![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams-nationalistisch forum Vlaams-nationalistische thema's kunnen hier besproken worden. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() ![]() Iets hipper! Let op, ik heb niks tegen de middeleeuwse leeuw, maar ik denk gewoon dat je je afzetmarkt zou kunnen vergroten met modernere shirts. Dat kan van alles zijn: een komische leeuw, een meer agressieve leeuw, een leeuw met een leuk opschrift (niet voor de zoveelste keer: ik ben Vlaming en daar ben ik fier op). Ik loop al een tijdje rond met het idee voor een shirt waar alleen de leeuw zijn hoofd (bij edele dieren zegt men hoofd) opstaat van boven tot beneden. Misschien ga ik dit weekeinde eens ontwerp maken en dan zet ik het hier. |
![]() |
![]() |
#22 |
Partijlid
|
![]() laat die leeuw zijn voor wat dat hem is, aan symbolen moet je niet veranderen is mijn bescheiden mening
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Vreemdeling
|
![]() Wel, op 11 juli doe ik een uniek zwart-geel voetbaltruike aan met als "sponsor" ne schone zwarte leeuw!