![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Het vernieuwde Vlaamse Blok nu veel beter. | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
1 | 16,67% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
5 | 83,33% |
Aantal stemmers: 6. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Op 23 mei 2003 verscheen er dit artikel op de website van het Vlaams Blok :
Citaat:
In de eerste plaats duiden ze ons natuurlijk weer, naar hun traditie, op het feit dat het om een Libanees gaat, en hebben ze zelfs het lef om de term ‘vluchteling’ te associëren met iemand die op de vlucht is voor de politie… Wat willen ze eigenlijk zeggen met dit artikel ? Dat dit nooit gebeurd was met het Vlaams Blok aan de macht !? De grensposten tussen België en Duitsland zijn al jaren verdwenen, en dus had die Libanees, zelfs als die geen asiel had gekregen in ons land, nog een brutale moordaanslag kunnen begaan op een Belgisch staatsburger, en dus ook zeker op iemand die in Vlaanderen woont… Want als je België wil binnenkomen vanuit de EU dan is dat perfect mogelijk, dat maakt deel uit van de wetten en de rechten van de Europese Unie, en die asielzoeker had dus ook zonder enig asiel ons land kunnen binnen dringen en had op die manier ook dezelfde misdaad kunnen begaan. Als het Vlaams Blok dus zo’n feiten echt wil aanpakken moeten ze in de eerste plaats de banden tussen België en de Europese Unie opblazen, wat onmogelijk is. En dan zitten we natuurlijk weer bij onze democratie die beschadigd zou moeten worden om zoiets mogelijk te maken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan S,
Namen moet men niet noemen want ze lezen ook deze topic. met vlaamse groet |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Wanne, U vergeet één klein detail.
Het Vlaams Blok ZIT in de opositie. En zijn rol is het aankaarten van wantoestanden, EN NIET HET AANBRENGEN VAN OPLOSSINGEN. :o De oplossingen moeten komen van de regeerders. U draait de rollen gewoon om. Degene die de mistoestanden aankaart moet de oplossingen geven. En om verder te besluiten, LEES het programma, en dan zal U kunnen oordelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Dan kunnen ze misschien eens naar
http://www.gayvlaanderen.com/nieuws/...blok/index.php en http://web.wanadoo.be/roze.aktiefront2/vbnl.htm surfen.
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Voor eind juli 2001: Verschillende waarschuwingen over dreigende aanslagen. Eind juli 2001: Hoogst mogelijke staat van alarm bij de CIA. 6 augustus 2001: Bush wordt gewaarschuwd over «voorbereidingen voor kapingen». 7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() S,
en na hun analyse gaan ze terug volgende verkiezing achteruit. En dit is zonder glazen bol. Wanneer men zijn waarden verlegd, verandert het kiespubliek. Wanneer U opschuift naar een richting, verliest U de kiezers welke reeds gevoelens hadden voor de andere richting, maar toch bleven omdat ze het nog konden tolereren. Wanneer u opschuift vallen deze weg. En van de andere zijde waar U naartoe schuift komen geen stemmen los, want die zitten er al. En om terug te keren???? De overlopers vinden zich bij die ander partij mischien reeds goed ingeburgerd. En dan komen ze niet terug. De wolligheid van hun partijkopstukken kosten hun kiezers. En ze hebben het nog niet door. de kiezer heeft voor een leuke snoet gekozen, en dan verder.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ben centrum rechts, maar wordt extreem rechts genoemd.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
U leest alleen wat U wilt lezen. Er staat in dezelfde tekst dat U alle inlichtingen kunt vinden in het programma van het Vlaams Blok. ![]() Maar ja wat baten kaars en bril als den uil niet zienen wil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Europees Commissaris
|
![]() Alé het Vlaams Blok heeft wel oplossingen, maar we moeten er zelf achter zoeken want ze zelf luidop verkondigen hoort niet bij hun taken omdat ze in de oppositie zitten
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=3165
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Een voorbeeld: Het Blok en de mensenrechten. Dat staat ook in hhun programma geschreven dat ze het UVRM erkennen. Maar anderzijds krijg je dan 'off the record' statements zoals de volgende: Filip Dewinter (VB) op 14 juni 1992: "Wat mij betreft is het Verdrag van de Rechten van de Mens ondergeschikt aan het principe van Eigen Volk Eerst, al de rest is larie en apekool." en een dag later dit van zijn boezemvriend: Gerolf Annemans (VB-Kamerlid) op 15 juni 1992: "Het Vlaams Blok voelt zich niet gebonden door de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens. Die VN-verklaring is mee opgesteld door mensen uit Senegal en Ivoorkust. Daarmee moeten wij hier in Borgerhout geen rekening mee houden." Zodus Fernand, kom eens met iets anders af, want dat progje is hooguit een doorzichtig schaamlapje voor hen die denken dat het Blok een brave conservatieve gezinspartij zou zijn ![]()
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() The Piano en Raf,
Wanneer U alleen maar wilt lezen wat U aanstaat en het andere alleen maar zever vindt, tja dan zijn we uitgesproken. Ik vind uw argumentatie dan ook maar zever, want U verwijst naar topics waar iedereen zijn mening en gal kan spuien, maar partijprogramma' s zijn flauwe kul in Uw ogen. Wat ik flauwe kul vind, dat is een regering die zijn burgers voorliegd. Die kieswetten maakt aangepast aan hun gehalte. ( waar het arbiragehof reeds de ongrontwettelijkheid van heeft vastgesteld). Waar de ene burger meer stemmen moet hebben om verkozen te worden dan de andere. Waar een uitgerangeerde partij een gecoopteerd senator krijgt. (voor gene boel te krijgen met de Vlamse regering). Dat zijn allemaal reele zaken. En daar zou U beter eens een deftige topic aan wijden. De andere zijde die julie willen belichten, bestaan alleen maar gissingen, en uit het verband gerukte teksten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar er resten gelukkig nog genoeg andere deelnemers op dit forum die onbevangen en onbevreesd over alles open en eerlijk willen praten, ook als ze daarom af en toe hun ongelijk zullen moeten erkennen. Als je absoluut de waarheid over het VB wilt kennen, raad ik je aan de forums te blijven opvolgen. 8)
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En wat vindt u van de houding van het Vlaams Blok betreffende het Verdragd van de Rechten van de Mens (omdat ook mensen uit Senegal en dergelijke er aan meegewerkt hebben ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
gij wil lezen, wat u wil lezen. Ik verwijs altijd om het programma te lezen. U vind het lezen van programma's flauwe kul! |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Europees Commissaris
|
![]() Raf,
daar kan ik mischien inkomen. |
![]() |
![]() |