![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je schrijft immers letterlijk dat het VB geen nationale partij k�*n worden tenzij ze haar Vlaams-nationalisme afzweert. Aangezien de vraag was, wat er zou gebeuren in een unitair België, leek het voor mij aannemelijk dat u met "kunnen" een wettelijke verplichting bedoelde. Ik zie niet in waar ik veralgemeen, als ik schrijf "Wilt u dit institutioneel verankeren, of is dit gewoon een wilde speculatie?" Aangezien u dit niet institutioneel wil regelen, is het dus een speculatie. Het Vlaams Belang heeft gigantisch veel kiezers. Eén miljoen kiezers blijft één miljoen kiezers, zelfs als de noemer van de breuk groter wordt. U schrijft dat de kiesgerechtigde bevolking in Vlaanderen 4 miljoen is, en over heel België 7 miljoen. Ik zie dan ook hoegenaamd niet in, hoe het VB plots "één van de kleinste partijen" (sic) zou worden. Ze zal haar programma weldegelijk in Vlaanderen verkocht krijgen.
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of wel?
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stelt het bereikte evenwicht je enigszins gerust?
![]() |
![]() |
#26 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn ziellerust was hier trouwens niet aan de orde.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |