Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2005, 17:15   #21
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Ik vind Illwill een zaag.

Kan iemand dit knippen? Dit was een persoonlijke aanval denk ik.
Rapporteer jezelf é.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 17:34   #22
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor degene die het interesseren...we zijn in ieder geval voor een tijdje van onze vriend verlost. Of het defenitieve ban is weet ik niet. Ik hoop wel dat zodra hij toch zou mogen terug komen onze afspraak nog steeds kan doorlopen mits aanpassing dat het zeker bij de eerst volgende opflakkering een defenitieve ban word.
Ik had er helemaal geen problemen mee om nooit nog iets tegen onze vriend te zeggen alleen zal het mij nooit lukken om niet terug te reageren en zeker niet wanneer het enkel om uitlokken gaat, discussieren...geen probleem, maar ja, daar kon hij niet mee overweg en nu moet hij de gevolgen ervan ook maar dragen. Ben blij dat de moderatoren mij daar tenminste toch gelijk in geven.
Oud 30 juni 2005, 17:36   #23
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Voor degene die het interesseren...we zijn in ieder geval voor een tijdje van onze vriend verlost. Of het defenitieve ban is weet ik niet. Ik hoop wel dat zodra hij toch zou mogen terug komen onze afspraak nog steeds kan doorlopen mits aanpassing dat het zeker bij de eerst volgende opflakkering een defenitieve ban word.
Ik had er helemaal geen problemen mee om nooit nog iets tegen onze vriend te zeggen alleen zal het mij nooit lukken om niet terug te reageren en zeker niet wanneer het enkel om uitlokken gaat, discussieren...geen probleem, maar ja, daar kon hij niet mee overweg en nu moet hij de gevolgen ervan ook maar dragen. Ben blij dat de moderatoren mij daar tenminste toch gelijk in geven.
Heb je het over Raf?
Oud 30 juni 2005, 17:40   #24
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Heb je het over Raf?
Jeps
Oud 30 juni 2005, 17:45   #25
ingenious
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
leer ondertussen zelf ook maar eens deftig discussieren, dan moet je mss niet meer om bans vragen.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 18:11   #26
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Ik begrijp het toch niet zo goed, hoor. Dit is nu eenmaal een discussieforum. De gemoederen kunnen inderdaad hoog oplopen, maar dat hoort er nu eenmaal bij (weliswaar liever uitzondering dan regel). Indien iedereen die op dit forum al ooit eens persoonlijk aangevallen geweest is om een ban vraagt van de tegenpartij, kunnen de moderatoren gewoonweg het zaakje opdoeken. Blijft er niemand meer over. Indien bepaalde forummers niet tegen persoonlijke aanvallen kunnen, waarom die bepaalde personen dan niet op de negeerlijst zwieren? Zaak opgelost.
Oud 30 juni 2005, 18:41   #27
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ingenious
leer ondertussen zelf ook maar eens deftig discussieren, dan moet je mss niet meer om bans vragen.
Je verondersteld zonder reden dat ik om een ban heb gevraagd, men heeft mij op verzoek van Raf gebanned en na opheffing van deze ban hebben Raf en ik afgesproken met een moderator om de strijd te staken, en daarmee bedoel ik de persoonlijke aanvallen omdat er heel wat volk kloeg over onze uitlatingen waar geen einde aan kwam. We zijn er toen mee akkoord gegaan alleen heeft Raf het niet kunnen laten waardoor enkel en alleen de schuld bij hem ligt. Als er een afspraak is gemaakt moet je er je ook maar aan houden, wees er maar zeker van dat Raf nethetzelfde zou hebben gedaan indien ik mezelf niet onder controle had kunnen houden.
Oud 30 juni 2005, 18:45   #28
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door No Pasaran
Ik begrijp het toch niet zo goed, hoor. Dit is nu eenmaal een discussieforum. De gemoederen kunnen inderdaad hoog oplopen, maar dat hoort er nu eenmaal bij (weliswaar liever uitzondering dan regel). Indien iedereen die op dit forum al ooit eens persoonlijk aangevallen geweest is om een ban vraagt van de tegenpartij, kunnen de moderatoren gewoonweg het zaakje opdoeken. Blijft er niemand meer over. Indien bepaalde forummers niet tegen persoonlijke aanvallen kunnen, waarom die bepaalde personen dan niet op de negeerlijst zwieren? Zaak opgelost.
Ik heb Raf een hele tijd geleden meermaals gevraagd om cease fire in te lassen en enkel nog gewoon te discussieren over het onderwerp, hier is hij nooit op in gegaan, ga dus klagen bij hem. Waarom hij mij niet op zijn negeerlijst heeft gezet weet ik ook niet, zul je ook aan hem moeten vragen, ik had dit negeerknopje niet nodig, hij dus duidelijk wel. En lees al mijn postings maar na, ik zal nooit iemand uitmaken of met persoonlijke aanvallen afkomen TOT op het punt dat men dit naar mij toe wel doet, dan krijg je koekje van eigen deeg maar ik zal er dus zelf nooit mee beginnen.
Oud 30 juni 2005, 18:58   #29
styllo_ben
Minister-President

styllo_ben's schermafbeelding

Standaard

persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een sessie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

zitten jullie dan echt dagenlang erover te vitten? Komaan zeg, wat voor een bekrompen mensen zijn jullie.

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by styllo_ben on 30-06-2005 at 19:58
Reason:
--------------------------------

persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een sessie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

zitten jullie dan echt dagenlang erover te vitten? Komaan zeg, wat voor een bekrompen mensen zijn jullie.

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

persoonlijke aanvallen...waar zeveren jullie toch over. Als ge na een seesie van goed 'discussiëren' uitlogt en uw pc afzet...zijn de verwijten toch allemaal verdwenen, of niet?

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door styllo_ben : 30 juni 2005 om 18:58.
styllo_ben is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 19:36   #30
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2005, 23:09   #31
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Raf is geb�*nd?
Oud 1 juli 2005, 01:08   #32
numarx
Minister

numarx's schermafbeelding

Standaard

Wie's Raf trouwens?
numarx is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2005, 01:12   #33
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door styllo_ben

Ik heb toch ook recentelijk enkele minder mooie uitspraken gedaan over Wreker. Die trekt zich er toch niks van aan (denk ik toch) en als die de pc uitzet, zijn mijn verwijten toch passé. Of vergis ik mij? Zeg Wreker: jij hebt mij toch niet gerapporteerd bij de mod's hé?
Als het aan mij lag poste iedereen wat hij zou willen. Ik ben geen moderator é, dus als je klachten hebt over wat er mag gepost worden en wat niet dan moet je bij hen zijn en niet bij mij. Denk je dat ik ervan wakker lig wat men over mij of tegen mij zegt hier op dit forum...echt niet hoor.
Oud 1 juli 2005, 01:14   #34
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Waarom moet dit eigenlijk zo in het openbaar gezegd worden? Is dit niet eerder iets tussen jou, Raf en de moderatie? Ik wil hier geen partij kiezen maar ik vind niet bepaald fair dat er hier zo openlijk over Raf gesproken wordt terwijl hij zelf geen weerwoord kan bieden, dus misschien toch beter zo'n zaken in het vervolg via PB/email afhandelen?
Ik ben deze topic begonnen zonder namen te noemen, ik wou enkel weten hoe bepaalde zaken afgehandeld worden op dit forum.
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot, zeg gewoon dat je Raf niet moet...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.
Voor mij moesten er echt geen namen vernoemd worden.[edit]
[size=1]After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:16
Reason:

Citaat:
Ik ben deze topic begonnen zonder namen te noemen, ik wou enkel weten hoe bepaalde zaken afgehandeld worden op dit forum.
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot, zeg gewoon dat je Raf niet moet...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.
Voor mij moesten er echt geen namen vernoemd worden.[/size]

[size=1]After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:15
Reason:

Citaat:
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.
Voor mij moesten er echt geen namen vernoemd worden.[/size]

Citaat:
Dat bepaalde personen meteen doorhadden dat het over Raf ging...tja daar kan ik niks aan doen é. Remember de posting van...draai niet rond de pot...ik kan niet iedereen tevreden stellen é.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 1 juli 2005 om 01:16.
Oud 1 juli 2005, 01:17   #35
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Percalion
Raf is geb�*nd?
Ja, en niet door mij maar door zichzelf[edit]
[size=1]After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:18
Reason:

Citaat:
Raf is geb�*nd?
Ja, en niet door mij maar door zichzelf[/size]

[size=1]After edit by illwill on 01-07-2005 at 02:17
Reason:

Citaat:
Raf is geb�*nd?
Ja, en niet door mij maar door zichzelf[/size]

Citaat:
Raf is geb�*nd?
Ja[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door illwill : 1 juli 2005 om 01:18.
Oud 1 juli 2005, 01:19   #36
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door numarx
Wie's Raf trouwens?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=36343

Volg deze topic en je weet genoeg in mijn ogen.
Oud 1 juli 2005, 14:25   #37
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?

*knip*

Geknipt op vraag van de geviseerde.
[edit]
[size=1]After edit by tronca on 01-07-2005 at 19:08
Reason:

Citaat:
Ik wil niet rond de pot draaien maar bij vorige topics tussen rivalen werd de topic gesloten, vandaar dat ik deze gewoon open wilde houden.
Ik kan trouwens wel heel wat meerdere mensen niet uitstaan op dit forum, maar daar gaat het dus niet over. Er zouden anders nogal wat mensen gebanned moeten worden é.

Iedereen had last van de eindelozen discussies, vandaar dat er een afspraak werd gemaakt, Raf heeft deze verbroken en vandaar dat de afgesproken consequenties nu ook maar moeten volgen. Rechtvaardig?

*knip*

Geknipt op vraag van de geviseerde.
[/size]

[size=1]After edit by parcifal on 01-07-2005 at 15:26
Reason:

Citaat:

Illwill, je was altijd al een zeikerd en een domme kip.
De dag dat jij van dit forum vertrekt geef ik een traktatie.

Scum of the earth. [/size]

Citaat:

Illwill, je was altijd al een zeikerd en een domme kip.
De dag dat jij van dit forum vertrekt geef ik een traktatie.

Scum of the earth.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door tronca : 1 juli 2005 om 18:08.
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2005, 14:53   #38
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Je vergist je, JIJ vind dat het zo is. Het zal mij dus een worst wezen.

Blijf trouwens gerust zo verderdoen, misschien moet ik dan nog een traktatie gaan geven.
Oud 1 juli 2005, 14:56   #39
Andro

Andro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je vergist je, JIJ vind dat het zo is. Het zal mij dus een worst wezen.

Blijf trouwens gerust zo verderdoen, misschien moet ik dan nog een traktatie gaan geven.
Het lijkt wel haast een hobby van je....
Oud 1 juli 2005, 14:57   #40
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andromeda1968
Het lijkt wel haast een hobby van je....
Wat is een hobby van me?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be