![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
hier worden mensen uitgenodigd en is men zo lomp om ze niet deftig te ontvangen, gewoon omdat de culturele verschillen 'onoverbrugbaar' zijn. hadden ze dan ook moeten aan denken als ze op snoepreisje in china waren, het grootste fascistische land ter wereld met de grootste slavenpopulatie op de aardkloot. maar toen gingen ze aardig tussen de kleien mannekes staan ... djeee |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Pascal L. : 30 juni 2005 om 21:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Dat culturele gezever buiten beschouwing gelaten, vind ik het enorm "dom" van België om hun diplomatie zo te verzieken.
Anderszijds is het wel goed voor de banden met de VS en misschien is dit wel de echte reden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als het niet dankzij de westerse technologie was, vochten die nu nog met kromzwaarden en lansen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() on topic: lang leve de globalisering.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Burgemeester
|
![]() Goede reactie van Lizin en DeCroo.
Een overtuiging staat boven economisch belang. (of deze twee politici zelf uit overtuiging of uit economisch belang hebben gehandeld laat ik in het midden (zie Lizin in China ..)) Wat baat het goede economische banden te hebben als je eerst door het slijk moet kruipen ? Het bezoek van koning & co aan China op de verjaardag van de slachtpartij op het Plein van de Hemelse Vrede vind ik biezonder wraakroepend ...
![]() |
#29 |
Minister-President
|
![]() Als onze delegatie naar daar gaat, passen zich uit beleefdheid aan, wat ik logisch vind.
Dus als zij naar hier komen, dienen ze zich aan te passen aan onze gebruiken. Kunnen of willen ze dat niet, dat mogen ze hier voor mijn part buiten blijven. Simple as that. Waar gaan we gvd naartoe als die achterlijke nitwits nu ook al hier hun wetten gaan stellen?