![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We wachten dus op bewijzen ...
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar ik zweer het, onder het vet zijn het prachtige spieren... 8) ![]()
![]() |
![]() |
#24 | |
|
![]() Citaat:
Verbieden! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Tja,ik vind persoonlijk dat die pikante clipje's ook wel wat minder mogen.Mijn zoon van 9 is al helemaal bezeten door tmf,en een mens zou voor minder hé.
Maar ja,dit is het resultaat van het liberalisme.IPV die textielboycot tegen China konden ze beter een muziekclip-boycot beginnen tegen de VS. Ik ben helemaal niet preuts,maar de laatste tijd is het een beetje te erg ja,daarom laat ik mijn zoon ook nie te veel kijken naar die madammen,anders gaat hij ze na verloop van tijd misschien beschouwen als lustobjecten.
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Banneling
|
![]() mja daarmee dat ik naar techno luister. Er steekt ook een ideologie achter in zekere zin.
Ik voel me thuis tussen al die Vlamingen die uitgaan op zware boenkmuziek, wees maar gerust dat de meeste Vlaams Belangers onder de jongeren naar techno luisteren. integenstelling tot R&B en rap dat staat voor multiculturaliteit, criminaliteit, ghettowijken enz het is ook ontstaan uit de ghettowijken, door oorspronkelijk arme negers die via muziek poen willen pakken. Dat blanke artiesten als Eminem geboycot werden is geen oud nieuws... Vele rappers hebben een groot strafblad (50 cent, dr dre) enz Als je uitgaat in Carré op ne zondagavond (R&B) snap je héél goed wat ik bedoel, dat trekt een totaal ander soort volk aan. In discotheken zoals "The Oh!' laat men geen migranten binnen, niet omdat ze racist zijn maar omdat er anders te veel problemen van komen. Ik kan begrijpen dat uitbaters van hun keet kiezen voor zekerheid en geen geld willen verliezen door rellen. Zo is het algemeen geweten dat er meer buitenwippers nodig zijn voor R&B feestjes dan voor techno. Op JimTV zag ik onlangs een programma genaamd 'shout' waarbij men het holebi gebeuren wil aanmoedigen. Ik vind dat een kind recht heeft op een gezin en een mama en een papa nodig heeft. (sorry voor het afwijken maar het gaat tenslotte over Jimtv) Positief aan Jim ? Het is niet van de VRT en het is een jongerenzender die niet opereert van ons belastingsgeld maar van een laag budget. Fuck TMF en MTV kies voor Vlaams en kies voor Jimtv![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door separatist : 25 juni 2005 om 01:22. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
BIj de cityparade heeft men altijd de mond vol over drugsgebruik maar over multikul festivals zoals Couleur Café of Rock Werchter zegt men nooit iets verkeerds in de media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben altijd voorstander van vernieuwing en ook in muziek natuurlijk.
Maar deze week bij toeval eens op mtv terwijl ik eigenlijk probeerde te kijken naar pimp ye car zag ik een chinees in zijn blote staan gitaar te spelen op zijn pietke. awel waar dat goed voor was weet ik niet hoor. Is dat nu hip en hop?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mambo : 25 juni 2005 om 14:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Amai, en jij helemaal over je toeren hé.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoezo, ik heb dat nodig? Ik heb te veel stijl om naar MTV/TMF/JIM te kijken hoor. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |