Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 juli 2005, 10:37   #21
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Mijn 2 vragen:
a) Hoe WEET jij welke kledingstukken dat zijn, ken je haar persoonlijk? Ken je haar kleerkast? Etc...

b) Probeer je haar langs deze weg te versieren?
Ik weet welke kledingstukken dat zijn omdat ik haar af en toe zie. Ik ken haar niet persoonlijk en ook niet haar kleerkast.
Ik heb niet de gewoonte om gehuwde vrouwen te versieren, maar ik geef toe dat ik een beetje verliefd ben geworden op haar ogen.
Als ik haar zie geef ik haar een vriendelijk knikje anex glimlach. Zo krijgt deze dame toch eens het gevoel dat niet de hele westerse wereld tegen haar is omwille van haar klederdracht.

Ik zal meteen ook maar antwoorden op de volgende vraag die nog gaat komen. Neen haar lingerie heb ik niet gezien, maar ik vermoed dat dat ook zwart is. En neen ik heb haar ook nooit naakt gezien, dus ik kan niet met zekerheid zeggen of zij intiem geschoren is of niet, maar ik vermoed van wel.
Nog vragen?
Teerke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 10:45   #22
Mosasaurus
Banneling

Mosasaurus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Ik ben van Opglabbeek, grenzend aan Maaseik, mijn zus woont in het centrum van Maaseik, dus ik kom er veel. Ik denk echt niet dat Maaseikenaars zo reageren daarop ... dat zijn geen domme mensen, trouwens, al die keren dat ik er ben geweest, ik niet één keer een vrouw met een Burka zien rondlopen, wel hoofddoeken ja, maar dat is ondertussen toch al flink ingeburgerd en daar stoort niemand zich nog aan daar, maar een burka of iets dergelijks ben ik daar nog nooit tegengekomen, ook mijn zus niet, heb het haar gevraagd...

We zullen eens zien na de gemeenteraadsverkiezingen....

Deze tapijten bevinden zich vooral in klein Texas. Een sociale woonwijk buiten het centrum, richting Neeroeteren.

Ook Khalid Bouloudo woonde daar. Woonde, want hij zit nog steeds vast in een Nederlandse gevangenis wegens betrokkenheid bij de aanslag in Casablanca...
Mosasaurus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 10:52   #23
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teerke
Ik weet welke kledingstukken dat zijn omdat ik haar af en toe zie. Ik ken haar niet persoonlijk en ook niet haar kleerkast.
Ik heb niet de gewoonte om gehuwde vrouwen te versieren, maar ik geef toe dat ik een beetje verliefd ben geworden op haar ogen.
Als ik haar zie geef ik haar een vriendelijk knikje anex glimlach. Zo krijgt deze dame toch eens het gevoel dat niet de hele westerse wereld tegen haar is omwille van haar klederdracht.

Ik zal meteen ook maar antwoorden op de volgende vraag die nog gaat komen. Neen haar lingerie heb ik niet gezien, maar ik vermoed dat dat ook zwart is. En neen ik heb haar ook nooit naakt gezien, dus ik kan niet met zekerheid zeggen of zij intiem geschoren is of niet, maar ik vermoed van wel.
Nog vragen?
Ja, hoe kan jij met zekerheid zeggen of het een vrouw is?
Oud 19 juli 2005, 10:58   #24
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Mijn 2 vragen:
a) Hoe WEET jij welke kledingstukken dat zijn, ken je haar persoonlijk? Ken je haar kleerkast? Etc...

b) Probeer je haar langs deze weg te versieren?

PS: volgens mij heb jij toch een ander madam voor hoor, die wa ik altijd zie is compleet zwart inclusief imkermasker... daar ziet ge dus niks bij die, das gewoon 1 zwart wandelend laken. Als we die dingen gaan toelaten kan binnenkort elke grote gezochte crimineel zich voordoen als moslima en gewoon over straat lopen. Tis dan ook nog ni moeilijk om ne AK-74 onder da ding te verberge En ge hebt al geen onnozel brilleke en snorreke meer nodig om n bank te overvallen
Het is inderdaad mogelijk dat we het niet over dezelfde vrouw hebben, maar die ik af en toe zie heeft inieder geval HEEL MOOIE OGEN.
Voor de rest denk ik dat jij te veel naar tv kijkt.
Oud 19 juli 2005, 10:58   #25
Egidius
Perm. Vertegenwoordiger VN

Egidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Deze superboete is gewoon een verdoken belasting om de bevolking nog verder uit te melken. Schandalig!!

Egidius
Egidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 11:00   #26
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Dus ik was aan het dromen toen ik die zwarte imker met buggy zag nabij het internaat..

hell wat ben ik toch verzuurd als ik daar vragen bij durf te stellen...

