Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2005, 01:06   #21
Stefanie
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hoe nu verder?

Het lijkt me niet wenselijk dat wij ons gaan verlagen tot hetzelfde niveau als de Belgen. We moeten proberen op een volwassen manier met de Belgen te blijven omgaan. Het zou echter wel wenselijk zijn om onze naiviteit overboord te gooien, en de Belgen te zien voor hoe ze werkelijk zijn. Veel Nederlanders hebben namelijk nog een (ongefundeerde) sympathie voor Belgen. Laten we onze oogkleppen afdoen, en ons wapenen tegen de Belgische vijandigheden. En dan maar hopen dat de Belgen ooit eens volwassen worden, en ons niet meer nodig hebben als identiteitsversterkers.

B.
In mijn ogen zijn die VLDers Francofielen. Die doen alles wat Elio en de PS wil. Dat is niet in het belang van de Vlamingen. Volgens mij heeft Vlaanderen alleen maar te winnen bij een samenwerking met Nederland. Ik vind het echt triestig dat zo'n VLDer in Nederland dergelijk beeld van de Vlamingen oproept. Wat heeft de VLD de afgelopen zes jaar al voor de Vlamingen gedaan? Ze rammen ons de snel Belg wet en het vreemdelingenstemrecht door de strot. En nu zie ik dergelijke reactie van 'n Nederlander omdat die VLDer dat gezegd heeft.
Stefanie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be