![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
|
![]() Luc.vd stelde dit idée voor :
> On Mon, 20 Jun 2005 18:57:17 GMT, Jef <[email protected]> wrote: > >> "Ghingis Khan" wrote: >>> >>> "Guy" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected] 09.144... >>>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in >>>> news:[email protected]: >>>> >>>>> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >>>>> >>>>> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >>>>> >>>> >>>> Alles in de naam van de vrije meningsuiting? >>> >>> Alles in naam van de vrije meningsuiting ! >>> Inderdaad. >>> >>> >> Kijk es jongetje, als het Vlaams Belang de 51% haalt heb jij niets meer >> te blaffen, dat begrijp je toch héé. >> *Ghingis Khan* 19/6/2005 > > Afhankelijk van de bron (en het aantal Duvels dat ze door hun keelgat > gegoten hebben) haalt het VB de 51% > (in omgekeerde volgorde) > > volgende week > binnen de maand > binnen het halfjaar > zeker in 2007 > Toch zeker in de eerste twintig jaar > ergens halfweg volgende eeuw > Zeker dit millennium > > Ik zou er dus maar niet van wakker liggen zou ik ook niet doen, slaap maar rustig verder -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#22 |
|
![]() Jef schreef op 20/06/2005 :
> "Ghingis Khan" wrote: >> >> "Guy" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected] 09.144... >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> wrote in >>> news:[email protected]: >>> >>>> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >>>> >>>> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >>>> >>> >>> Alles in de naam van de vrije meningsuiting? >> >> Alles in naam van de vrije meningsuiting ! >> Inderdaad. >> >> > Kijk es jongetje, als het Vlaams Belang de 51% haalt heb jij niets meer > te blaffen, dat begrijp je toch héé. > *Ghingis Khan* 19/6/2005 blaffende honden zijn dan ook een dreiging naar de democratie, de echte. -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#23 |
|
![]() lesjkajski stelde dit idée voor :
> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... > > Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen bekijk het maar jongens ... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#24 |
|
![]() Sargon schreef :
> On Mon, 20 Jun 2005 17:28:49 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >> >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen > > Lesj, mijn jongen, bij deze temperaturen kan een slok water wonderen > doen. > > > BTW, wat was het resultaat van je blok-inspanningen? > > > > > > Sargon dat heb ik nog niet, de uitslag is zaterdag ga ik nog niet eens naartoe, ik ben die afgunstige blikken meer dan beu .... ik werd wel bedankt door enkele docenten voor de medewerking ivm de cursus en de handige tips die ik hen bezorgde ... -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#25 |
|
![]() Sargon stelde de volgende uitleg voor :
> On Mon, 20 Jun 2005 17:28:49 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >> >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen > > > Lesj, dit is 1 welgemeende steunbetuiging voor jou en je prachtig > initiatief. > > Use te force, Lesj... > > > > > > Sargon use the force idd daarom antwoord ik steeds op jou onzin ... maar dat snap je nog altijd niet he -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#26 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 12:07:30 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon stelde de volgende uitleg voor : > > On Mon, 20 Jun 2005 17:28:49 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... > >> > >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen > > > > > > Lesj, dit is 1 welgemeende steunbetuiging voor jou en je prachtig > > initiatief. > > > > Use te force, Lesj... > > > > > > > > > > > > Sargon > > use the force idd > daarom antwoord ik steeds op jou onzin ... > Omdat jij een echte grote bent, en die weten hun fans te waarderen. > maar dat snap je nog altijd niet he De dag dat ik echt op jouw bandbreedte zit, Lesj, dan komt de huisarts met mijn euthanasiepakket. Sargon |
![]() |
#27 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 12:06:23 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: > Sargon schreef : > > On Mon, 20 Jun 2005 17:28:49 GMT, "lesjkajski" > > <frits&[email protected]> wrote: > > > >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... > >> > >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen > > > > Lesj, mijn jongen, bij deze temperaturen kan een slok water wonderen > > doen. > > > > > > BTW, wat was het resultaat van je blok-inspanningen? > > > > > > > > > > > > Sargon > > dat heb ik nog niet, de uitslag is zaterdag > ga ik nog niet eens naartoe, ik ben die afgunstige blikken meer dan beu > ... > ik werd wel bedankt door enkele docenten voor de medewerking ivm de > cursus en de handige tips die ik hen bezorgde ... Lesj, ik zie het al, ook daar was je weer eens te slim voor al de anderen. Houden zo! Sargon |
![]() |
#28 |
|
![]() Wisenose heeft ons zojuist aangekondigd :
> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >> >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >> > Wat ga je gebruiken ? > Vapona-strips of de klassieke vliegenmepper ? > > WN. de strontvliegenmepper veel leuker -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#29 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 12:08:28 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >lesjkajski stelde dit idée voor : >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >> >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen > >bekijk het maar jongens ... Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Allez Lesj! Je kan het! Dat zijn er dan ongeveer twintig? Ga je ons nu wegjagen? |
