Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juli 2005, 10:14   #21
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prutske
Op het O.C.M.W. in Antwerpen de volgende vaststelling.
Asielzoekers uit Pakistan en Afganistan gaan zodra ze hier de nodige papieren hebben op terrugreis.Ze vragen zich op het O.C.M.W. wel af,dat ze terrug naar oorlogsgebied gaan,waarom ze dan een asielaanvraag doen als vluchteling,en met welk geld ze de reis bekostigen.Ze denken dat ze een opleiding krijgen ginder als terrorist,welke andere verklaring zou er kunnen zijn.
Wakker worden mensen.
Dit lijkt op een tekst van het Vlaams Blok van zo'n 20 jaar terug, waarvoor het kot te klein was bij politiek correct Vlaanderen.
Oud 18 juli 2005, 10:18   #22
khaled
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Enfin, besluit: weer zoveel stemmen voor het (on)Belang, dank zij het gepruts van de gewone partijen. De Vlaming wordt verplicht om te stemmen op een partij waarop hij eigenlijk niet wel stemmen, op een partij waarvan hij eigenlijk niet wel weten, op een partij die te ekstremist is naar zijn goesting, maar ja, we moeten koorts veroorzaken om eindelijk eens te kunnen genezen.
Ze zijn toch zo naïef, meneer.

ps: voorlopig hou ik nog vol: het (on)Belang krijgt mijn stem nog niet; liever voorlopig nog op 'mijn' underdog de nva.
Nog een geluk dat jij er bent om mij te vertellen dat ik verplicht ben om op het Vlaams Belang te stemmen. Eigenlijk wil ik niet hoor, ik moet er zelfs niet van weten. Die mannen zijn gewoon veel te extremistisch... En die lidkaart dan, ze hebben me overvallen en gedwongen om lid te worden... Echt waar !
Man, man, man. Over naïviteit gesproken. Wakker worden jongen !
Tenzij je natuurlijk aan de hand van enkele statistiekjes of dergelijke één en ander kan aantonen, maar de laatste keer dat ik keek ging het stemmenaantal/ledenaantal van het Belang (nog steeds) in stijgende lijn... En neem het van me aan, de man in de straat laat zich niet zo gemakkelijk tot iets verplichten.

Voor de rest ben ik het wel met je eens.
Veel plezier met "jouw" underdog, hopelijk blijft er nog iets over van die woordbrekers na de volgende verkiezingen....
khaled is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:13   #23
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Groot-Links's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Irak : tjonge sinds wanneer praat links zoals Bush ... ????
Doet mij een beetje denken aan hoe heette die nu weer, die minister van humor (of was het informatie) van irak : there are no Americans in Bagdad (terwijl er achter zijn rug Amerikaanse tanks aan het rijden waren....)
Het was niet mijn redenering, het is de redenering die Vreemdelingenzaken volgt bij het onderzoeken van ontvankelijkheid van een asielaanvraag.
Vervang Irak door Noord - Ierland en vraag je dan af of een Ier hier asiel had gekregen ? Er ontploffen bommen, er is een bezettingsleger maar tegelijkertijd is er ook een gekozen regering.
Groot-Links is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:13   #24
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Voorlopig ... hoe lang zal het nog duren... misschien tegen zijn goesting maar dat staat niet in de verkiezingsuitslag he..
das zoals onverdiend een voetbalmatch verloren .. daar krijgt ge ook geen punten voor zenne..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:16   #25
Tegendradigaard

Standaard

tja handlangers van bush he Groot links....

Van mij mogen die mensen asiel krijgen trouwens...
Ze kunnen ze voorlopig opvangen in de woestijn in SA.. vlak naast de deur..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 18 juli 2005, 11:17   #26
Tegendradigaard

Standaard

Gelukkig zwijgen de bommen in Noord Ierland al een tijdje he Groot Links, maar toen destijds hadden Noord Ieren die er voor op de vlucht gingen van mij gerust tijdelijk asiel mogen krijgen.

