![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
% die nog werken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||
Parlementslid
|
![]() geheel per toeval Bert Bibber Touéé gezien op t'nieuws.....
en de o zo droeve dag die er morgen aankomt het droevige herdenkingsceremonieel aan de vele vlaamse voorouders die de dood ingejaagd werden door minachtende franskiljonse oversten om een virtueel land in stand te houden met een hofhouding van gekken kreeg ineens een NOG droeviger uitzicht door de manier waarop de vlaming voor de zoveelste keer en in schabouwelijke taal door de ho(o)fdnar van dit apenland nog maar eens beledigd werd bijgestaan door zijn kontlikkende "blackadder" Guynokio van Toscane ! vrienden laat ons er voor eens en altijd komaf mee maken, we gaan toch voor die cierk niet BLIJVEN betalen....... volgens mij is den emmer meer dan vol ! ![]() [size=1]Edit:[/size]
Per 20 november 2009 verlaat ik dit politiek kloteland FOREVER - treur niet k'zal t'niet missen ! Laatst gewijzigd door ICE-MAN : 20 juli 2005 om 16:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Vreemdeling
|
![]() Maistijd ? is da zoiets als komkommertijd ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Mja,
als je deze opinipeiling als "vals" wilt bestempelen, dan doe ik dat met evenveel recht met de opinipeilingen die het VB wel goed uitkomen. Ik lees hier dat het er hoedanook slecht voor staat voor België. Hoezo ? Waar besluit je dat uit ? Pas op, val mij niet aan, ik ben niet voor een unitair België, en nog minder royalist. Maar wat ik hier lees is van een mug een olifant maken, iets wat hier wel vaker gebeurd op dit forum door een hoop bezoekers, behorende tot ...
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() België is zijn levensverzekering tjein. Zonder België en de monarchie was die oude seniele zak (don't worry wil hem dat gerust in zijn gezicht zeggen) niets, ze leven op het geld van dat van de belastingbetalers. Een ware schande!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
- Klassiek in de Beefrede van Zijne Doorluchtige Scheveschaatsrijder: solidariteit, verdraagzaamheid en patati patata. Ja, daar kent de Vlamingen nu éénmaal alles van: Wallonië is dat unieke stuk land dat elk jaar klaarblijkelijk verschillende keren door een tsunami wordt getroffen, op gulle wijze bijgepast door de tegen heug en meug solidaire Vlaming. - Valse noot: het refreintje over familiewaarden ontbrak, maar je moet natuurlijk geen voorbeeld (meer) willen spelen als je zelf al te regelmatig naast de pot pist en daarvan de gevolgen niet onder ogen wil zien. - Peiling aan 87% echte Belzen: Bertjelief, de enige peiling die je moet geloven zijn de verkiezingen. Tot de Belzen onomstotelijk kunnen aantonen dat er 87 �* 95% echte Belzen zijn - de resultaten variëren naargelang de windrichting, haha -, geloof ik er spijtig genoeg geen sikkepit van.
Professor en historicus Luc De Vos: (...) België en 's lands belangen zijn al langer een utopie. Niemand ijvert ervoor. Het land bestaat nog bij gratie van de monarchie en de nationale voetbalploeg. Restanten uit een verleden, zonder slagkracht in de moderne politiek (...), HLN, 23/9/2004, p.12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Da is inderdaad niet te rijmen met de "normen en waarden "uche uche" van het VB, nietwaar ? ![]() Citaat:
of zijn functie als staatshoofd ? Vond je dat Bill of the usa ook moest opstappen omda em miss lipstick efkes tot een niet al te katholieke daad had aangezet ? Hou het bij politiek, dank u. Citaat:
altijd maar winst boekt, de verkiezingen gaat winnen ... ![]() Allemaal met ... opiniepeilingen ![]() 2 maten 2 gewichten VB ? ![]() Let op ! Ik ben niet koningsgezind, niet op z'n minst. Ik wil enkel maar weer eens publiekelijk lachen met die rare kronkels die jullie maken met de feiten om je gelijk te forceren.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Minister
|
![]() Voor alle duidelijkheid heb ik hier de verdiensten van de "lintjesknippers" die zich in ons Koninklijk huis bevinden.Het is uit de krant van 2 maanden geleden dus het is vrij recent.
Bron HBVL Fabiola: 1.115.520€ ofwel 45.000.000Bef per jaar. Prinf Filip: 788.301€ ofwel 31.800.000Bef per jaar. Prinses Astrid: 272.682€ ofwel 11.000.000Bef per jaar. Koning Albert: 6.048.602€ ofwel 244.000.000Bef per jaar. Prins Laurent: 272.682€ ofwel 11.000.000Bef per jaar. Groetjes Grellig.
![]() |
#30 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Was een schitterende titel geweest voor http://forum.politics.be/showthread.php?t=37260 Labyrinth, kan ik je niet in dienst nemen als forumdichter? Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() 9 "geen mening", en slechts 4 tegen
![]() |
![]() |
#32 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Europees Commissaris
|
![]() 4 tegen? Tiens zijn er dan N-VA'ers plots royalistisch geworden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door John Stufflebeam : 20 juli 2005 om 20:24. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Burger
|
![]() Spijtig, maar ik heb niets te vieren, of is het soms 175 jaar onderdrukking van de vlaming. Na de belachelijke toespraak van onze worst, was mijn dag weeral om zeep, mijn vlag hangt al halfstok.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||||
|
![]() Citaat:
Egidius[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Egidius : 20 juli 2005 om 21:05. |
||||||