Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 juli 2005, 21:31   #21
benji
Provinciaal Gedeputeerde

benji's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar
Zwijg, laat me genieten jong...
Ja eerlijk gezegd vindt ik ook dat u best een psychiater raadpleegt , u zit écht met een zwaar probleem , de onzin die u hier neerpent spreekt boekdelen .[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by benji on 24-07-2005 at 22:31
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ja eerlijk gezegd vindt ik ook dat u best een psychiater raadpleegt , u zit écht met een zwaar probleem , de onzin die u hier neerpent spreekt boekdelen .[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Ja eerlijk gezegd vindt ik ook dat u best psychiater raadpleegt , u zit écht met een zwaar probleem , de onzin die u hier neerpent spreekt boekdelen .[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door benji : 24 juli 2005 om 21:31.
benji is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 juli 2005, 22:01   #22
Olivier Marien
Vreemdeling

Olivier Marien's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Olivier Marien
Standaard

Ja,die bestaat een bloembak van het 2de naar het slachtoffer dumpen HOGE en persoonlijk niet?
FEIT:Vlaams Belang trekt marginalen aan,verwonderd?Nee toch....als de populistische voorman met dikke wenkbrauwen zelf marginaal voorbeeld geeft,is het toch het clisché dat zich moet voordoen,Neem de hitlergroet,Neem het hakenkruis,Neem die domme vlaamsche leeuw en welkom bij de club...
FEIT:Als jongeling(vorig jaar) ook dom geweest om mijn idiaal de vrije loop te geven en bij marxistische organistaties mee te lopen(geen namen) maar wie verder kijkt dan zijn neus lang is komt tot bevrijding van geest en wil....
Oud 25 juli 2005, 07:47   #23
lordoffaith
Provinciaal Statenlid

lordoffaith's schermafbeelding

Standaard

besef je zelf niet dat je je belachelijk maakt?
Oud 25 juli 2005, 08:12   #24
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lordoffaith
besef je zelf niet dat je je belachelijk maakt?

Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 10:06   #25
Olivier Marien
Vreemdeling

Standaard

Wie maakt zich belachlijker...hij die zegt wat hij denkt en overtuigd van is,of hij die zich laat beinvloeden omdat hij denkt wat hij ziet zo is?Je neemt alles zo van zelfsprekend,moslim slecht vlaanderen boven,homo's een ziekte vlaamse nationalisme de oplossing.Lig je daar echt over wakker of is het wat het vlaams belang bladje je voorschotelt?
Oud 25 juli 2005, 10:11   #26
PAJOT
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Olivier Marien
Wie maakt zich belachlijker...hij die zegt wat hij denkt en overtuigd van is,of hij die zich laat beinvloeden omdat hij denkt wat hij ziet zo is?Je neemt alles zo van zelfsprekend,moslim slecht vlaanderen boven,homo's een ziekte vlaamse nationalisme de oplossing.Lig je daar echt over wakker of is het wat het vlaams belang bladje je voorschotelt?
Straffe woorden voor een kommunist. maar ja, ZIJN Pravda is de Absolute Waarheid natuurlijk .... .
PAJOT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 10:24   #27
De Garde
Europees Commissaris

De Garde's schermafbeelding

Standaard

Discussie hierover was al bezig:

http://forum.politics.be/showthread.php?t=37225
De Garde is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 10:37   #28
Vlaanderen Boven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vlaanderen Boven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
vlaamse nationalisme de oplossing
Inderdaad. België is gebaseerd op linguistische onderdrukking en assimilatie. Zijn de communisten daar nu ook al voor? Oh wacht, ja...
Vlaanderen Boven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 21:20   #29
Olivier Marien
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaanderen Boven
Inderdaad. België is gebaseerd op linguistische onderdrukking en assimilatie. Zijn de communisten daar nu ook al voor? Oh wacht, ja...
Dé communisten,typsich gewoon ik draag de hamer en de sikkel trouw bij het hart en denken dat ik Stalin zijn nageslacht ben,Neen ik heb geen lelijke snor(glad geschoren zoals altijd)Neen ik ben zeker niet partij gebonden geen linkse partij die mij van hun trouwheid tegenover HET volk heeft bewezen,probeert te bewijzen maar hier niet in slaagt.Ik pleit niet voor goelags,soms in een ludieke manier ok,mag er op het politiek forum geen zelfspot vertoont worden?Ik pleit niet voor indoctrinatie,het zou simpelder zijn maar ik ben er tegen.Onderdrukking?Mao was een wijs man,WAS tot hij de rode vuist op ieder zijn bakkes placeerde,wijze woorden,domme uitvoering net als de sovjet na de dood van Lenin en de o zo mooie DDR,geen muur had moeten vallen als "de rooi" wat open-minded waren,maarja trots en zelfzeker zijn,Citeren onze kameraad eerste graad Marx,maar de woorden die ze niet willen lezen negeren ze ten voordele van het volk.Dat is de fout van de comunisten,doen te links gedragen zich te rechts.
Oud 25 juli 2005, 21:25   #30
Ambiorix
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

haha openminded, progressief, vooruitgang, verbetering; dat is 'links'? ik lach daar eens goed mee, want uw held MARX zijn enige doel was de arbeiders op te jutten tegen de andere klassen en een burgeroorlog te ontketenen. Dictatuur van het proletariaat.

dát is marxisme, en dát is uiteindelijk wat 'links' inhoudt.
Ambiorix is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 23:09   #31
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron: Standaard online

Extremistische nederlander nam deel aan zomeruniversiteit.

Brussel- De verdachte van een Nederlandse moskeebrand trok in 2001 met de Vlaams Blok-jongeren mee op Zomeruniversiteit. "Een spijtige zaak" zo stelt VBJ-voorzitter Hans Verreyt. "Maar Ben van der Kooi was echt een marginaal geval. Na het kamp lieten we hem weten dat hij niet langer welkom was."

Toch eigenaardig: zoals stroop insecten aantrekt, zo trekt het Blok marginalen aan. Zegt de voorzitter zelf...
Van der Kooi was ook op dit forum actief onder het pseudoniem Ben Patriot. Het geval Van der Kooi bewijst dat het Judeo-plutocratische regime in Nederland zich in het nauw gedreven voelt door het toenemende verzet van autonome nationalistische cellen tegen de ver-islamisering van Nederland en dit verzet zal toenemen zolang de multi-kul chaos zal toenemen.

Sterkte Kameraad Van der Kooi!!!
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 23:21   #32
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
gij zijt er ook niet meer welkom

wat hebt gij uitgespookt
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 23:21   #33
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Van der Kooi was ook op dit forum actief onder het pseudoniem Ben Patriot. Het geval Van der Kooi bewijst dat het Judeo-plutocratische regime in Nederland zich in het nauw gedreven voelt door het toenemende verzet van autonome nationalistische cellen tegen de ver-islamisering van Nederland en dit verzet zal toenemen zolang de multi-kul chaos zal toenemen.

Sterkte Kameraad Van der Kooi!!!
Nu beleef ik nog meer plezier aan mijn topic, Kooi weet nu dat zijn "kameraden" hem laten vallen als een baksteen als hun vetbetaald jobke in gevaar komt. Kooi is ineens een "marginaal" geworden, en niet meer welkom... De zoveelste in een lange rij !
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 23:23   #34
ancapa
Secretaris-Generaal VN

ancapa's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar ancapa
Standaard

Citaat:
Juist ! In een volmaakte maatchapij is er geen nood voor geloof !

Maak het die kwieten eens wijs... dank u !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme.
ancapa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 00:19   #35
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nu beleef ik nog meer plezier aan mijn topic, Kooi weet nu dat zijn "kameraden" hem laten vallen als een baksteen als hun vetbetaald jobke in gevaar komt. Kooi is ineens een "marginaal" geworden, en niet meer welkom... De zoveelste in een lange rij !
Luciano de rechts-nationale beweging is wel wat méér als het VB alléén hoor.
Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 08:04   #36
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Breydel
Luciano de rechts-nationale beweging is wel wat méér als het VB alléén hoor.
Ge zult dat toch ook eens moeten uitleggen aan een pak uilskuikens op dit forum, ik zal best geen namen noemen...
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:20.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be