Hier in West-Europa moeten we maar alles tollereren. Stel ik ga met mijn vriendin naar Algerije (puur hypothetisch want ik zet NOOIT geen voet op het Afrikaanse continent) en ze wil een topje aandoen...
Zouden de bejaarden die op straat aldaar rondhangen hun reactie beperken tot het uitlachen van mijn vriendin omwille van haar kledij???

IK DENK HET NIET
Oud 19 juli 2005, 11:01   #27
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Ja, hoe kan jij met zekerheid zeggen of het een vrouw is?
Jij hebt nog nooit een vrouw in haar ogen gekeken zeker? En in dit geval zijn het HEEL MOOIE OGEN.
Oud 19 juli 2005, 11:01   #28
Egidius

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mosasaurus
Ik wil wel eens zien wat een verontwaardiging ik zou creeren wanneer ik met karnaval is zo'n sladderdook op straat ga!!!!!
Misschien is dat een betere manier om dat soort carnavalsgedrag weg te krijgen dan pure repressie: belachelijk maken. Als elke avond nu eens een paar tieners en cafégangers in boerka of gelijkaardig gingen rondlopen, dan zou het rap gedaan zijn met de status van de boerka.

Egidius
Oud 19 juli 2005, 11:01   #29
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is inderdaad mogelijk dat we het niet over dezelfde vrouw hebben, maar die ik af en toe zie heeft inieder geval HEEL MOOIE OGEN.
Voor de rest denk ik dat jij te veel naar tv kijkt.

volgens mij ben jij hopeloos op zoek naar een vriendin en probeert van alle vaatjes te tappen
Oud 19 juli 2005, 11:03   #30
Egidius

Standaard

Citaat:
Dat getuigt van niet veel inlevingsvermorgen en van het leven in beperkte levenssfeer, ik vind het zielig dat mensen zo iemand gaan uitlachen (en dan nog bejaarden), ze zouden beter moeten weten... we leven op een planeet met verschillende mensen met heel wat verschillende gebruiken... als dat al om te lachen is... dat is op het xenofobe af... dat is gewoon waar het telkens op neerkomt...
Ge ziet iemand in een belachelijke outfit rondlopen, en ge zoudt nog niet mogen lachen? Wat voor een treurige maatschappij staat gij eigenlijk voor? Ernstig zijn op bevel, of ge krijgt een boete?

Egidius[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Egidius on 19-07-2005 at 12:03
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat getuigt van niet veel inlevingsvermorgen en van het leven in beperkte levenssfeer, ik vind het zielig dat mensen zo iemand gaan uitlachen (en dan nog bejaarden), ze zouden beter moeten weten... we leven op een planeet met verschillende mensen met heel wat verschillende gebruiken... als dat al om te lachen is... dat is op het xenofobe af... dat is gewoon waar het telkens op neerkomt...
Ge ziet iemand in een belachelijke outfit rondlopen, en ge zoudt nog niet mogen lachen? Wat voor een treurige maatschappij staat gij eigenlijk voor? Ernstig zijn op bevel, of ge krijgt een boete?

Egidius[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ge ziet iemand in een belachelijke outfit rondlopen, en ge zzoudt nog niet mogen lachen? Wat voor een treurige maatschappij staat gij eigenlijk voor? Ernstig zijn op bevel, of ge krijgt een boete?

Egidius[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Egidius : 19 juli 2005 om 11:03.
Oud 19 juli 2005, 11:04   #31
Mosasaurus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Misschien is dat een betere manier om dat soort carnavalsgedrag weg te krijgen dan pure repressie: belachelijk maken. Als elke avond nu eens een paar tieners en cafégangers in boerka of gelijkaardig gingen rondlopen, dan zou het rap gedaan zijn met de status van de boerka.

Egidius
Dat zou een oplossing kunnen zijn, echter moet je wel rekening houden met de 'hangjongeren' die net terug komen van de kickboxles en die zulk gedrag niet tollereren en zelf repressief worden.; (de politie durft toch niets te doen)
Oud 19 juli 2005, 11:05   #32
Egidius

Standaard

Citaat:
Als je ziet hoe een non erbij loopt...
Waar hebt gij dat nog gezien? Op TV (in 'Wij Heren van Zichem')? Of zijt ge in Congo geweest?

Egidius
Oud 19 juli 2005, 11:07   #33
Egidius

Standaard

Citaat:
Mensen uitlachen om hun kleding getuigt van weinig verstand. en nog minder van beleefdheid.
Het is nochtans het beste middel tegen waanzin.

Citaat:
Hoe ik weet dat het een bourka is: een bourka is een soort cape, gemaakt uit een stuk, die de vrouw van kop tot teen bedekt, waar aan beide zijden een opening is om de handen te kunnen uitsteken en waar een soort muggengaas is ingenaaid ter hoogte van de ogen. Op die manier zie je zelfs de ogen niet of toch zeer moeilijk. Wat die vrouw in Maaseik draagt is een combinatie van verschillende kledingstukken, welliswaar met hetzelfde effect als een bourka, behalve wat de ogen betreft en ik herhaal dat die vrouw in Maaseik bijzondere mooie ogen heeft.
Of het een boerka is of niet, doet niet terzake. De boerka is niet verboden, wel je van top tot teen verkleden zodat je onherkenbaar bent.

