![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Minister-President
|
![]() Ik ga hier geen polemiek voeren want iedereen vindt hier toch dat hij bij voorbaat gelijk heeft, maar:
Wie zaagt er hier dat we niet politiek vrij zijn (in nota bene zowat het meest vrije werelddeel in het meeszt vrije tijdsgewricht)? Wie zaagt er hier dat we onderdrukt worden door de walen (walen? Ik zie hier nooit walen razzia's enzo uitvoeren ofzo)? Wie zaagt er hier dat de criminaliteit de pan uitrijst (ga eens naar een niet westers land, dus zowat 70% van de landen op deze wereld)? Wie zaagt er hier dat er economische crisis is (crisis, komaan? Zie hierboven)? Wie zaagt er hier dat het bestuur van dit land niks positiefs verwezenlijkt (hallo, we zijn een toonbeeld van democratie, de economie draait goed en het welzijn stijgt nog steeds)? Wie verzint er zelfs dingen om toch maar te bewijzen dat er veel criminaliteit is, en dat dit gelieerd is aan de moslims? Wie zaagt er hier de de moslims het land overnemen? Enzovoort. Ach kom, de mensen hebben zoveel welvaart en zijn zo verwend dat ze gewoon dingen zoeken om over te kunnen kankeren, en de Belangers maken daar dankbaar gebruik van om die micro probleempjes uit te vergroten en daar politieke munt uit te slaan. Ik kan daar dus niet tegen omdat we eigenlijk alle redenen zouden moeten hebben om supergelukkig te zijn, maar door partijen als het Belang worden we bang gemaakt en wordt die onterechte ontevredenheden gecultiveerd en goedgepraat. Gevolg: we zitten met de hoogste welvaart in de menselijke geschiedenis, maar volgens het Belang moeten we ongelukkig zijn. Ik heb gelijk en ik weet het.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door dejohan : 15 juli 2005 om 10:26. |
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Egidius |
|
![]() |
![]() |
#23 |
Gouverneur
|
![]() Uw oplossing heeft één ding gemeen met het Vlaams Blok...
Te simplistisch.. |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Das ook de bedoeling.
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() [quote=Bolter]Uw oplossing heeft één ding gemeen met het Vlaams Blok...
Het VB simplistisch? Het VB is een één themapartij? Heeft het alleen over de vreemdelingen? Onnozelaars. Lees de eerste de beste partijbrochure van het VB en ge zult zien dat het VB over alle belangrijke problemen iets te zeggen heeft. En mogelijke oplossingen voorstelt, niet dat met het VB alles zal opgelost worden, maar er zal een stuk minder gezeik zijn dan nu het geval is met de laffe en hypocriete zakkenvullers die met hun dik gat in de ministerszetels zitten. Bovendien zal de idiotie van iemand als Bertje Anciaux("Wij hebben de moslims in België nodig om de democratie te redden') ophouden. Die klootzak is zelfs te min om af te schieten. |
![]() |
![]() |
#26 | |
Minister-President
|
![]() [quote=kwaku]
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#27 |
Minister-President
|
![]() Allez ik ben hier weg. Kankert nog wa zou ik zeggen.
|
![]() |
![]() |
#28 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#30 |
|
![]() Ik heb alleszins al meermaals voorgesteld dat we Wreker verhuizen naar Antarctica, maar niemand die wil luisteren hé.
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#33 |
|
![]() Don't push your luck, Patriot.
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Ik kan Antarctica etymologisch verklaren.
|
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#36 |