![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Paul Van Britsom" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "Dennis VG / WarlocK" <[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> On Mon, 27 Jun 2005 17:09:33 +0200, Paul Van Britsom wrote: >>>> >>>>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>>>> >>>>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>>>> >>>>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>>>> >>>>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>>>> >>>>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke >>>>> Kansen >>>>> en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang wegens >>>>> racisme. >>>> (....) >>>> >>>> >>>> Het is helemaal niet stil... er is al een topic bezig hierover. >>>> >>> >>> Hoeveel klachten lopen er daar binnen dagelijks ? >>> >>> Zijn ze daar al op zoek achter een gepaste rechter ? >>> >>> Voor wanneer het oordeel 1 week voor volgenden verkiezing ? >>> >>> Op naar de 2.000.000 Vlaams Belang stemmen ? >>> >>> Ze zullen het nooit leren. >>> >>> Kan ik ook klacht neerleggen ? >> >> U kan dat ten allen tijde, zelfs bij uw plaatselijk politiekantoor. Waar >> wacht je nog op? >> >> > Foutje, nog maar eens. > Ik kan geen klacht neerleggen aangezien ik geen betrokken partij ben. Waarom vraag je dan of je ook klacht kan neerleggen? (en je bent daar nog verwonderd en verbouwereerd over ook?!) Wie is er hier dom? :p |
|
|
#22 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Paul Van Britsom" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> Paul Van Britsom was zeer hard aan het denken : >>>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>>> >>>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>>> >>>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>>> >>>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>>> >>>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke >>>> Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang >>>> wegens racisme. >>>> >>>> Dat werd maandag op een persconferentie aangekondigd. Aanleiding is een >>>> artikel in de Sint-Niklase editie van de Vlaams Belang-krant onder de >>>> titel luidde: "Wat je in de pers niet kon of mocht lezen". >>>> >>>> Daarin grijpt het Vlaams Belang terug naar de vernieling van grafstenen >>>> op het kerkhof van Tereken begin dit jaar, gepleegd door enkele >>>> autochtone minderjarigen. "Het Vlaams Belang heeft deze zeer ernstige >>>> feiten die bovendien zeer pijnlijk zijn voor de nabestaanden van >>>> overledenen aangegrepen om foutieve informatie te verstrekken door deze >>>> wandaden toe te schrijven aan allochtone jongeren," zei burgemeester >>>> Freddy Willockx. Het Vlaams Belang zet volgens Willockx met dit soort >>>> berichtgeving aan tot discriminatie, haat en geweld en wil hiermee de >>>> inwoners van vreemde nationaliteit in de stad stigmatiseren. >>>> >>>> "Hierdoor pleegt het Vlaams Belang op grond van artikel 1 van de >>>> antiracismewet een strafbaar feit," klinkt het bij het stadsbestuur. >>>> Willockx had vrijdag al openbare excuses geëist tijdens de gemeenteraad >>>> maar ving bot. " >>>> >>>> GVA >>>> >>>> (c) je weet wel :p >>> >>> weeral + 5% , normaal dat je daar als rechtse stil van wordt ... >>> Zijn de tegenstanders dan echt zo dom? Blijkbaar wel ... >> >> Weet je dan al of het gelogen is of niet Lesj? >> > > Dat doet er zelfs niet toe hoeveel maal heeft politiek correct > het volk al niet belogen ? Al heel veel, arme Ghingis. Maar de vraag is niet of zij liegen, de vraag is of het Blok hier gelogen heeft. :-)) Moeite met zaken uit elkaar te houden? |
|
|
#23 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Paul Van Britsom" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected]... >>> Paul Van Britsom wrote: >>> >>>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>>> >>>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>>> >>>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>>> >>>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>>> >>>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke >>>> Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang >>>> wegens racisme. >>> >>> Dom van Willockx. >> >> De rechtvaardige moet soms domme dingen doen. >> > > Zeer juist, getuigen de 1.000.000 Vlaamse Belang stemmen. Wil je zeggen dat die 1.000.000 stemmers dom zijn? Nu ga je te ver!!! :-))) |
|
|
#24 |
|
|
On Mon, 27 Jun 2005 17:52:25 GMT, " de boskabouter" <[email protected]>