Egidius
Oud 19 juli 2005, 11:08   #34
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Zouden ze nog power ranger pakjes verkopen? Wie wil de roze zijn?
Oud 19 juli 2005, 11:08   #35
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
volgens mij ben jij hopeloos op zoek naar een vriendin en probeert van alle vaatjes te tappen
Ik ben misschien wel hopeloos, maar niet op zoek naar een vriendin, maar moest ik iemand tegen het lijf lopen je weet maar nooit.
God, (of Allah) WAT HEEFT DAT MENS TOCH MOOIE OGEN.
Oud 19 juli 2005, 11:10   #36
Egidius

Standaard

Citaat:
Dat zou een oplossing kunnen zijn, echter moet je wel rekening houden met de 'hangjongeren' die net terug komen van de kickboxles en die zulk gedrag niet tollereren en zelf repressief worden.; (de politie durft toch niets te doen)
Het lukt als we het met z'n allen doen, op straat, in de media, in cartoons, overal...

Egidius
Oud 19 juli 2005, 11:10   #37
Xnorf
Gouverneur

Xnorf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij hebt nog nooit een vrouw in haar ogen gekeken zeker? En in dit geval zijn het HEEL MOOIE OGEN.
In tegenstelling tot u heb ik een vriendin, en ja een met hele mooie ogen. En ja een met hele mooie borsten en de rest ook Alleen kan ik bij haar zien dat ze een meisje is. Aangezien ze zich niet van kop tot teen bedekt. En dat zien beperkt zich niet tot de slaapkamer.

En zie vorige post : het boeit ni of t een boerka is of niet, uw gezicht moet herkenbaar zijn. Ten alle tijden behalve carnaval. Mijn theorie over gezochte criminelen die zich op deze manier kunnen verplaatsen wordt toch maar niet weerlegd he.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Xnorf on 19-07-2005 at 12:20
Reason:

Citaat:
In tegenstelling tot u heb ik een vriendin, en ja een met hele mooie ogen. En ja een met hele mooie borsten en de rest ook Alleen kan ik bij haar zien dat ze een meisje is. Aangezien ze zich niet van kop tot teen bedekt. En dat zien beperkt zich niet tot de slaapkamer.

En zie vorige post : het boeit ni of t een boerka is of niet, uw gezicht moet herkenbaar zijn. Ten alle tijden behalve carnaval. Mijn theorie over gezochte criminelen die zich op deze manier kunnen verplaatsen wordt toch maar niet weerlegd he.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
In tegenstelling tot u heb ik een vrienden, en ja een met hele mooie ogen. En ja een met hele mooie borsten en de rest ook Alleen kan ik bij haar zien dat ze een meisje is. Aangezien ze zich niet van kop tot teen bedekt. En dat zien beperkt zich niet tot de slaapkamer.

En zie vorige post : het boeit ni of t een boerka is of niet, uw gezicht moet herkenbaar zijn. Ten alle tijden behalve carnaval. Mijn theorie over gezochte criminelen die zich op deze manier kunnen verplaatsen wordt toch maar niet weerlegd he.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Xnorf : 19 juli 2005 om 11:20.
Xnorf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juli 2005, 11:11   #38
Egidius

Standaard

Citaat:
Ik ben misschien wel hopeloos, maar niet op zoek naar een vriendin, maar moest ik iemand tegen het lijf lopen je weet maar nooit.
God, (of Allah) WAT HEEFT DAT MENS TOCH MOOIE OGEN.
Hier begint iets te stinken. Misschien ben jij dat mens zelf wel...

Egidius
Oud 19 juli 2005, 11:12   #39
Teerke
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Egidius
Het is nochtans het beste middel tegen waanzin.

Of het een boerka is of niet, doet niet terzake. De boerka is niet verboden, wel je van top tot teen verkleden zodat je onherkenbaar bent.

Egidius
Het is slechts verboden indien de gemeente een reglement terzake opstelt.
De Vlaamse Gemeenschap heeft ten behoeve van de gemeenten een modelreglement opgemaakt en dat vind je onder de hiernavolgende URL.
Klik en wordt wijs.

http://www.binnenland.vlaanderen.be/...lreglement.htm
Oud 19 juli 2005, 11:14   #40
Egidius

Standaard

Citaat:
Het is slechts verboden indien de gemeente een reglement terzake opstelt.
Eens aan mijn gemeenteraadslid vragen of ze dat hier bij ons al hebben, en zoniet waarom niet.

In deze pre-verkiezingstijd zijn die mannen altijd gevoeliger voor dergelijke vragen.

Bedankt voor de tip!

Egidius
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be