![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | ||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door sinan123 : 13 juli 2005 om 21:44. |
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In Rusland heb je ook bepaalde islamitische volkeren zoals Tataren die harde werkers zijn en slechts af en toe naar moskee gaan etc.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() maar... 1) deze terroristen blazen vooral mekaar op (in Irak: sjiïeten tegen soenieten) 2) wij vallen dus wel degelijk islamitische landen binnen: Afghanistan, Irak. Zij vallen ons niet binnnen. Het verhaaltje dat we Irak moesten binnenvallen om het terrorisme te bestrijden is te gek om los te lopen. Daardoor geef je een alibi aan extremisten om aanslagen te gaan doen. De oorlog van Busch en Blair is de moeder van alle terroristen. Dan nog wat haatpartijtjes die de plaatselijke jongeren laten vergalloperen en we zitten midden in de bommen. 3) moest ik als jonge islamitische puber lezen wat sommigen op dit forum aan haatgevoelens en aan afkeer tegenover vreemdelingen debiteren zou ik toch ook tilt slaan, en ik ben een pacifist.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De "heilige steden" hahaha! De "heilige steden"... ![]() Hallo!!!??? Wake up, it's 2005!
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |||||
|
![]() Citaat:
Wel een pak doodrijders (Niet Jean-Marie natuurlijk !), een hoop zatte doodrijders, en een nog grotere hoop zotten die voor het VB stemmen omdat ze denken dat er terroristen in mijn dorp wonen zekers? Ik heb hier de laatste tijd ook geen roze olifanten gezien, zelf niet die ven FDW ![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door ericferemans : 14 juli 2005 om 22:15. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
En op het VB stemmen kan ook andere redenen hebben, misschien kan u eens met die mensen praten en vragen wat hun drijft.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 14 juli 2005 om 23:06. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik vind dat Anatolië tot de EU mag toetreden zodra de Turkse bezetter zich heeft teruggetrokken tot achter de Kaukasus. Laatst gewijzigd door Wreker : 15 juli 2005 om 00:12. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() [quote=Abiogenesis]De kans is natuurlijk niet echt groot, maar ik denk niet dat als er een bij jullie zit dat hij eerst even gaat vertellen tegen jou wat de plannen zijn... Er de spot mee drijven heeft weinig zin. (het opblazen ook niet
![]() Citaat:
Citaat:
De angst voor onveiligheid die er niet is en die jullie niet kunnen aantonen in één van de veiligste landen van de wereld De angst voor de nietbestaande Marokkaan die héél gevaarlijk is maar die even reëel is als de roze olifanten van FDW. In mijn stad, Menen zijn bijna geen islamieten. Er is wel een protestantse kerk. Toch hebben de VB ers twee zetels. Straf: lees mijn topic over Menen en je zal zien welke zever die mensen zoal uit hun poten zuigen. Moet je echt doen. Ik denk als je dat leest dat je zal moeten toegeven dat volledig debiele, platgezeken, mentaal gestoorden en genetisch belasten een groot deel van de bevolking uitmaken. Tenzij de mensen op TV de leugens geloven over wat volgens de bende van FDW in Allochtonie en Borgerokko gebeurt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |||||||||
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=ericferemans]
Citaat:
Ik denk dat u beter de waterpijp van de marokaanse buurman even kunt laten staan... Ik denk dat ik op een serieuse en deftige manier heb proberen praten met u, maar u moet de onozelaar uithangen. Zijn er hier volwassenen die wel op een deftige manier kunnen praten of zit ik hier met pubers opgescheept? Als er zelfs in de rode gazetten staat dat er bij aanslagen in Irak "belgen" waren, dan leest u daar over? De rest reageer ik zelfs niet meer op...[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik zeg wat op mijn tong ligt. Laatst gewijzigd door Abiogenesis : 15 juli 2005 om 00:43. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach,B&B denken dat ze in de geopolitiek zonder zich te laten hinderen door VN of enige vorm van legitimiteit het laken naar zich toe kunnen halen en bovendien dat ook nog zonder zich bloot te stellen aan de wraak van de platgewalste. Die beschikt echter alleen over zeer primitieve middelen(zichzelf), voorlopig, wat voor de heren B&B en hun bevolkingen een zegen mag heten. Niet, dat ik de bommers goedkeur: ik vind het een tragische en gruwelijke vergissing.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door eno2 : 15 juli 2005 om 10:52. |
|||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Nou, we zijn vijf dagen verder sinds de eerste posting, maar die 40.000 islamzelfmoordenaars hebben het blijkbaar te druk met naar de tour te kijken of zo.
__________________________ Als je NU je bordje niet opeet dan komen de terroristen! -- De Openbarigen van Flippend Rund, 132 [edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 juli 2005 om 11:17. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Lokaal Raadslid
|
![]() [quote=Flippend Rund]Nou, we zijn vijf dagen verder sinds de eerste posting, maar die 40.000 islamzelfmoordenaars hebben het blijkbaar te druk met naar de tour te kijken of zo.
Waarom zou er zoveel tijd zitten tussen de verschillende grote aanslagen? Misschien omdat dit toch wel serieus wat voorbereiding vraagt? 3 metrotoestellen op vrijwel hetzelfde moment laten ontploffen doe je niet zomaar...
![]() |
#39 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Jongens en meisjes ! Ga ervoor !!!http://users.telenet.be/camel/Film.wmv
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Banneling
|