wrote: > >"Paul Van Britsom" <[email protected]> schreef in bericht >news:[email protected]... >> Ghingis heeft z'n tong verloren? >> >> Waar blijft de (c) je weet wel? >> >> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >> >> Zal het VB haar leugens toegeven? >> >> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke >Kansen >> en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang wegens >racisme. >> >> Dat werd maandag op een persconferentie aangekondigd. Aanleiding is een >> artikel in de Sint-Niklase editie van de Vlaams Belang-krant onder de >titel >> luidde: "Wat je in de pers niet kon of mocht lezen". >> >> Daarin grijpt het Vlaams Belang terug naar de vernieling van grafstenen op >> het kerkhof van Tereken begin dit jaar, gepleegd door enkele autochtone >> minderjarigen. "Het Vlaams Belang heeft deze zeer ernstige feiten die >> bovendien zeer pijnlijk zijn voor de nabestaanden van overledenen >> aangegrepen om foutieve informatie te verstrekken door deze wandaden toe >te >> schrijven aan allochtone jongeren," zei burgemeester Freddy Willockx. Het >> Vlaams Belang zet volgens Willockx met dit soort berichtgeving aan tot >> discriminatie, haat en geweld en wil hiermee de inwoners van vreemde >> nationaliteit in de stad stigmatiseren. >Het lelijk zeikertje van dwaasland beschermd zijn bruine knuffeltjes tot in >het absurde Dus als iemand in een hui-aan-huis-blad zou schrijven dat de boskabouter een grafschenner is, dan zou je dat niet erg vinden? (al benje ongetwijfeld gewoon een paddestoelenschenner:-) >Seffens op de staatszender in Terzake het proces van het VB > |
|
|
#25 |
|
|
Paul Van Britsom wrote:
> "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> "Paul Van Britsom" <[email protected]> wrote in message >> news:[email protected]... >>> >>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>> >> >> Zolang de Behangers hun oprispingen, boeren, flatulenties niet kunnen >> ventileren na het verorberen van hun dagelijkse makak, hoor je ze >> niet. Houwen zo. > > Misschien hebben ze van hun baasje zwijgplicht gekregen? Somers heeft niks in de pap te brokken bij het VB Je verwart de VLD met het belang van Vlaanderen |
|
|
#26 |
|
|
Paul Van Britsom wrote:
>> Foutje, nog maar eens. >> Ik kan geen klacht neerleggen aangezien ik geen betrokken partij ben. > > Waarom vraag je dan of je ook klacht kan neerleggen? (en je bent daar > nog verwonderd en verbouwereerd over ook?!) > > Wie is er hier dom? :p Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. En VH liep nog wel zo hoog met je op... Nog even en je moet weer op zoek naar een nieuwe nick |
|
|
#27 |
|
|
Paul Van Britsom wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in > bericht news:[email protected]... >> Paul Van Britsom wrote: >> >>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>> >>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>> >>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>> >>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>> >>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor >>> Gelijke Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het >>> Vlaams Belang wegens racisme. >> >> Dom van Willockx. > > De rechtvaardige moet soms domme dingen doen. Groot gelijk ja Laat willockx maar eens goed uit zijn dak gaan. Laat de pers er op springen Unizo een petitie beginnen En vooral: stuur albert er op af. Roer naar goed in de brij: Dit wordt kassa kassa voor het Vlaams Belang. ... zelfs al waren het maar heel heel licht bruin gekleurde belgen. Dan nog brengt dit op voor het VB. Jongens toch, het kan echt niet meer stuk. |
|
|
#28 |
|
|
"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht news:[email protected]... > Paul Van Britsom wrote: > >>> Foutje, nog maar eens. >>> Ik kan geen klacht neerleggen aangezien ik geen betrokken partij ben. >> >> Waarom vraag je dan of je ook klacht kan neerleggen? (en je bent daar >> nog verwonderd en verbouwereerd over ook?!) >> >> Wie is er hier dom? :p > > > Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. > En VH liep nog wel zo hoog met je op... > > Nog even en je moet weer op zoek naar een nieuwe nick Nee hoor, ik heb al jaren dezelfde nick. > > > |
|
|
#29 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > > Paul Van Britsom wrote: > > > >> Ghingis heeft z'n tong verloren? > >> > >> Waar blijft de (c) je weet wel? > >> > >> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? > >> > >> Zal het VB haar leugens toegeven? > >> > >> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke > >> Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang > >> wegens racisme. > > > > Dom van Willockx. > > > > Hij weet dat het zijn einde is volgend jaar. Die schele otter behoort bij een partij waar liegen van 's morgens tot 's avonds, in hun kultuur zit. > > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ > http://www.snowleopard.org/ > > |
|
|
#30 |
|
|
On Mon, 27 Jun 2005 18:33:13 GMT, "Dirk Vermeer" <trace veegaf @