![]() |
#30 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 06:59:33 GMT, "Wisenose" <[email protected]>
wrote: > >"lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >> >> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >> >Wat ga je gebruiken ? >Vapona-strips of de klassieke vliegenmepper ? Ik gok op de Bundy-strategie: schoenen uit, geur van zijn sokken. > >WN. > |
![]() |
#31 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 12:02:55 GMT, "lesjkajski"
<frits&[email protected]> wrote: >Luc.vd drukte met precisie uit : >> On Mon, 20 Jun 2005 18:17:59 GMT, "lesjkajski" >> <frits&[email protected]> wrote: >> >>> Luc.vd formuleerde de vraag : >>>> On Mon, 20 Jun 2005 17:28:49 GMT, "lesjkajski" >>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>> >>>>> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >>>> >>>> Ja, die leraars die je lastige vragen stelden heb je toch ook maar >>>> mooi weggejaagd he! >>>> Die gaan je niet meer lastigvallen! >>>> >>>> (en om beerputten te ruimen heb je sowieso geen diploma nodig) >>>> >>>>> >>>>> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >>> >>> ach Luc, >>> heb ik jou nu iets gevraagd >> >> Nee hoor, maar de VDAB zal je straks wel vragen (aan de hand van het >> competentieprofiel dat ze ongetwijfeld van je opgemaakt hebben): >> waarom weiger je beerputten te gaan reinigen; volgens ons is dit de >> geknipte job voor een Frits. >> >> >>> ter info : de snullen zullen de beerputten opkuisen in de toekomst en >>> ik wil gene lek stront meer zien, ruiken of horen. >>> en de linksen zijn wel overduidelijk de snullen > >haha, de VDAB .... >ik werken? Dan zal je toch straffe stoten moeten uithalen Aha.. een werkweigeraar! DAT zulen ze graag lezen bij de VDAB:-) (of beter: de RVA) Maar met een leefloon kan je ook nog mooie dingen doen hoor Lesj:-)) > en de hele SZ >in gebreke stellen wegens niet bekwaam en te zorgzaam ... Heb je dan het economisch congres van de VB-ers niet gevolgd? Er moet gesnoeid worden in de sociale zekerheid; de werkweigeraars moeten eruit. Dag Lesj! |
![]() |
#32 |
|
![]() On Tue, 21 Jun 2005 18:31:03 +0200, Luc.vd <[email protected]>
wrote: >>haha, de VDAB .... >>ik werken? Dan zal je toch straffe stoten moeten uithalen > >Aha.. een werkweigeraar! Iedereen die niet werkt is in uw ogen iemand die een uitkering krijgt ? Je zou er nog sterk van verschieten hoeveel (ook jonge) mensen rentenieren en geld met hopen hebben. Maar dat zal natuurlijk wel weer niet in uw heel kleine verstand passen... |
![]() |
#33 |
|
![]() Na rijp beraad schreef Luc.vd :
> On Tue, 21 Jun 2005 12:02:55 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> Luc.vd drukte met precisie uit : >>> On Mon, 20 Jun 2005 18:17:59 GMT, "lesjkajski" >>> <frits&[email protected]> wrote: >>> >>>> Luc.vd formuleerde de vraag : >>>>> On Mon, 20 Jun 2005 17:28:49 GMT, "lesjkajski" >>>>> <frits&[email protected]> wrote: >>>>> >>>>>> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >>>>> >>>>> Ja, die leraars die je lastige vragen stelden heb je toch ook maar >>>>> mooi weggejaagd he! >>>>> Die gaan je niet meer lastigvallen! >>>>> >>>>> (en om beerputten te ruimen heb je sowieso geen diploma nodig) >>>>> >>>>>> >>>>>> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >>>> >>>> ach Luc, >>>> heb ik jou nu iets gevraagd >>> >>> Nee hoor, maar de VDAB zal je straks wel vragen (aan de hand van het >>> competentieprofiel dat ze ongetwijfeld van je opgemaakt hebben): >>> waarom weiger je beerputten te gaan reinigen; volgens ons is dit de >>> geknipte job voor een Frits. >>> >>> >>>> ter info : de snullen zullen de beerputten opkuisen in de toekomst en >>>> ik wil gene lek stront meer zien, ruiken of horen. >>>> en de linksen zijn wel overduidelijk de snullen >> >> haha, de VDAB .... >> ik werken? Dan zal je toch straffe stoten moeten uithalen > > Aha.. een werkweigeraar! > DAT zulen ze graag lezen bij de VDAB:-) (of beter: de RVA) > Maar met een leefloon kan je ook nog mooie dingen doen hoor Lesj:-)) > > >> en de hele SZ >> in gebreke stellen wegens niet bekwaam en te zorgzaam ... > > Heb je dan het economisch congres van de VB-ers niet gevolgd? > Er moet gesnoeid worden in de sociale zekerheid; de werkweigeraars > moeten eruit. > > Dag Lesj! ik weiger geen werk, nooit! Alleen, ik mag niet werken ... welke baas pakt er nu iemand aan die al half kreupel is voor zen 30? Er zijn toch jonge allochtonen genoeg die willen werken .... :oÞ -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
![]() |
#34 |
|
![]() Luc.vd drukte met precisie uit :
> On Tue, 21 Jun 2005 12:08:28 GMT, "lesjkajski" > <frits&[email protected]> wrote: > >> lesjkajski stelde dit idée voor : >>> Als ik 20 gemeende steunbetuigingen krijg jaag ik er minstens 5 weg ... >>> >>> Anders draaien jullie maar verder met deze onbenullen >> >> bekijk het maar jongens ... > > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > Allez Lesj! > Je kan het! > > Dat zijn er dan ongeveer twintig? > > Ga je ons nu wegjagen? dit had ik voorzien beste, vandaar het woordje gemeende ... :oÞ -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |