![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ik was gisteren -als gentenaar- op stap op de gentse feesten mét mijn lief en ik heb er niks van gemerkt.
bedankt Egidius, om dit probleem zo snel op te lossen. kun je nu aub iets doen aan de bejaarden die overal in de weg lopen?
![]() |
#22 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Is opgelost door dat stuk konijn,ouderen moeten werken tot ze dood vallen. Dat zelfs arme negers je lief niet willen kan ik best begrijpen met zo een nicque ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Gargamel : 25 juli 2005 om 15:14. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Egidius |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
|
![]() ![]() Ja, t'is mij eigenlijk ook al opgevallen dit jaar. Doet me denken aan m'n jongere jaren aan de Algerijnse kuststreken. Ik weet al te goed dat Vlaamse meisjes een zwak hebben voor Noord-Afrikaanse jongens (let's face it, wij zijn veel knapper & sterker dan Vlaamse mannen), in mijn tijd in gent ben ik nog nooit langer dan een week single geweest & heb er al fameus wat versleten, maar dat Westerse wichten zo fel aangetrokken worden door negers verbaasd mij wel. Aan de zuidgrenzen van Algerije, Marrokko, Tunesië endergerlijke schiet men zulke mensen af als ze proberen de grens over te steken, omdat ze ziekten als Chlamydia, Gnorroeroe, Hiv, Herpes, Hepatitis, ..., met zich meebrengen. Blijkbaar zijn de Vlaamse mannen zo inspiratieloos, dat hun vrouwen nu al risikovol op de zuid-Afrikanen kruipen.
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Egidius |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Weten ze daar wel wat dat betekent een "grens" ?
![]() |
![]() |
#29 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Misschien kan een foto van je lief verduidelijke hoe 't komt dat jij er niks van gemerkt hebt...? ![]() ![]()
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Krijg het nu. Ik ben 5 keer naar polé polé geweest, 2 keer naar Baudelo, iedere keer vergezeld met twee superknappe vriendinnen, en we hebben daar helemaal niks van gemerkt. Wel af en toe staan babbelen met mensen die er wat noord-afrikaans uitzagen, maar dat waren allemaal heel vriendelijke mensen.
Vreemd ![]()
![]() |
#32 | |||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 25 juli 2005 om 20:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik moet wel zeggen dat ik ook de indruk had dat de allochtone inwoners van Gent EINDELIJK hun weg gevonden hadden op de gentse feesten. Die jonge gasten zijn hier bijna stuk voor stuk geboren, Gent is evenveel van 'hen' als van anderen.
In't baudelopark heb ik efkes staan babbelen met een Turk die dat blijkbaar ook vond. En daar ook content mee was. De Turken hebben lang het gevoel gehad dat ze eigenlijk nie welkom waren op de Fieste. Dat ze eigenlijk gewoon nie welkom waren in vlaanderen ![]() Het begint gelukkig door te dringen dat het maar marginalen zijn die er zo over denken, en dat de meeste mensen gewoon willen dat ze zich amuseren gelijk een ander op de Fieste, welke huidskleur dan ook.
![]() |
#34 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() uhu
![]() nu ja, ik snap het niet hoor. Ze moeten zich integreren, maar als ze de dingen doen die wij doen, dan is het ook nie goe ![]()
![]() |
#36 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Op teletekst van de VRT gisteren heb ik gelezen dat deze editie van de Gentse Feesten de braafste waren.
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tuurlijk staat dat daar! Er zijn zeker 1000 meisjes verkracht op de Fieste, maar de daders waren allochtonen, dus hebben ze maar gezegd dat deze editie de braafste waren!
![]() |
![]() |
#38 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben de zaterdag naar gent geweest en heb bij mijn weten geen allochtoon gezien
![]() tvalt er heel goed mee, geen last gehad van ondeugende mensen, totaal niets...enkel toffe mensen gezien
![]() |
#40 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |