![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Waarom noem je specifiek Rome? Is er dan meer kans dat zoiets in Rome of Londen gebeurt dan pakweg Helsinki, Kopenhagen (ook steden in christelijke europese landen) ? Het antwoord hierop is ja en dat weet jij ook en daarom dat je ook een aanslag in Rome verwacht! Hiermee toon je aan dat Italie ( als land ) hier wel ergens om wraak vraagt en dat ze een grote kanshebber is voor aanslagen omwille van haar politieke daden in andermans (bezet) land. Zoals hierboven al gezegd, het is die mannen om wraak te doen en het is geweten welke landen zeer waarschijnlijke doelwitten zijn en welke helemaal niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gelukkig ben ik hier nog, anders was jij de domste. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Staatssecretaris
|
![]() 666 is echt de natte droom van cijferfetisjisten:
The Number of the Beast[size=3]Mike Keith[/size] |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Oh yeah. Bedankt daarvoor. Ik heb het met véél plezier doorgenomen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Gouverneur
|
![]() Om tot een aanvaardbare datum te komen moet je gaan zoeken naar Joodse symboliek.
Check de protocollen er maar op na. Je zal zien, de datum springt je gewoon in het gezicht! (zelfs plaats en uur van detonaties staan er in kolom 2 bij vermeld, daaronder kan je vinden wie er net voor de aanslag op de hoogte moet worden gebracht.) Spijtig genoeg kreeg ik de protocollen vandaag maar in mijn bezit... 35-36-42-46-49 / 2-8 stond er ook in, maar daar kon ik niet echt iets van maken... ![]() Enkel dan dat alle getallen deelbaar zijn door 7... ![]() De pagina's daarachter waren uitgescheurd.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Realiteit is datgene dat, wanneer je er niet meer in gelooft, toch blijft bestaan. Het doodzwijgen van feiten zorgt er niet voor dat ze ophouden te bestaan. Laatst gewijzigd door whoisy : 9 juli 2005 om 21:32. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Reisjes heen en terug van verleden naar toekomst, en dat allemaal gratis na inlevering van welgeteld 1 talmoed!!!
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Het is hen steeds te doen om symbolen. Zo was het hen op 2/11 te doen om één van de meest hoogstaande symbolen van het westen : de vrije meningsuiting. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het Romeinse rijk nam definitief een einde in 476 toen Odoacrus zichzelf als koning van Italië uitriep. Mohamed werd geboren in 570. Straf, straf! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
En wat was er vorig jaar met Pasen? Het moet echt nietig geweest zijn want ik kan me niet onmiddellijk iets voor de geest halen.
![]() |
![]() |
#35 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De veiligheidsmaatregelen in en rond het Vaticaan zijn alleszins al fors verscherpt en terecht natuurlijk.
Paus enkel nog in gepantserde auto ![]() Geen open auto meer voor Benedictus XVI. Het Vaticaan heeft de veiligheidsmaatregelen rond paus Benedictus XVI gevoelig verscherpt naar aanleiding van de recente aanslagen in Londen. De paus zal niet meer reizen in een open auto, maar alleen nog in een gepantserde limousine, staat te lezen in de Italiaanse krant La Repubblica. Rond het Sint-Pietersplein in Rome is de beveiliging met metaaldetectoren en bewakingscamera's verscherpt. Ook is besloten het luchtruim boven het Vaticaan voor onbepaalde tijd te sluiten. Wie de Sint-Pietersbasiliek betreedt, wordt streng gecontroleerd. Het Vaticaan is als centrum van het christendom een belangrijk potentieel doel voor islamitische terroristen. Volgens Vaticaan-watchers wil men in het Vaticaan "niets aan het toeval overlaten". (dwm, belga) bron: www.hln.be </STRONG></EM></U></I></B> |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wie de motieven en de logica van de terroristen wil begrijpen moet maar 1 ding denken: Irak, Irak en Irak. Het Vaticaan is altijd een luidruchtige tegenstander van de oorlog in Irak geweest. Het past niet in de logica van de terroristen om die "steun" te bedanken met een bomaanslag. En wat Rome betreft: een dag na de aanslagen in Londen verklaarde Berlusconi gans toevallig dat Italië binnenkort begint aan de terugtrekking van troepen uit Irak. Ik denk dat hij het verstaan heeft. ___________________________________ Ik wil Osama zijn smoel zien wanneer we Turkije inlijven in de EU. -- De Openbarigen van Flippend Rund, 2055 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, deze terroristische aanslagen op burgerdoelwitten zijn al bezig sinds begin jaren negentig? ___________________________________ Ik wil Osama zijn smoel zien wanneer we Turkije inlijven in de EU. -- De Openbarigen van Flippend Rund, 2055 [/quote]
![]() |