![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 24 juni 2005 om 10:52. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik kan mensen gelukkig maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Pfttt. Ga gewoon werken en koop zelf een zwembad. Dan kan je zelf beslissen wie erin mag en wie niet.
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() jakkes, het stinkt hier opeens.
koeiedrek met nog iets. klef okselzweet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Halve maan in Diest (nog in het nieuws geweest omdat de bedrijfsleiding op den duur allochtone jongeren weigerde), Domein de Nekker in Mechelen, Zilvermeer in Mol, het Meer van Rotselaar, De put van Hombeek, Hazenwinkel in Willebroek, ... Overal dezelfde kloterij met die ketjes. Ast warmer wordt komen ze pas echt in vorm heb ik de indruk!!
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op het vlaams blok stemme, ja dat durven ze dan wel. En zagen da kunnen ze ook een pak. Grr daar wordt ik altijd echt pist om. Ze kunnen echt zwaar den boom in, aan zo'n mensen heeft niemand iets. Ik hoef hun hulp niet, maar dan mogen ze mij hun gezaag ook besparen. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 juni 2005 om 11:34. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar ze kunnen er niet aan doen hoor, die arme Afrikaantjes, want zij werden immers eerst gekoloniseerd door de slechte, sterke, blanke man; en dan tégen hun eigen wil naar hier gehaald voor het vuile werk é!!! Consequentie kan toch mooi zijn...
![]() |
![]() |
#32 | ||
Banneling
|
![]() Ach, met de Marokkanen is altijd zelfste. Ik spreek voor men provincie (Antwerpen). Door die Marokkanen ben ik nog niet eens in t stad welkom, ik word direct voos bekeken door 'locale machthebbers'. Ster is zelfde shit, geen plaats meer om te ademen !!!!
De schuld ligt bij marokkaanse verenigingen ... Ze moeten gewoon een doel hebben om alle Marokkanen bij elkaar te brengen (arabier,berber ,...). Ze moeten wijsmaken dat ze zulke dinges niet kunnen permitteren in andermansland (alé tis van ons allemaal natuurlijk :d). Ze moeten gewoon een doel creëren. Ik zeg maar iets, we moeten gezamelijk in acite komen tegen Spaanse regering die Marokko blijft maar kleineren .. Marokkanen missen nationalisme. Een goede marokkaanse nationalist zou op straat bv gene belg aangevallen maar wel een Spanjaard. Ik wil nu geen haat verspreiden tegenover spanjaarden, gewoon ik wil gewoon tonen dat ze andere dinges kunnen doen[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door JusticeLover : 24 juni 2005 om 11:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
+ de omheining steviger maken zodat ze niet meer binnenkunnen zonder te betalen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door la_Principessa : 24 juni 2005 om 11:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() hopelijk kom je zo eens een groepje tegen... enkel mannelijk gedrag vertonen, zeker niet verwijfd anders is het dubbelen tarief !! ![]() dus voicelesscharlie : klopt er op en zwijgt, perst ze af, gooi ze overal buiten, maar zwijg... of heb ik het verkeerd begrepen ?
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(dit is geen hint ofzo voor boelzoekers hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Neen, ik zou het niet kunnen, als ik ergens naartoe wil en dat is betalend zal ik dat betalen, maar ik kan begrijpen dat sommige mensen gebruik maken van een "opening in het systeem" ![]() [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 24 juni 2005 om 11:55. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
![]() |