![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Locatie: Hoofdstad der holbewoners waar de Schelde op z'n mooist is en de gevangenen nog vrij rondlopen
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Vreemdeling
|
![]() @ Krizis, gij zij toch wel een pretentieus ventje he? Ti's omdat gij op kot gezeten hebt, dat ik dat dan ook maar moet doen? Het is omdat gij fietsen steelt, dat ik dat ook maar moet doen?
Ik heb daar geen geld voor, een kot is immens duur (daarom heb ik ook een fiets en geen auto, het mag dan voor de volgende 3 jaar wel eens ne nieuwe zijn ja) en dan nog te denken dat ik in de VVS mee strijd als universitair voor meer subsidies voor de hoge scholen en dat dan die dag ik nog de trein genomen heb naar een activiteit naar de VVS, misschien moet ik dan ook destructief zelfzuchtig gaan denken en heel den boel verzieken... En dat is allesbehalve een meerderheid, een plaag mischien, maar gelukkig nog geen meerderheid,... En ik die dacht dat de mentaliteit op unif erger was dan die van de hoge scholen, trouwens slimmen bol, het is 'uitgedokterD'! PS: mijn eerste jaar hoge onderwijs was nog op KDG, en mijn fiets stond aan de bewaakte fietsenstalling van de Groenplaats, moet toch zalig zijn over zo'n luxe te mogen beschikken, niet?[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door thelawschoolkid : 15 juli 2005 om 15:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
-wat als uw zoon (als u er een hebt, anders stel het u dan even voor) bij het voetballen de knie openstampt van een andere speler en die zijn vader uw zoon halfdood slaagt voor wel degelijk een overtreding, maar nu ook weer geen misdaad, bent u dan ook nog voor dit principe? Meer beveiliging is wel degelijk een must, maar het mag wel rendabel blijven, nu kwam ik op de site van jong VLD een poll tegen die vraagt of er camera's in uitgaansbuurten mogen hangen, nu zijn de camera's aan de stations toch ietsje geconcentreerder dan hoor, dus technisch gezien zijn de 170 voorstemmers in die poll al meteen voorstander van mijn idee, alle voila! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
mijn vorige fiets is 's avonds op de rooseveltplaats gepikt, nu ni bepaald een rustige plaats. ik dacht dat hij daar wel veilig stond, maar dat had ik dus fout ingeschat. sindsdien rijd ik met een oud wrak, en dat willen ze maar ni pikken. mss ook wel omdat die meestal met een platte band hier op de binnenkoer staat. ![]() en die fietsenstalling op de groenplaats is niet meer beveiligd trouwens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Vreemdeling
|
![]() al 115 mensen getekend, twijfelaars, als dat u nu wel kan overtuigen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Parlementslid
|
![]() schaf u eens een vouwfiets aan.....
die moete niet achterlaten en neem je gewoonweg mee op den trein !
![]() |
#28 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#30 |
Vreemdeling
|
![]() een mooi voorbeeld van hoe het in Nederland weer veel beter is georganiseerd als bij ons!!!
http://www.ns.nl/servlet/Satellite?c...lang=nl&c=Page |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Gouverneur
|
![]() idd, qua drugbeleid kunnen we ook nog heel wat leren van die nederlanders ...
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Ach, in 24 jaar is mijn fiets nog nooit gestolen aan het station van Leuven. Gewoon een goed slot + ergens aan vastmaken.
Het is al helemaal niet de taak van de nmbs om ervoor te zorgen dat je fiets niet gestolen wordt. Wat is dan het volgende? Is het de taak van je kotbaas om te zorgen dat je fiets niet gestolen wordt als hij in de buurt van je kot staat?
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Die verkopen dat dus door aan vlamingen.Want ik zie niet veel geitenneukers op een fiets,nooit in feite,normaal he,met hun slaapkleed zouden ze terstond op het stom smoel gaan
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door thelawschoolkid : 24 juli 2005 om 12:03. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Nu al is er een man die aan de grote baan in mijn buurt tijdens de schoolspitsuren met een bordje het verkeer komt tegenhouden, een vrijwilliger of betaald, weet het niet goed, maar zo iemand zal het dan zijn ja! Maar misschien ook weer niet te streng he, enkele uurtjes per week is voldoende, nu geen 40 van maken ze! En ook pas als ze langdurig werkloos zijn en geen jobs aannemen, dan moeten ze op die manier hun uitkering behouden![edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door thelawschoolkid : 24 juli 2005 om 12:04. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Vreemdeling
|
![]() ik heb het eens op enkele andere fora voorgelegd, en daar vinden ze het niet zo goed, ik kan hun argumenten ook wel verstaan, we mogen de werklozen niet gaan stigmatiseren, beter gewoon gemeentearbeiders (dan maar niet van de NMBS, want dan moeten de prijzen volgens zoveel angsthazen altijd maar omhoog) en de stallingen deels op kosten van de overheid en deels door de gebruikers, zodat ze wel nuttig gebruikt worden.[edit]
Laatst gewijzigd door thelawschoolkid : 25 juli 2005 om 00:07. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
PS: inmiddels al 227 en de fietsersbond staat ook al achter mijn initiatief! |