Oud 18 juli 2005, 11:18   #27
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Geregulariseerde asielzoekers worden verondersteld te werken (wat de meesten helaas niet doen). Indien ze zonder inkomsten zitten worden ze gesteund door het OCMW. Daar moeten we toch niet flauw over doen. Het gaat wel over geregulariseerde asielzoekers, of hun intussen overgebrachte familie.
Regularisatie geldt voor personen met een illegaal statuut niet voor asielzoekers dat is een apart statuut.
Asielzoekers mogen normaal gezien niet eens werken.
Als zo'n mensen werken dan is 't meestal in het zwart voor vlaamse werkgevers.
Oud 18 juli 2005, 11:28   #28
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik denk dan wel in de eerste plaats aan het volgende: die kerel/meid is zijn/haar land uitgevlucht en heeft politiek asiel gekregen. Hoe is het dan in godsnaam mogelijk dat hij zo doodgewoontjes er naar kan terugkeren, het terug verlaten en zo nog een paar keer heen-en-weer ???
Is dat dan geen zwaar misbruik van de echte politieke vluchteling?
Hoe komt het dat als het politieke regime in het land van oorsprong wijzigt (die kerel of meid zijn of haar eigen politieke partij is er misschien aan de macht gekomen; hij/zij kan bij wijze van spreken minister worden in het land van oorsprong ...)
Waarom keren die mensen niet terug? Waarom moeten ze niet terugkeren?
Het fijne weet ik er ook niet van maar ik kan me wel voorstellen dat je met je Belgische identiteitsbewijs een zekere bescherming hebt.
Ik heb zelf zo een Turkse PKK-sympathisant gekend die na z'n asiel hier terugkeerde naar Turkije om z'n familie daar te bezoeken.

Wat de verandering van regimes betreft zou het betekenen dat je onbeperkt in tijd mensen hun verblijfsstatuut ook weer zou kunnen afnemen als de situatie in het thuisland verandert. Lijkt me nogal rechtsonzeker te zijn ?

Citaat:
En tweedens komt het bij mij op: hoeveel kost een retour-tiketje naar die landen? Gvd heel wat meer dan mijn vakantie naar Turkije, Spanje of Frankrijk. Betaalt de ocmw dan beter dan de staat zijn ambtenaren betaalt ?
Tja hier kan ik je geen ongelijk in geven. Maar mensen kunnen doen wat ze willen met hun geld hé. Het is aan het OCMW om genoeg controle uit te oefenen om te bekijken of de voorwaarden voor steunverlening blijven bestaan.
Oud 18 juli 2005, 11:28   #29
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links
Regularisatie geldt voor personen met een illegaal statuut niet voor asielzoekers dat is een apart statuut.
Asielzoekers mogen normaal gezien niet eens werken.
Als zo'n mensen werken dan is 't meestal in het zwart voor vlaamse werkgevers.
Waaruit we dan alleen maar kunnen besluiten dat de vlaamse kontrole op zwartwerkers ondermaats is. Maar kom, Uw uitleg lijkt mij wel te kloppen.
Maar heb toch geen zicht hoe de oudere asielzoekers, degenen wiens procedure al jaren lopende is, betaald worden. Genieten deze van verworven rechten ? en worden deze dan door het ocmw, of een andere instantie betaald ?
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 11:44   #30
Groot-Links
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob
Maar heb toch geen zicht hoe de oudere asielzoekers, degenen wiens procedure al jaren lopende is, betaald worden. Genieten deze van verworven rechten ? en worden deze dan door het ocmw, of een andere instantie betaald ?
Het hangt er vanaf of ze voor of na 2000 asiel hebben aangevraagd.
Rond de winter van 2000/2001 is er een hele mediaheisa geweest over het stijgend aantal asielaanvragen (ong 40.000 op een jaar of zo).
Toendertijd moesten de OCMW's nog rechtstreeks instaan voor opvang en financ. onderhoud. OCMW's konden dit niet aan en stuurden mensen rechtstreeks naar de steden om een krot van een huisjesmelker te huren.

Toen is de beslissing gekomen om geen geldelijke steun meer te geven aan nieuwe personen in de asielprocedure maar hen in een asielcentrum de procedure te laten afwachten.
Alle asielzoekers wiens aanvraag nog dateert van voor 2000/2001 hebben nog een OCMW toegewezen gekregen.

