![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
|
![]() Ik heb zelf een tijd geleden wat gelezen over nanotechnologie. Ik denk dat het de wetenschap is die vooral wetenschappers zelf het liefst zien vooruit gaan.
Zelf zie ik echter niet veel praktische toepassingen in de nabije toekomst hiermee, ofwel vergis ik me? En lijkt het me allemaal zo 'science-fiction'-ig. Ik hoop op een iets dichter bij mijn bed groeiende wetenschap �* la telepathie zoals hierboven aangebracht en de wetenschap die zich bezighoudt met het voorkomen van de klimaatverandering en het ervoor zorgen dat onze Aarde zo goed mogelijk wordt behandeld ...
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() de plutologie
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
http://www.nanotech-now.com/current-uses.htm
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Nanotechnologie, kan dat ook niet handig zijn in het fabriceren van nieuwe supermaterialen ?
Nanocomposites ? *drool* |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() Maar dat daar geen vooruitgang in geboekt is, daar zou ik nie zo zeker van zijn..........vraag maar aan de threadstarter ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet te onderschatten ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Burger
|
![]() Citaat:
"The mummy revisited" ![]() Osiris, zal weer uit het dodenrijk opstaan en zal een echte ravage aanrichten. De catacomben onder Bruxelles is een goed begin.....alhoewel......de catacomben onder Paris is nog beter. Heb die ooit eens bezocht en 't is huiveringwekkend......met of zonder Osiris. Mijn madame heeft die mij daar ooit eens een rondleiding gegeven, iets van een 15 jaar geleden. Ik ben er nog altijd nie goe van..... 8) Enfin, als je tijd komt is er geen ontkomen meer aan. Op een andere thread zijn de kindekes zelfs aan het spelen met nukes alsof het voetzoekers zijn, ge moe nie vragen waar het naartoe gaat met onze jeugd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Serieus doen ze dat in die catacomben. (en is dat zo met een orgietje achteraf?) ((en waar moet je zijn om mee te doen??))
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nad, hoe groot was het netwerk onder Parijs ? onder moskou zou het naar het schijnt echt de moeite zijn, werkelijk betreden op eigen risico, wat ze daar allemaal aantreffen ... brrrrrr ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Burger
|
![]() Als ik mij goed herinner zijn die catacomben zoiets van een 400 �* 450 km. Ja, ja, in kilometers. Bxl is daar een voortuintje bij vergeleken.
De grootste galerij is zo'n 120 km lang. vroeger waren er ondergrondse graftomben en enkele gezamelijke opslagplaatsen van menselijke beenderen. Toen Parijs in de middeleeuwen één grote broeikas was van ziektes zoals cholera en pest werden de zieken verbrand (sommigen nog in leven) en de resten opgeborgen in die galerijen. Wat men wel vergeten was, is dat die galerijen ook dienden als afloop voor het stadswater als voor regenwater. Dat water stroomde de Seine in en uit die Seine werd het drinkwater gepompt. Tientallen duizenden doden later, is Parijs gered door het eerste hospitaal (die trouwens nog altijd bestaat onder dezelfde naam " le XV XX " draagt) die sanitaire properheid als prioriteit stelde. Merkwaardig genoeg, was de hele infrastructuur van dat hospitaal overgenomen door Louis ? toen hij het grootste hospitaal in Bagdad had gezien. Om het dus in simpele woorden te zeggen, Parijs dankt zijn voortbestaan aan Bagdad........ |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Burger
|
![]() En om op het serieuse aspect van jouw vraag te antwoorden:
De belangrijkste wetenschap dat de mens hééééél hard zal nodig hebben in de toekomst is zonder twijfel de geneeskunde. het bestrijden van epidemiën en virussen zal primordiaal zijn als de mensheid een kans wil maken om te overleven. Een mens zou de bibber op zijn lijf krijgen moest hij beseffen wat er op ons afkomt. Alleen al een variante op de griep zou in de toekomst als een paar tientallen miljoenen levens kunnen kosten. Laat staan als er een mutatie van pest zou uitbreken waar men geen remedie tegen heeft. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
|
![]() Huishoudkunde
![]() |
![]() |
#37 |
Banneling
|
![]() Literatuurwetenschap. Sletteuh.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Banneling
|
![]() oké men vroeg 'één' wetenschap dus denk k ook de 'nanotechnologie' of een soort van diepte 'regressie therapiën' onder een vernieuwde vorm.
Los van deze wetenschappen noem ik er nog enkele universele geomantie; morfologie; spirituele diepte psychologiën,vernieuwde symbolische taalwetenschappen,vernieuwing van organische & non-organische chemie en ja inderdaad vernieuwde onderhouds wetenschap...ah ja ben zelf poetsman dus moet ik da nog meemaken hé lol. Dus voila iederéén content dan ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door duncan : 23 juli 2005 om 15:20. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
|
![]() De enige echte tak van de wetenschap waar toekomst in zit, blijft toch wel de klassieke filologie.
![]() |
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
Euh ... ![]()
![]() |
![]() |