Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juni 2005, 12:40   #21
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
idd. in zo n weer werken voor een appel en ei is voor den onnozelen.
Wat van u vuilzakken die opgehaald worden?Wat van u zuiver water dat uit de kraan komt?Wat van de elektriciteit waarop u pc werkt?Wat van de bejaarde mensen die allemaal verzorgd worden?Wat van de dienst spoedgevallen waar u met een gebroken been terecht kunt?Wat van de brandweer die u huis komt blussen als het in brand staat?

Oeps,sorry King,das just,da bolt allemaal automatisch,das waar

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juni 2005, 13:56   #22
TomB
Perm. Vertegenwoordiger VN

TomB's schermafbeelding

Standaard

Ik vind dat de politiek zich niet te moeien heeft met werktijden.
Oud 25 juni 2005, 14:31   #23
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dekoster
Laat die Spanjaarden hun siesta eens behouden A.U.B.
....
Ik zou zo zeggen: laat ze daar zelf eens over beslissen.
Ik denk zo: misschien dat die kommissie er een is van de werkgevers, maar of de Spanjolen zelf dat zomaar gaan aanvaarden ... dan kent ge ze niet goed.

En naar mijn bescheiden mening leven ze in Italië en Griekenland niet zo erg verschillend.

ps: het lijkt me wel weer typisch: Europa in een slecht daglicht stellen, door hen die maatregel in de schoenen te schuiven.
Wie deed dat hier op dit forum, zomaar uit zijn duim zuigen dat het Europa is. Er is begot niks dat Europa te zeggen heeft in afspraken tussen werkgevers en werknemers; er is geen sociaal Europa, maar er zou er dringend een moeten komen.
Ergens niks van af weten, maar toch kwaken gelijk ne grote .....[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by De schoofzak on 25-06-2005 at 15:34
Reason:
--------------------------------

Citaat:
....
Ik denk zo: misschien dat die kommissie er een is van de werkgevers, maar of de Spanjolen zelf dat zomaar gaan aanvaarden ... dan kent ge ze niet goed.

En naar mijn bescheiden mening leven ze in Italië en Griekenland niet zo erg verschillend.

ps: het lijkt me wel weer typisch: Europa in een slecht daglicht stellen, door hen die maatregel in de schoenen te schuiven.
Wie deed dat hier op dit forum, zomaar uit zijn duim zuigen dat het Europa is. Er is begot niks dat Europa te zeggen heeft in afspraken tussen werkgevers en werknemers; er is geen sociaal Europa, maar er zou er dringend een moeten komen.
Ergens niks van af weten, maar toch kwaken gelijk ne grote .....[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
....

En naar mijn bescheiden mening leven ze in Italië en Griekenland niet zo erg verschillend.[/size]
[/edit]

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 25 juni 2005 om 14:34.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be