![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Popupblocker van Google is niet nodig, omdat dit zit ingebouwd in Firefox. Ratingsystem? Da's misschien interessant. Verder zou ik zo ook geen functies weten die het verdwijnen van beeldschermruimte rechtvaardigen..
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Firefox is mijn standaardbrowser. Grootste voordeel zijn die popups die grotendeels verdwijnen. Maar dit kan voor sommige websites ook een nadeel zijn. Dit kun je dan weer instellen om bij bepaalde websites wél popups te aanvaarden, zoals op dit forum de popup die je krijgt bij een pm.
Ofwel hou je Internet Explorer voor dergelijke zaken, zoals ik. Nog een voordeel, al lijkt het wat klein, maar toch wel handig: selecteren in de url-bar is makkelijker. Handig om een andere website in te typen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Firefox is goed, Firefox is veilig, Firefox is gratis, Firefox is het Walhalla.
Tot Microsoft over afzienbare tijd komt met IE7, die ze, naar analogie met Firefox, gaan uitrusten met tabbladen en ander nuttigs. Nog even zorgen dat die IE7 behoorlijk geïntegreerd raakt met Windows (om de Firefoxen het zo moeilijk mogelijk te maken) en het Firefox-aandeel zal zienderogen dalen. Zo lossen ze zulke probleempjes altijd op bij Micros(ch)oft. ![]()
![]() |
#28 | |||||
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Nick_ : 15 augustus 2005 om 11:19. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat ik Micros(ch)oft zo noemde deed u misschien denken dat dat een kritiek was op de ontwikkeling van IE7. Dat is echter niet zo. Het is een kritiek op Microsoft in het algemeen over het feit dat zij; 1) een zo-goed-als monopolie-positie op de markt hebben en dat ook zo goed mogelijk in stand willen houden. 2) voor een groot deel verantwoordelijk zijn voor veel virussen en ander onheil. Niet dat zij die virussen schrijven maar omdat zij een OS maken dat wel zeer kwetsbaar is voor dergelijke dingen. 3) er niet in slagen een OS op de markt te brengen dat gedurende een langere tijd kan draaien zonder patches, updates en ServicePacks. Op mijn Pc staan voor ongeveer 1.5Gb van dergelijke dingen. 4) veel te vroeg stoppen met de ondersteuning voor oude OS'en. 5) met hun steeds veeleisendere OS'en de consument noodzaken tot het aanschaffen van een nieuwe pc. Niet dat die consument die nieuwe pc nodig heeft, het is enkel om Windows te kunnen draaien. En overschakelen naar een recentere Windows-versie moet je na verloop van tijd toch omdat de ondersteuning voor de oudere versie stopgezet wordt. 6) alle middelen inzetten om een OS als Linux te boycotten. Gelukkig lukt dat niet altijd en zo slaagt Linux erin om (althans op de server-markt) een behoorlijk aandeel te houden. En zo kan ik nog wel even doorgaan maar waarschijnlijk is er nu al niemand meer aan't lezen...
![]() |
![]() |
#30 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zij leveren een closed-source-produkt. M.a.w. je kan niet aan de broncode. Je kan er niks aan veranderen, je kan ook niet kijken wat er zoal onder de motorkap van dergelijke software gebeurd. Rekening houdend met het feit dat de overgrote meerderheid van de pc wereldwijd op Windows draaien is dat vrij creepy. Waar staan zoal Windows-computers? Staatsveiligheid? Banken? Verzekeringen? Rechtbanken? Stemlokalen? Particulieren? Multinationals? Terroristen? Regeringsleiders? Echelon?..... En wat doen al die pc's? Nobody (but Bill Gates) knows! Is Bill Gates ondertussen machtiger dan bv. Bush (die waarschijnlijk ook wel ergens één of andere Windows-pc heeft draaien?)
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel 'foutrapporten' gaan er per dag buiten op het Oval Office? En hoewel dat waarschijnlijk nog wel meevalt; hoeveel foutrapporten krijgt Microsoft per dag binnen? Foutrapporten die overigens vaak vergezeld worden door (gedeeltes uit) allerlei Word-, Excel-, E-mail-files (Wat Microsoft een tijd terug heeft toegegeven.). Foutrapporten die, nadat je één keer op 'dit bericht niet meer weergeven' geklikt hebt, zowiezo verstuurd worden. Leuke database moeten ze daar ondertussen hebben bij Microsoft. Niet moeilijk dat ze tegenwoordig flink investeren in de ontwikkeling van zoekmotors.
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 |
Minister
|
![]() Ik heb wel een klein probleemke als ik een artikel kopier van een andere site en ik wil dit op het forum zetten dan kan ik niet ik zou iets moeten veranderen aan mijn instellingen van mozilla firefox maar ik zou niet weten wat
het rare is dat het bj snelle antwoorden wel luk maar als ik het uigebreide optie wil gebruiken lukt mij dat niet! aan wat zou dit liggen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
|
![]() Het komt omdat de opmaak van die copy/pastes mee gekopieerd wordt en dat geeft problemen.
Je kunt het voorkomen door die c/p eerst in Kladblok te plakken en ze dan vanuit Kladblok kopiëren naar het forum.[edit] [size=1]Edit:[/size]
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
had ondertussen ook eens geken op de site van mozilla ctrl+v helpt je ook al veel vooruit |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Diens servers draaien op ......Linux! ![]() Lees hier.
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Microsoft Internet Explorer - 87,2% FireFox - 8,07% Safari - 2,13 % Netscape - 1,50% Opera - 0,49% Mozilla - 0,52% Ander - 2,22% |
|
![]() |
![]() |