![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ja lap, ik heb weer miserie met de lettertypes en zo. Excuses daarvoor.
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daarnet VTM middagnieuws, groep Nederlanders van Surinaamse afkomst vrijgelaten door gerecht. De politie heeft dagen jacht gemaakt om ze te kunnen oppakken. Bij oppakken reden ze nog met de beschadigde auto van bij de laatste overval. "Onvoldoende bewijs" heet het.
Manuren politie en gerecht, 't belastingsgeld kan niet op. En efficiënt dat dat is.
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Och hou toch allemaal op met zeveren.
Er zijn flikken die niks willen doen en er zijn flikken die niks mogen doen. Het resultaat is hetzelfde. Hier en daar heb je nog chance en wordt er per ongeluk ene kleine crimineel bij de lurven gevat. Ik ken zelfs ene gemotiveerde cavalerist die zijn eigen pc naar de kazerne heeft gebracht om te werken omdat de brigade er geen had. Brommertjes controleren omdat de burgemeester het zo graag heeft. Foldertjes ronddragen voor de mensen te "sensibiliseren" en als een goede champetter de klachten van de mensen noteren om ze daarna mooi in een farde te steken, een farde die nooit meer wordt bovengehaald, behalve dan om er nieuwe klachten in te steken. Politie, laat me niet lachen, het zijn sukkelaars...en ik heb met ze te doen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Schild en vriend Laatst gewijzigd door Bitweiser : 15 juli 2005 om 14:11. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kwam dit nog toevallig tegen vandaag:
http://www.ptb.be/scripts/article.ph...action=article 31 augustus 2004, 13u46 Citaat:
Citaat:
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Gouverneur
|
![]() Dewael kwam gisteren ook op de proppen...
Een enquete wijst uit dat we ons veiliger beginnen te voelen. Hiermee wil hij aantonen dat hij goed bezig is op binnenlands vlak. Ik wil dit niet bevestigen noch ontkennen. Alleen weet ik dat enquetes makkelijk te manipuleren zijn.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Minister
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gertj3 : 16 juli 2005 om 08:58. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een vriend die vroeger patrouilleerde op L.O. met een politiehond. Op een nacht kreeg hij melding van een inbraak waarbij de dief was betrapt en gaan lopen. De hond slaagde er in de dief te vinden in het bosrijk gebied hier op L.O. De agent had een halve nacht werk met het ondervragen van verdachte en de administratieve rompslomp die daarbij komt kijken. S' morgens rijd hij naar huis en wie ziet hij daar vrij en vrolijk op straat wandelen?....... juist, de dief. Hij zei dan ook, op zulke momenten vraagde u toch af voorwat ge al uw latijn daar in moet steken als ge ziet dat die nog vroeger thuis dan ik. En hier waren bewijzen genoeg daar de dief had bekend. ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door daiwa : 17 juli 2005 om 12:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijlbaar vond die magistraat een inbraak niet voldoende om die dief te laten aanhouden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb hier niets te winnen met wat te staan liegen hoor. Mijn vriend had een pv gemaakt voor die diefstal op L.O. maar de dief moest nog verder ondervraagt worden in de Bordeaustraat voor ander zaken. Daar heeft men geen bijkomende bezwarende feiten gevonden blijkbaar en de magistraat besliste dan om de dief voorlopig vrij te laten. Maar mijn vriend had verwacht dat de dief zou aangehouden blijven naar aanleiding van die diefstal waarvan hij het pv had opgemaakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Londense politie heeft ook al 'daders in spe' opgepakt hoor. Ze hebben er alleen enkele gemist. Hoeveel heeft de Belgische politie er 'gemist'? De vuurwerkmakers in Madrid hebben hier ook in België gezeten hoor. En hoeveel anderen? Als de slachtoffers elders vallen telt het voor u blijkbaar niet mee. Wat een egoïsme. Dat oppakken in Londen erna was trouwens ook niet moeilijk. Ze liepen zelfs niet weg...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
En daardoor begrijpen wij u niet. Wij zijn de burgers. Wij zijn betalen uw wedde. Zij is gemiddeld met 10 % gestegen door het syndicaat. Wij betalen uw uitrusting met onze belastingen. Wij zijn klanten voor veiligheid, vergeet dat nooit méér! Er zijn er die in dat politiekorps rodlopen om hun eigen zelve te bevredigen en niets liever doen dan de burger pesten. Waar ik het wle over heb dat is dat de toegenomen financiële middelen wel degelijk kunnen worden aangewend, mits goed management en zonder gezeur en zonder gezever. [size=1](tijd) - Er is een grote politie-operatie aan de gang in Notting Hill in West-Londen. Politieagenten met gasmaskers doorzoeken er een appartementsgebouw. Ooggetuigen maken melding van verscheidene pistoolschoten. Drie personen werden gearresteerd. Volgens de Britse nieuwszender Sky News zijn twee van hen de voortvluchtige daders van de mislukte aanslagen van 21 juli.[/size][edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 29 juli 2005 om 15:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Gouverneur
|
![]() Geen gezeur. Geen gejank. Geen gepamper.
Gewoon resultaten. Gewoon professioneel werken. Punt uit. 'Alle verdachten aanslagen 21 juli gearresteerd' ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door PieterP : 29 juli 2005 om 18:35. |
|||
![]() |
![]() |