time.com> wrote: >Paul Van Britsom wrote: >> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in >> bericht news:[email protected]... >>> Paul Van Britsom wrote: >>> >>>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>>> >>>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>>> >>>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>>> >>>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>>> >>>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor >>>> Gelijke Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het >>>> Vlaams Belang wegens racisme. >>> >>> Dom van Willockx. >> >> De rechtvaardige moet soms domme dingen doen. > > >Groot gelijk ja >Laat willockx maar eens goed uit zijn dak gaan. >Laat de pers er op springen >Unizo een petitie beginnen >En vooral: stuur albert er op af. > >Roer naar goed in de brij: >Dit wordt kassa kassa voor het Vlaams Belang. > >.. zelfs al waren het maar heel heel licht bruin gekleurde belgen. Inderdaad: Vanhecke zag er daarnet weer heel gebruind uit. En als het nu eens echte Vlamingen zijn, die stemmen voor het VB.. Morgen weten we allicht meer:-)))))) >Dan nog brengt dit op voor het VB. Idioot. Denk je nu echt dat de modale sintniklazenaar staat te springen om op gekken als Gekke Khan en co te stemmen? Vooral als ze publiekelijk te kakken gezet zijn als leugenaars van de ergste soort - Wat zelfs zijne geföhndheid (wat zag hij er weer bruin uit) al niet meer durft ontkennen. > >Jongens toch, het kan echt niet meer stuk. > > > |
|
|
#31 |
|
|
"Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > > "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> Paul Van Britsom wrote: >> >>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>> >>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>> >>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>> >>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>> >>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke >>> Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang >>> wegens racisme. >> >> Dom van Willockx. >> > > Hij weet dat het zijn einde is volgend jaar. > > -- > Ghingis Khan > http://www.lotuschild.org/ > http://www.khadag.org/ > http://www.snowleopard.org/ > > Ik kom je huis binnen via de schoorsteen, maar ik ben niet Sinterklaas. Ik zweef naar je slaapkamer en doe dichtbij je gezicht het zoemen van een muskiet na. In halfslaap begin je om je heen te slaan in het donker, op jacht naar die mug die niet bestaat. Wanneer ik genoeg heb van het spelen met de mug sla ik de dekens bij je voeten terug en blaas een koude stroom lucht die je botten doet verstijven. Je begint te rillen, krimpt ineen, trekt de wollen deken over je heen en je moet zelfs een paar keer niezen, wat niet het gevolg is van je allergie. GoTo |
|
|
#32 |
|
|
"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > On Mon, 27 Jun 2005 17:52:25 GMT, " de boskabouter" <[email protected]> > wrote: > > > > >"Paul Van Britsom" <[email protected]> schreef in bericht > >news:[email protected]... > >> Ghingis heeft z'n tong verloren? > >> > >> Waar blijft de (c) je weet wel? > >> > >> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? > >> > >> Zal het VB haar leugens toegeven? > >> > >> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke > >Kansen > >> en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang wegens > >racisme. > >> > >> Dat werd maandag op een persconferentie aangekondigd. Aanleiding is een > >> artikel in de Sint-Niklase editie van de Vlaams Belang-krant onder de > >titel > >> luidde: "Wat je in de pers niet kon of mocht lezen". > >> > >> Daarin grijpt het Vlaams Belang terug naar de vernieling van grafstenen op > >> het kerkhof van Tereken begin dit jaar, gepleegd door enkele autochtone > >> minderjarigen. "Het Vlaams Belang heeft deze zeer ernstige feiten die > >> bovendien zeer pijnlijk zijn voor de nabestaanden van overledenen > >> aangegrepen om foutieve informatie te verstrekken door deze wandaden toe > >te > >> schrijven aan allochtone jongeren," zei burgemeester Freddy Willockx. Het > >> Vlaams Belang zet volgens Willockx met dit soort berichtgeving aan tot > >> discriminatie, haat en geweld en wil hiermee de inwoners van vreemde > >> nationaliteit in de stad stigmatiseren. > >Het lelijk zeikertje van dwaasland beschermd zijn bruine knuffeltjes tot in > >het absurde > > Dus als iemand in een hui-aan-huis-blad zou schrijven dat de > boskabouter een grafschenner is, dan zou je dat niet erg vinden? ooit heb ik al tegen een kerhof staan plassen maar ik kan me niet meer herinneren aan welke kant van de muur,het was heel nevelig,dus... > > (al benje ongetwijfeld gewoon een paddestoelenschenner:-) > > >Seffens op de staatszender in Terzake het proces van het VB > > > |
|
|
#33 |
|
|
Paul Van Britsom wrote:
> "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Paul Van Britsom wrote: >> >> >>>>Foutje, nog maar eens. >>>>Ik kan geen klacht neerleggen aangezien ik geen betrokken partij ben. >>> >>>Waarom vraag je dan of je ook klacht kan neerleggen? (en je bent daar >>>nog verwonderd en verbouwereerd over ook?!) >>> >>>Wie is er hier dom? :p >> >> >>Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. >>En VH liep nog wel zo hoog met je op... >> >>Nog even en je moet weer op zoek naar een nieuwe nick > > > Nee hoor, ik heb al jaren dezelfde nick. Dirk heeft het niet over die deuk in uw kop. Of eigenlijk, bij nader inzien, misschien toch wel... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#34 |
|
|
"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht news:[email protected]... > Paul Van Britsom wrote: >> "Uncle's" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> "Paul Van Britsom" <[email protected]> wrote in message >>> news:[email protected]... >>>> >>>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>>> >>> >>> Zolang de Behangers hun oprispingen, boeren, flatulenties niet kunnen >>> ventileren na het verorberen van hun dagelijkse makak, hoor je ze >>> niet. Houwen zo. >> >> Misschien hebben ze van hun baasje zwijgplicht gekregen? > > Somers heeft niks in de pap te brokken bij het VB > > Je verwart de VLD met het belang van Vlaanderen > > > Jij verwart de zomer met de winter en de winter heeft straks geen pap meer om in te brokken. GoTo |
|
|
#35 |
|
|
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Paul Van Britsom wrote: > >> "Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht >> news:[email protected]... >> >>>Paul Van Britsom wrote: >>> >>> >>>>>Foutje, nog maar eens. >>>>>Ik kan geen klacht neerleggen aangezien ik geen betrokken partij ben. >>>> >>>>Waarom vraag je dan of je ook klacht kan neerleggen? (en je bent daar >>>>nog verwonderd en verbouwereerd over ook?!) >>>> >>>>Wie is er hier dom? :p >>> >>> >>>Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. >>>En VH liep nog wel zo hoog met je op... >>> >>>Nog even en je moet weer op zoek naar een nieuwe nick >> >> >> Nee hoor, ik heb al jaren dezelfde nick. > > Dirk heeft het niet over die deuk in uw kop. > > Of eigenlijk, bij nader inzien, misschien toch wel... Bijzonder intelligente opmerking, Karel :) > > -- > Karel "de Jazz" Jansens > > "Ceterum censeo Belgicam delendam." > (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#36 |
|
|
Paul Van Britsom wrote:
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... > >>Paul Van Britsom wrote: >> >> >>>"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht >>>news:[email protected]... >>> >>> >>>>Paul Van Britsom wrote: >>>> >>>> >>>> >>>>>>Foutje, nog maar eens. >>>>>>Ik kan geen klacht neerleggen aangezien ik geen betrokken partij ben. >>>>> >>>>>Waarom vraag je dan of je ook klacht kan neerleggen? (en je bent daar >>>>>nog verwonderd en verbouwereerd over ook?!) >>>>> >>>>>Wie is er hier dom? :p >>>> >>>> >>>>Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. >>>>En VH liep nog wel zo hoog met je op... >>>> >>>>Nog even en je moet weer op zoek naar een nieuwe nick >>> >>> >>>Nee hoor, ik heb al jaren dezelfde nick. >> >>Dirk heeft het niet over die deuk in uw kop. >> >>Of eigenlijk, bij nader inzien, misschien toch wel... > > > Bijzonder intelligente opmerking, Karel :) Ik vond dat ook. Ziet ge, het is een dubbele woordspeling: "nick" betekent "bijnaam" én "deuk", maar het laatste alleen in het Engels en-- Och, waarom doe ik eigenlijk de moeite... -- Karel "de Jazz" Jansens "Ceterum censeo Belgicam delendam." (Cato, 'Pro Gerolphe') |
|
|
#37 |
|
|
"Luc.vd" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected]... > Dus als iemand in een hui-aan-huis-blad zou schrijven dat de > boskabouter een grafschenner is, dan zou je dat niet erg vinden? Mogen wij dit ff vragen aan Sneeuwwitje..? ( 7 kleine vingertjes hoog opgestoken). -- Joske |
|
|
#38 |
|
|
Dirk Vermeer schreef:
> Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. > En VH liep nog wel zo hoog met je op... Als hij met argumenten afkomt, ja. In dit geval niet. Ik weet niet wat er aan de hand is, maar moet wel constateren dat er zwaarder getild wordt aan het feit dat het VB verkeerdelijk(?) allochtonen zou hebben beschuldigd van grafschending (de doden liggen er niet wakker van) dan aan een stelletje per bus uit Brussel en Borgerhout aangevoerde kut-Marokaantjes dat zoals elke zomer de openluchtzwembaden terroriseert. En dat laatste heb ik *zelf* gezien. mvg, VH |
|
|
#39 |
|
|
Hugo, kan je me eens contacteren over de site (mail of tel) ?
