar het gevest van zijn eigen ponjaard te grijpen, in werkelijkheid >>zijn vingers afsnijdt aan het stiekeme scheermesje dat ge toen aan het >>handvat hebt ge-superglued. >> > > > Ergens gaan de woorden ponjaard en superglue niet samen. Ge hebt gelijk, maar temporeel dysfunctionele stijlfiguren zijn nu eenmaal in. Bedank Terry Pratchett daar maar voor. :) >>Heb ik al geschreven dat ik een héél slecht karakter heb? > > > Is dat een slecht karakter? > > Ik ben niet zo: voor ik aanval, ga ik de vijand wegen. Eens gewikt en gewogen > val ik aan, zonder retenu, onverwacht en op zijn zwakste plek of waar hij het > meest en hardst gaat afzien, de vuilste truccen eerst en indien beschikbaar met > minstens twee keer meer geweld als nodig. > > Tot heden zelden gevochten maar die keren dat het gebeurde, mocht ik mij later > bij de politie-commissaris gaan verantwoorden. One wonders why. Zolang ge maar zorgt dat dat algemeen bekend blijft, is dat nog geen slechte houding. Mensen hebben de neiging om voorzichtiger om te springen met een cirkelzaag die ingeplugd is. :) En die dat niet doen, och waar hebben we anders Darwin voor gehad, nietwaar? <evil grin> > Tom -engelenkarakter, geeft liever dan te ontvangen (*)- De Moor > > > (*) klop dat is, het doet mij principieel evenveel pijn dan hen ;-) -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
![]() |
#35 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 15:53:21 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Karel "de Jazz" Jansens heeft uiteengezet op 21/06/2005 : > > lesjkajski wrote: > > > >> ik ben er ook effe niet geweest en ik ga er ook niet te veel tijd in steken > >> daarom wat prikacties, maar krachtiger en veel slinkser > >> elke seconde die tikt verandert er iets, te lang vasthouden aan een > >> bepaalde stijl betekent dat je niet meer mee bent > > > > Blijkbaar zijt ge tijdens mijn afwezigheid toegetreden tot de MTV-generation. > > Persoonlijk vind ik de meeste veranderingen zwaar overroepen. :) > > zolang ze er maar geschokt door worden zodat ze denken dat ze daar iets > tegen moeten doen ... > des te meer ze zeggen en/of doen(hahahaha, doen ... ) des te sneller ze > zakken Lesjke, je bent niet alleen een poweet, maar ook een filosoof. Sargon |
![]() |
#36 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 15:54:14 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Karel "de Jazz" Jansens formuleerde op dinsdag : > > lesjkajski wrote: > > > >> dL formuleerde de vraag : > >> > > > >>> Ik kan u geen ongelijk geven. > >>> Lesj verlaagt zich hier overduidelijk tot de wat de linksen hier > >>> altijd al gedaan hebben, spijtig. > >>> > >>> dL > >> > >> > >> bestrijden met hun eigen wapens, zo breng je ze in verwarring en maken ze > >> fouten(nog meer dan nu) > > > > Denk hier eens over na: Als ge uw vijand gaat bestrijden met zijn eigen > > wapens, betekent dat dat ge tegen iemand in het strijdperk gaat treden met > > iets waarmee uw tegenstander al volkomen vertrouwd is. Ge gaat m.a.w. uzelf > > een nadeel opleggen. > > > > Good luck, zou ik zo zeggen... > > niet als je hun wapen beheerst en het onze nog achter de hand houd ... De goedendag? Heb jij een echte goedendag, Lesjke? Sargon |
![]() |
#37 |
|
![]() "Tom De Moor" <[email protected]> schreef in bericht
news:[email protected]... > In article <[email protected]>, "Karel \"de Jazz\" Jansens" > <[email protected]> says... > > > > Een veel betere taktiek is uw vijand aan te vallen met wat hij *denkt* > > dat zijn eigen wapens zijn, maar die ge de avond tevoren heel geniepig > > hebt aangepast aan uw eigen doeleinden, zodat uw tegenstander, menende > > naar het gevest van zijn eigen ponjaard te grijpen, in werkelijkheid > > zijn vingers afsnijdt aan het stiekeme scheermesje dat ge toen aan het > > handvat hebt ge-superglued. > > > > Ergens gaan de woorden ponjaard en superglue niet samen. > > > Heb ik al geschreven dat ik een héél slecht karakter heb? > > Is dat een slecht karakter? > > Ik ben niet zo: voor ik aanval, ga ik de vijand wegen. Eens gewikt en gewogen > val ik aan, zonder retenu, onverwacht en op zijn zwakste plek of waar hij het > meest en hardst gaat afzien, de vuilste truccen eerst en indien beschikbaar met > minstens twee keer meer geweld als nodig. > > Tot heden zelden gevochten maar die keren dat het gebeurde, mocht ik mij later > bij de politie-commissaris gaan verantwoorden. One wonders why. > > Tom -engelenkarakter, geeft liever dan te ontvangen (*)- De Moor Mooi zo. Bij Tom De Moor is het Vlaams Blok niet enkel springlevend, het ganse nazisme zit duidelijk in z'n kop geprogrammeerd. Wil er iemand deze psycho aangeven bij de daarvoor opgerichte instanties aub! ps: elders zit je iemand een opmerking te geven over z'n dt-fout. Als daar maar geen vuile truccen op volgen, oeps, trucs natuurlijk. Sukkel! Ga toch in therapie! ----== Posted via Newsfeeds.Com - Unlimited-Uncensored-Secure Usenet News==---- http://www.newsfeeds.com The #1 Newsgroup Service in the World! 120,000+ Newsgroups ----= East and West-Coast Server Farms - Total Privacy via Encryption =---- |