Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Bekijk resultaten enquête: Plaats aan de kust
Knokke 2 14,29%
Blankenberge 1 7,14%
ergens anders 11 78,57%
Aantal stemmers: 14. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 8 juli 2005, 23:54   #21
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Tussen Wenduine en nog iets anders. Dijk heb ik niet nodig, alleen om 's avonds te eten.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 12:34   #22
Vlaanderen Boven

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag naar de kust gaan...elk jaar gaat een massa mensen er naartoe. Wat is er nu zo speciaal aan? De onaangename drukte? De jengelende kinderen? De overvolle terrasjes? De ijskoude zee waar meestal toch nauwelijks in gezwommen wordt?
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:12   #23
Postmoderne Flikker
Lokaal Raadslid

Standaard

Wij gaan altijd naar Westende - de ouders hebben er een appartementje, en dan trek ik er met een aantal vrienden naartoe. Het leuke is dat je in Westende nog rustig op het strand kan zitten, dat het nog niet te toeristisch is etc.
Postmoderne Flikker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 13:48   #24
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Ik snap eigenlijk niet waarom mensen zo graag naar de kust gaan...elk jaar gaat een massa mensen er naartoe. Wat is er nu zo speciaal aan? De onaangename drukte? De jengelende kinderen? De overvolle terrasjes? De ijskoude zee waar meestal toch nauwelijks in gezwommen wordt?
Geen zomervakantie zonder zee. Ik ben ook niet voor overvolle stranden. Ik lig trouwens bijna nooit op strand. Liggen kun je nog genoeg doen als je oud en versleten bent. Ik verkies sportieve vakanties in, op en onder water! Ik beoefen dan ook verschillende watersporten: waterskiën, windsurfen, diepzeeduiken, zeilen...[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Yann on 09-07-2005 at 14:51
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Geen zomervakantie zonder zee. Ik ben ook niet voor overvolle stranden. Ik lig trouwens bijna nooit op strand. Liggen kun je nog genoeg doen als je oud en versleten bent. Ik verkies sportieve vakanties in, op en onder water! Ik beoefen dan ook verschillende watersporten: waterskiën, windsurfen, diepzeeduiken, zeilen...[/size]

[size=1]After edit by Yann on 09-07-2005 at 14:50
Reason:

Citaat:
Geen zomervakantie zonder zee. Ik ben ook niet voor overvolle stranden. Ik lig trouwens bijna nooit op strand. Liggen kun je nog vele doen als je oud en versleten bent. Ik verkies sportieve vakanties in, op en onder water! Ik beoefen dan ook verschillende watersporten: waterskiën, windsurfen, diepzeeduiken, zeilen...[/size]

[size=1]After edit by Yann on 09-07-2005 at 14:49
Reason:

Citaat:
Geen zomervakantie zonder zee. Ik ben ook niet voor overvolle stranden. Ik lig trouwens bijna nooit op strand. Liggen kun je nog vele doen als je oud en versleten bent. Ik verkies sportieve vakanties in, op en onder water![/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Geen zomervakantie zonder zee. Ik ben ook niet voor overvolle stranden, en ik lig er nooit. Liggen kunt ge zoveel doen als ge oud en versleten bent. Ik verkies sportieve vakanties in, op en onder water![/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Yann : 9 juli 2005 om 13:51.
Yann is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 15:51   #25
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
[Westend en koksyde
In welk land liggen Westend en koksyde?
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 15:55   #26
instromaniac
Staatssecretaris

Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
Dan moet je toch eens naar Cadzand gaan, valt echt goed mee van drukte. Ik ben totaal niet voor dat zonnebaden, vooral door die drukte, maar in Cadzand heb je daar bijna geen last van. Het is trouwens net over de grens.
instromaniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 16:09   #27
prutske
Burgemeester

prutske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
In welk land liggen Westend en koksyde?
Westende en Koksijde in VLAANDEREN.

Waar dat gij over valt,muggezifter.
Oud 9 juli 2005, 16:36   #28
Yann
Eur. Commissievoorzitter

Yann's schermafbeelding

Standaard

Dat VLAANDEREN der altijd bij.

Dat noem ik pas muggenziften.
Oud 9 juli 2005, 16:39   #29
prutske
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Dat VLAANDEREN der altijd bij.

Dat noem ik pas muggenziften.
Lange teentjes?
Oud 9 juli 2005, 17:15   #30
puud
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Westende en Koksijde in VLAANDEREN.

Waar dat gij over valt,muggezifter.
Zie wel dat ge het kunt. Is het zo moeilijk om de de gemeentenamen van de eerste keer correct te schrijven.
puud is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 17:42   #31
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Blankenberge tiens.

en als de ecologische onheilsprofeten gelijk krijgen ga ik van mijn pensioentje genieten in Amersfoort-bad
Oud 9 juli 2005, 22:41   #32
Dimitri

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Blankenberge tiens.

en als de ecologische onheilsprofeten gelijk krijgen ga ik van mijn pensioentje genieten in Amersfoort-bad
Ik zou er maar niet te hard op rekenen: Nederland gaat echt niet met de armen over elkaar zitten wachten tot het water over de dijken stroomt.

Vreemd genoeg is er in Vlaanderen trouwens vaker wateroverlast dan in Nederland. Ik kan me nog herinneren dat iemand hier zei: wij hebben in België geen waterbeheer nodig. Da's toch wel vreemd als je ziet dat het in Vlaanderen (ruim boven zeeniveau) bij de eerste de beste felle regenbui al op verschillende plaatsen onderloopt. Ik heb al die tijd dat ik in Zuid-Holland onder zeeniveau woonde nog nooit wateroverlast gehad. Misschien zijn waterschappen en een dienst als Rijkswaterstaat daarom toch niet zo'n slecht idee voor Vlaanderen.
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 juli 2005, 23:33   #33
prutske
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door puud
Zie wel dat ge het kunt. Is het zo moeilijk om de de gemeentenamen van de eerste keer correct te schrijven.
Niet gemakkelijk voor iemand van 70 die er probeert zijn hobby van te maken,maar wel bedankt voor de mooie return.
Oud 9 juli 2005, 23:39   #34
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door StevenNr1
Tussen Wenduine en nog iets anders. Dijk heb ik niet nodig, alleen om 's avonds te eten.
Naar wat smaakt dat, dijk ?
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juli 2005, 00:34   #35
ingenious

Standaard

Citaat:
als het echt warm is, is het in de stad echt wel puffen. aan de zee is het dan veel beter. ik ga dan wel eens mijn bomma bezoeken, in middelkerke. is zij gelukkig, en krijg ik nog eens lekker eten voorgezet.
ingenious is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be