De redenering wordt strikt gevolgd hoor. Zo is het OCMW verplicht om in te staan voor minderjarige illegalen, maar ipv de ouders dan financiële steun te geven worden de kinderen in instellingen geplaatst.
Oud 18 juli 2005, 11:44   #31
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door eigeeltje
als je geregulariseerd bent, ben je geen asielzoeker meer want dan heb je het gekregen. Dan ben je een vluchteling, migrant, ...
Weze het dan een dichterlijke vrijlheid. Is het zo verkeerd om iemand die ooit als asielzoeker het land is binnen gekomen, en daarna geregulariseerd is, een geregulariseerde asielzoeker te noemen ?
Oud 18 juli 2005, 11:49   #32
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groot-Links
Rond de winter van 2000/2001 is er een hele mediaheisa geweest over het stijgend aantal asielaanvragen (ong 40.000 op een jaar of zo).
Dat was dan wel dan tijd dat men in lokale reklameblaadjes in Kachastan asielzoekers voor Belgie ronselde.
Maar dat neemt niet weg, dat Uw uitleg mij korrekt (en logisch) lijkt.
Oud 18 juli 2005, 14:06   #33
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard vraag asiel en ga dan op vakantie in het gevaarlijke gebied...

Citaat:
[size=4] Parket ontkent onderzoek naar terreurbanden asielzoekers[/size]
14:30:02

[size=1] rr [/size] ANTWERPEN - Het Antwerpse parket ontkent dat het een onderzoek voert naar verdachte reizen van Pakistaanse en Afghaanse asielzoekers. Volgens enkele kranten zijn vermoedens dat deze Antwerpse OCMW-klanten betrokken zijn bij drugssmokkel en zelfs terrorisme.

Het Antwerpse OCMW heeft een 30-tal dossiers gebundeld van erkende of geregulariseerde vluchtelingen die verscheidene keren per jaar terugkeerden naar Pakistan of Afghanistan. Het OCMW vindt die reizen verdacht, omdat de asielzoekers die gebieden net ontvlucht hadden omdat het er zo gevaarlijk was. Er zijn dan ook vermoedens dat de steuntrekkers betrokken zouden zijn bij drugssmokkel en terrorisme, zo meldde Het Nieuwsblad vanmorgen. ,,Eén keer, dat kan ik begrijpen, het is lang geleden dat ze thuis geweest zijn'', reageert OCMW-voorzitter Monica De Coninck (SP.A) vanuit Zweden. ,,Maar drie tot vier keer per jaar, dat is toch moeilijk normaal te noemen. Wat ze daar juist doen? Dat weet ik ook niet, en wij kunnen dat niet onderzoeken. We hebben deze dossiers doorgespeeld naar de dienst Vreemdelingenzaken.''

OCMW-raadslid Marco Laenens, ook VLD-voorzitter van het district Antwerpen, vraagt zich af waar deze mensen hun reisgeld vandaan halen. ,,Deze zogenaamde vluchtelingen kwamen naar hier omdat het in Afghanistan, Pakistan of elders zo gevaarlijk was. Waarom reizen ze dan steeds heen en weer, nadat ze geregulariseerd zijn? Het gaat tenslotte om mensen die bij het OCMW aankloppen omdat ze geen financiële middelen hebben'', aldus Laenens.

Minister van Binnenlandse Zaken Patrick Dewael (VLD) houdt de zaak nauwlettend in het oog. ,,We kennen het fenomeen en onderzoeken de kwestie'', bevestigt zijn woordvoerder Laurent Panneels.

Ondertussen startte het Antwerpse parket een onderzoek naar de verdachte trips van de asielzoekers. Wegens mogelijke banden met terrorismenetwerken buigt ook het federaal parket zich over deze Antwerpse OCMW-klanten uit Afghanistan en Pakistan. Naast terreur is er ook de verdenking van drugshandel, want in die landen worden massaal opium en cannabis geteeld, aldus Het Nieuwsblad.

Het Antwerpse parket laat evenwel weten dat het geen onderzoek voert naar die reizen. ,,Het OCMW heeft ook geen klacht ingediend over steuntrekkers die mogelijk bij illegale activiteiten betrokken zouden zijn,,, aldus Dominique Reyniers van het parket.

Gewoon erg dat ze het meteen ontkennen. Wachten we hier dan gewoon op wat jongeren als die uit Leeds ??? Als ze ineens geld genoeg hebben om verschillende keren per jaar naar Pakistan of Afghanistan te reizen - nota bene zo gevaarlijk dat ze het ontvluchtten - dan moesten we ze maar permanent terugsturen...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:11   #34
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

We zijn er bijna.....

Wat nu gebeurd is,is dat enkele OCMW-raadsleden zich wensten te profileren door EERST het spel aan de grote klok te hangen en DAN het gerecht in te spannen voor manifest misbruik van gemeenschapsgelden.

OK,nu zijn de OCMW-leden "geprofileerd",en loopt het gerecht waarschijnlijk een veel diepgaander,wie weet,gevaarlijker pseudo-asielnetwerk mis?

kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:18   #35
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Minister Dewael is dan nog de strafste, hij haalt fors uit naar die OCMW raadsleden en vindt dat dergelijke zaken geheim moeten blijven. De waarheid mag voor de zoveelste keer weer niet gezegd worden zeker? Bij de VLD is het wel zo dat ze daar hun mond niet mogen opentrekken maar de bevolking heeft toch nog altijd het recht om te weten wat er gebeurt me dunkt. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by daiwa on 18-07-2005 at 15:19
Reason:
--------------------------------

Minister Dewael is dan nog de strafste, hij haalt fors uit naar die OCMW raadsleden en vindt dat dergelijke zaken geheim moeten blijven. De waarheid mag voor de zoveelste keer weer niet gezegd worden zeker? Bij de VLD is het wel zo dat ze daar hun mond niet mogen opentrekken maar de bevolking heeft toch nog altijd het recht om te weten wat er gebeurt me dunkt. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Minister Dewael is dan nog de strafste, hij haalt fors uit naar die OCMW raadsleden en vindt dat dergelijke zaken geheim moeten blijven. De waarheid mag voor de zoveelste keer weer niet gezegd worden zeker? Bij de VLD is het wel zo dat ze daar hun mond niet mogen opentrekken maar de bevolking heeft toch nog altijd het recht om te weten wat er gebeurt me dunkt.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door daiwa : 18 juli 2005 om 14:19.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:31   #36
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa
Minister Dewael is dan nog de strafste, hij haalt fors uit naar die OCMW raadsleden en vindt dat dergelijke zaken geheim moeten blijven. De waarheid mag voor de zoveelste keer weer niet gezegd worden zeker? Bij de VLD is het wel zo dat ze daar hun mond niet mogen opentrekken maar de bevolking heeft toch nog altijd het recht om te weten wat er gebeurt me dunkt.
Minister Dewael heeft kompleet gelijk in deze!

Strafbare feiten moeten aan het GERECHT gemeld worden,NIET aan de pers!

Ik vrees dat dit zaakje veel groter is dan Antwerpen alleen,nu heeft het gerecht geen kans meer om toe te slaan,nog eens,ik vrees dat het om meer gaat dan pure profiteurs,het ziet ernaar uit dat ,met overheidsgelden pure smeerlapperij in drughandel,mensensmokkel en,wie weet,terrorisme bekostigd werd!!!!

Verblijfsvergunningen zijn van onschatbare waarde voor dergelijke organisaties,en met dat OCMW-inkomen wordt de lokale logsitiek in Belgie vergemakkelijkt..

kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2005, 14:51   #37
Mithras
Vreemdeling

Mithras's schermafbeelding

Standaard

Even vermelden dat ik Jazeker z'n topic heb samengevoegd met dit.
Mithras is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 00:40   #38
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mithras
Even vermelden dat ik Jazeker z'n topic heb samengevoegd met dit.
Alvast bedankt. Normaal probeer ik niet te dubbelthreaden maar ik de topic met titel 'ATV nieuws vandaag' heb ik over het hoofd gezien dankzij de nogal duistere titel...

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.
Oud 19 juli 2005, 02:37   #39
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sloeg MI5 bal mis?
Citaat:
[size=4]MEER AANWIJZINGEN DAT BOMMENLEGGERS GEEN ONBEKENDEN WAREN[/size] [size=1] Shehzad Tanweer bij zijn aankomst in de luchthaven van Karachi
ap [/size] LONDEN/BRUSSEL (ap, eigen berichtgeving) - Er duiken steeds meer aanwijzingen op dat de vier kamikazes van Londen geen onbekenden waren, zoals politie en veiligheidsdiensten na de aanslagen zeiden.

GEEN van de onthullingen van buitenlandse veiligheidsfunctionarissen over het verleden van de vier daders van de zelfmoordaanslagen op 7 juli zijn bevestigd door de Londense politie. Maar de aanwijzingen dat het niet om clean skins gaat - terroristen die volledig onder de radar van de politie waren geglipt - nemen met de dag toe.

Gisteren schreef The Times dat twee daders - Mohamed Sidique Khan en Shahzad Tanweer - op 19 november 2004 dezelfde vlucht van Turkish Airlines naar Pakistan namen. Ze bleven er tot februari 2005; een derde dader, Hasib Hussain, zou zich daar bij hen hebben aangesloten. Ze zouden er ontmoetingen hebben gehad met figuren die gelinkt worden aan Al-Qaeda.

Shahid Hayyat van het Pakistaanse Federale Onderzoeksbureau bevestigde gisteren dat de drie mannen in die periode naar Pakistan zijn gereisd. Tanweer zou drie trips hebben gemaakt en zou contacten hebben gehad met een lid van een verboden islamistische groep.
Intussen doet onze regering haar best om te ontkennen dat ze arme schaapkes die aan de ocmw leuren om dan 4 keer per jaar naar hun ontvluchte land terug te reizen (Afghanistan en Pakistan) gaan onderzoeken.
Eruit met die handel en eruit met Dewael en heel die kliek die de boel aanpakken met zakdoekjes rond hun handen. ECHTE politiek vluchtelingen zijn slachtoffer van dit grootschalig misbruik dat is opgezet door buitenlandse misdadigers in samenwerking met de inlandse vluchtelingenorganisaties die van dag tot dag een subsidiereden extra zoeken.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Jazeker on 19-07-2005 at 03:38
Reason:

Citaat:
Sloeg MI5 bal mis?
Citaat:
[size=4]MEER AANWIJZINGEN DAT BOMMENLEGGERS GEEN ONBEKENDEN WAREN[/size] [size=1] Shehzad Tanweer bij zijn aankomst in de luchthaven van Karachi
ap [/size] LONDEN/BRUSSEL (ap, eigen berichtgeving) - Er duiken steeds meer aanwijzingen op dat de vier kamikazes van Londen geen onbekenden waren, zoals politie en veiligheidsdiensten na de aanslagen zeiden.

GEEN van de onthullingen van buitenlandse veiligheidsfunctionarissen over het verleden van de vier daders van de zelfmoordaanslagen op 7 juli zijn bevestigd door de Londense politie. Maar de aanwijzingen dat het niet om clean skins gaat - terroristen die volledig onder de radar van de politie waren geglipt - nemen met de dag toe.

Gisteren schreef The Times dat twee daders - Mohamed Sidique Khan en Shahzad Tanweer - op 19 november 2004 dezelfde vlucht van Turkish Airlines naar Pakistan namen. Ze bleven er tot februari 2005; een derde dader, Hasib Hussain, zou zich daar bij hen hebben aangesloten. Ze zouden er ontmoetingen hebben gehad met figuren die gelinkt worden aan Al-Qaeda.

Shahid Hayyat van het Pakistaanse Federale Onderzoeksbureau bevestigde gisteren dat de drie mannen in die periode naar Pakistan zijn gereisd. Tanweer zou drie trips hebben gemaakt en zou contacten hebben gehad met een lid van een verboden islamistische groep.
Intussen doet onze regering haar best om te ontkennen dat ze arme schaapkes die aan de ocmw leuren om dan 4 keer per jaar naar hun ontvluchte land terug te reizen (Afghanistan en Pakistan) gaan onderzoeken.
Eruit met die handel en eruit met Dewael en heel die kliek die de boel aanpakken met zakdoekjes rond hun handen. ECHTE politiek vluchtelingen zijn slachtoffer van dit grootschalig misbruik dat is opgezet door buitenlandse misdadigers in samenwerking met de inlandse vluchtelingenorganisaties die van dag tot dag een subsidiereden extra zoeken.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Sloeg MI5 bal mis? [size=4]MEER AANWIJZINGEN DAT BOMMENLEGGERS GEEN ONBEKENDEN WAREN[/size] [size=1] Shehzad Tanweer bij zijn aankomst in de luchthaven van Karachi

Eruit met die handel en eruit met Dewael en heel die kliek die de boel aanpakken met zakdoekjes rond hun handen. ECHTE politiek vluchtelingen zijn slachtoffer van dit grootschalig misbruik dat is opgezet door buitenlandse misdadigers in samenwerking met de inlandse vluchtelingenorganisaties die van dag tot dag een subsidiereden extra zoeken.[/size]
[/edit]

Citaat:

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 19 juli 2005 om 02:38.
Oud 19 juli 2005, 06:16   #40
Jampie
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
de juiste uitspraak zou moeten zijn : Asielzoekers krijgen geen geld, ze kosten enkel geld. Handenvol geld...
Je hebt gelijk, maar sommigen denken of willen laten uitschijnen dat asielzoekers geld in handen krijgen van het ocmw, dit is onjuist.
Jampie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be