M-Kr "VH" <[email protected]> schreef in bericht news:[email protected] ups.com... > Dirk Vermeer schreef: > > >> Je valt de laatste twee dagen weer helemaal uit je rol. >> En VH liep nog wel zo hoog met je op... > > Als hij met argumenten afkomt, ja. > In dit geval niet. > Ik weet niet wat er aan de hand is, maar moet wel constateren dat er > zwaarder getild wordt aan het feit dat het VB verkeerdelijk(?) > allochtonen zou hebben beschuldigd van grafschending (de doden liggen > er niet wakker van) dan aan een stelletje per bus uit Brussel en > Borgerhout aangevoerde kut-Marokaantjes dat zoals elke zomer de > openluchtzwembaden terroriseert. En dat laatste heb ik *zelf* gezien. > > mvg, VH > |
|
|
#40 |
|
|
Paul Van Britsom schreef op 27/06/2005 :
> "Ghingis Khan" <[email protected]> schreef in bericht > news:[email protected]... >> >> "Paul Van Britsom" <[email protected]> schreef in bericht >> news:[email protected]... >>> >>> "lesjkajski" <frits&[email protected]> schreef in bericht >>> news:[email protected]... >>>> Paul Van Britsom was zeer hard aan het denken : >>>>> Ghingis heeft z'n tong verloren? >>>>> >>>>> Waar blijft de (c) je weet wel? >>>>> >>>>> Is de VB-infodienst op vakantie in het zonnige Tunesië? >>>>> >>>>> Zal het VB haar leugens toegeven? >>>>> >>>>> "Het stadsbestuur van Sint-Niklaas dient bij het Centrum voor Gelijke >>>>> Kansen en voor Racismebestrijding klacht in tegen het Vlaams Belang >>>>> wegens racisme. >>>>> >>>>> Dat werd maandag op een persconferentie aangekondigd. Aanleiding is een >>>>> artikel in de Sint-Niklase editie van de Vlaams Belang-krant onder de >>>>> titel luidde: "Wat je in de pers niet kon of mocht lezen". >>>>> >>>>> Daarin grijpt het Vlaams Belang terug naar de vernieling van grafstenen >>>>> op het kerkhof van Tereken begin dit jaar, gepleegd door enkele >>>>> autochtone minderjarigen. "Het Vlaams Belang heeft deze zeer ernstige >>>>> feiten die bovendien zeer pijnlijk zijn voor de nabestaanden van >>>>> overledenen aangegrepen om foutieve informatie te verstrekken door deze >>>>> wandaden toe te schrijven aan allochtone jongeren," zei burgemeester >>>>> Freddy Willockx. Het Vlaams Belang zet volgens Willockx met dit soort >>>>> berichtgeving aan tot discriminatie, haat en geweld en wil hiermee de >>>>> inwoners van vreemde nationaliteit in de stad stigmatiseren. >>>>> >>>>> "Hierdoor pleegt het Vlaams Belang op grond van artikel 1 van de >>>>> antiracismewet een strafbaar feit," klinkt het bij het stadsbestuur. >>>>> Willockx had vrijdag al openbare excuses geëist tijdens de gemeenteraad >>>>> maar ving bot. " >>>>> >>>>> GVA >>>>> >>>>> (c) je weet wel :p >>>> >>>> weeral + 5% , normaal dat je daar als rechtse stil van wordt ... >>>> Zijn de tegenstanders dan echt zo dom? Blijkbaar wel ... >>> >>> Weet je dan al of het gelogen is of niet Lesj? >>> >> >> Dat doet er zelfs niet toe hoeveel maal heeft politiek correct >> het volk al niet belogen ? > > Al heel veel, arme Ghingis. Maar de vraag is niet of zij liegen, de vraag is > of het Blok hier gelogen heeft. :-)) > > Moeite met zaken uit elkaar te houden? neenee, de vraag is : komt er een nieuw proces -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |