![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
"It is dangerous to be right when the government is wrong" -voltaire- Laatst gewijzigd door Gorefest : 7 juli 2005 om 18:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
sorry, moest even schaterlachen ![]() ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
ik lees een pagina, en het eerste scheldwoord komt weeral eens van een ... VB'er ![]()
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Dit is echt een leuke topic !!! VB kent de waarheid en de recht is te dom om hooi te eten, in het andere geval zitten ze in een van de overvloedig aanwezige complotten ![]() Zo moet ik ook eens beginnen discussieren ![]() Mijn mening is de waarheid, Als ik zeg dat alles zwart is, dan mag ik wit ook als zwart aanzien, want dat is m'n volgste recht. Cool 8)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaams Belang verkondigt inderdaad de waarheid en de rest is inderdaad stom, omdat ze het niet willen inzien en dat is opzettelijk... ![]() als je doof en/of stom of blind bent daar kan je niets aan doen... ![]() de waarheid is hard en wij zien het zwart in, net als de meer dan 1.000.000 kiezers en het worden er meer en meer... elke dag !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Banneling
|
![]() Wat een domme commentaar van een gefrustreerde fascist. Al de andere zijn dom en ik ben slim. De mensen zouden dit eens moeten lezen. Er zou van uw 1 miljoen kiezers niet veel meer overschieten.
U hebt gelijk het zwart in te zien voor uw partij. Als uw ware aard naar boven komt, zal het rap gedaan zijn. Als u aan de macht komt ook (want dat is hetzelfde). |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() bub is gefrustreerd met nog geen 100 leden en amper 10.000 zielepoten bij de laatste verkiezingen... wij groeien door, dag na dag, onze ware aard tonen wij bij elke gelegenheid en hebben daardoor de meest trouwe kiezers ! ![]() maandag is het feestdag ! 11 juli ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 8 juli 2005 om 11:27. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Levertraan : 8 juli 2005 om 15:59. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
niemand heeft het zich ooit beklaagd achteraf ... Ik ken de waarheid, en al wie nie volgen wil is verdoemd. Deze psychische aandoening heeft een naam dacht ik ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hoeveel % van de kansarme allochtonen zitten achter de tralies ? Dit is al een juister beeld, ik wacht vol spanning op die cijfers.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler Laatst gewijzigd door PelgrimForever : 10 juli 2005 om 15:54. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Hoeveel kansarme autochtonen misdragen zich? Da's een nog veel juister beeld! Ik wacht vol spanning op die cijfers! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik beschuldig niemand,
jullie wel. Er bestaat zoiets als bewijslast als je iemand beschuldigd. Als je een volledige bevolkingsgroep beschildigd ................ Dan mag je al 3 keer nadenken en moet je wel verschrikkelijk sterk in je schoenen staan. De bal ligt in jullie kamp ...
![]() |
![]() |