Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 juli 2005, 21:18   #21
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

het hallucinogene amanita muscaria, en de roesverwekkende drank mede maken onmiskenbaar deel uit van de germaansche volkscultuur.

voor de rest valt er allerlei gemeens te zeggen over drugs natuurlijk.

maar dat hoor je altijd al. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Mitgard on 25-07-2005 at 22:19
Reason:
--------------------------------

het hallucinogene amanita muscaria, en de roesverwekkende drank mede maken onmiskenbaar deel uit van de germaansche volkscultuur.

maar dat hoor je altijd al. [/size]

[size=1]After edit by Mitgard on 25-07-2005 at 22:19
Reason:

het hallucinogene amanita muscaria, en de roesverwekkende drank mede maakt onmiskenbaar deel uit van de germaansche volkscultuur.

[size=1]Before any edits, post was:

het hallucinogene amanita muscaria, en het roesverwekkende drank mede maakt onmiskenbaar deel uit van de germaansche volkscultuur.

[/edit]

Laatst gewijzigd door Mitgard : 25 juli 2005 om 21:19.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 21:20   #22
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

[edit]
[size=1]After edit by Shizie on 25-07-2005 at 22:21
Reason:

[/size]

Het verschil tussen alcohol en drugs is vrij duidelijk.

Alcohol is veel minder verslavend en zorgt voor minder dramaische sociale drama's. Terwijl drugs voor gemeenschappelijk overlast zorden. Heroine verslaafden zijn tot ALLES in staat om een verse spuit te krijgen, ook kosten ze geld aan de samenleving (aan mij dus) [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Shizie : 25 juli 2005 om 21:21.
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 21:29   #23
Cyberfreak
Provinciaal Statenlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guderian
U hebt mijn opmerking niet goed gelezen, maar dat gebeurt wel vaker bij het links gepeupel. Cannabis-onkruid is net als al die poeders die men snuift/spuit en pillen die men slikt en die onder de noemer "drugs" worden gerekend, bedoeld om een psychologisch effect teweeg te brengen vanaf de kleinste hoeveelheid die men ervan gebruikt. Wie een glaasje alcohol-houdende drank nuttigt, doet dit meestal niet omwille van de psychologische effecten eraan verbonden. Dit is enkel het geval bij alcoholici, waartegen ook naar mijn mening uiterst hard mag worden opgetreden. Ook onverbeterlijke alcoholici mogen wat mij betreft ge-euthanaseerd worden.
Blijkbaar heb je er dus helemaal geen verstand van.

1. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat je niet zomaar vanaf 'de kleinste hoeveelheid' iets voelt, net zoals bij alle roesmiddelen gaat dit ongeveer volgens een kwadratische functie.
2. Mensen die een glaasje alcohol nuttigen doen dit niet voor het effect? Raar, waarom drinkt iedereen dan niet gewoon Jupiler NA of druivensap in plaats van Jupiler of wijn?

Citaat:
Ik doe niet mee aan dat links-liberale kromdenken in de pro-drugslobby waarbij "alcohol" als vluchtheuvel moet dienen om het gebruik van allerlei vuiligheid te rechtvaardigen.
Dat heeft niets met links of rechts te maken, ik ken een heleboel 'linkse' mensen die volkomen tegen drugs zijn en een heleboel 'rechtse' mensen die drugsverslaafd zijn. Ik doe niet mee aan hokjesdenken.

Citaat:
Het is niet aan een nitwit als jij om te oordelen of mijn logica al dan niet achterlijk is hoor. Overigens verwar je mijn posting hier met die van iemand anders, maar (psychische) "verwarring" zal in de pro-drugslobby wel de normaalste zaak van de wereld zijn zeker?
Ik heb duidelijk Shizie gequote: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=11
Blijkbaar ben jij verward (bestaat er ook fysische verwarring of zo?). Het is trouwens niet nodig om mij uit te schelden, dat voegt geen enkele waarde toe aan je argumenten en op die manier maak je jezelf belachelijk tegenover de andere lezers van dit topic.
Citaat:
Ik zou niet weten wat dat meerderwaardig en minderwaardig hierbij komt doen. Los daarvan, ik ben voorstander van het massaal bombarderen van streken in landen als Afghanistan, Myanmar, Mexico, Colombia,... met ontbladeringsmiddelen op de gepaste tijdstippen. En in een échte "war on drugs" zijn futuliteiten als "mensenrechten" van ondergeschikte waarde aan de belangenverdediging.
Shizie heeft de termen minder- en meerderwaardig gebruikt. Nogmaals, dit was een reactie op hem en ik ging verder volgens dezelfde kromme logica.
Citaat:
Ochgottekes, de ganse rimram aan linkse PC-woordjes passeert weer de revue: daar is het langverwachte "racisme" weer.
Ja, soms mag het eens gezegd worden he. (was ook niet op jouw reactie bedoeld)
Citaat:
Onnozel sulletje toch, ik ben voorstander van een VERBOD op tabaksgebruik. En ik ben voorstander van een harde aanpak van alcoholisme.
Een verbod op tabak zal nagenoeg nooit lukken. Wat bedoel je met een harde aanpak van alcoholisme? Zoiets? "Ook onverbeterlijke alcoholici mogen wat mij betreft ge-euthanaseerd worden." Wow, dat zou zeker met een meerderheid goedgekeurd worden. En maak jezelf niet langer belachelijk door te schelden, dat voegt helemaal niets toe aan deze discussie hoor. [edit]
[size=1]After edit by Cyberfreak on 25-07-2005 at 22:30
Reason:

Citaat:
U hebt mijn opmerking niet goed gelezen, maar dat gebeurt wel vaker bij het links gepeupel. Cannabis-onkruid is net als al die poeders die men snuift/spuit en pillen die men slikt en die onder de noemer "drugs" worden gerekend, bedoeld om een psychologisch effect teweeg te brengen vanaf de kleinste hoeveelheid die men ervan gebruikt. Wie een glaasje alcohol-houdende drank nuttigt, doet dit meestal niet omwille van de psychologische effecten eraan verbonden. Dit is enkel het geval bij alcoholici, waartegen ook naar mijn mening uiterst hard mag worden opgetreden. Ook onverbeterlijke alcoholici mogen wat mij betreft ge-euthanaseerd worden.

1. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat je niet zomaar vanaf 'de kleinste hoeveelheid' iets voelt, net zoals bij alle roesmiddelen gaat dit ongeveer volgens een kwadratische functie.
2. Mensen die een glaasje alcohol nuttigen doen dit niet voor het effect? Raar, waarom drinkt iedereen dan niet gewoon Jupiler NA of druivensap in plaats van Jupiler of wijn?

Citaat:
Ik doe niet mee aan dat links-liberale kromdenken in de pro-drugslobby waarbij "alcohol" als vluchtheuvel moet dienen om het gebruik van allerlei vuiligheid te rechtvaardigen.
Dat heeft niets met links of rechts te maken, ik ken een heleboel 'linkse' mensen die volkomen tegen drugs zijn en een heleboel 'rechtse' mensen die drugsverslaafd zijn. Ik doe niet mee aan hokjesdenken.

Citaat:
Het is niet aan een nitwit als jij om te oordelen of mijn logica al dan niet achterlijk is hoor. Overigens verwar je mijn posting hier met die van iemand anders, maar (psychische) "verwarring" zal in de pro-drugslobby wel de normaalste zaak van de wereld zijn zeker?
Ik heb duidelijk Shizie gequote: http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=11
Blijkbaar ben jij verward (bestaat er ook fysische verwarring of zo?). Het is trouwens niet nodig om mij uit te schelden, dat voegt geen enkele waarde toe aan je argumenten en op die manier maak je jezelf belachelijk tegenover de andere lezers van dit topic.
Citaat:
Ik zou niet weten wat dat meerderwaardig en minderwaardig hierbij komt doen. Los daarvan, ik ben voorstander van het massaal bombarderen van streken in landen als Afghanistan, Myanmar, Mexico, Colombia,... met ontbladeringsmiddelen op de gepaste tijdstippen. En in een échte "war on drugs" zijn futuliteiten als "mensenrechten" van ondergeschikte waarde aan de belangenverdediging.
Shizie heeft de termen minder- en meerderwaardig gebruikt. Nogmaals, dit was een reactie op hem en ik ging verder volgens dezelfde kromme logica.
Citaat:
Ochgottekes, de ganse rimram aan linkse PC-woordjes passeert weer de revue: daar is het langverwachte "racisme" weer.
Citaat:
Onnozel sulletje toch, ik ben voorstander van een VERBOD op tabaksgebruik. En ik ben voorstander van een harde aanpak van alcoholisme.
Een verbod op tabak zal nagenoeg nooit lukken. Wat bedoel je met een harde aanpak van alcoholisme? Zoiets? "Ook onverbeterlijke alcoholici mogen wat mij betreft ge-euthanaseerd worden." Wow, dat zou zeker met een meerderheid goedgekeurd worden. En maak jezelf niet langer belachelijk door te schelden, dat voegt helemaal niets toe aan deze discussie hoor. [/size]

Citaat:

Citaat:

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Een verbod op tabak zal nagenoeg nooit lukken. Wat bedoel je met een harde aanpak van alcoholisme? Zoiets? "Ook onverbeterlijke alcoholici mogen wat mij betreft ge-euthanaseerd worden." Wow, dat zou zeker met een meerderheid goedgekeurd worden. En maak jezelf niet langer belachelijk door te schelden, dat voegt helemaal niets toe aan deze discussie hoor. [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 25 juli 2005 om 21:30.
Cyberfreak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 21:30   #24
Grellig
Minister

Grellig's schermafbeelding

Standaard

Weeral typische Telefacts-aflevering.De ondergang van de maatschappij,de dans der dwazen!

Novalis
Grellig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 21:43   #25
Pietje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Grellig
Weeral typische Telefacts-aflevering.De ondergang van de maatschappij,de dans der dwazen!

VTM ten voeten uit 8)
Pietje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 juli 2005, 22:00   #26
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Guderian, ge zijt ne chocotof.
Musketo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 03:01   #27
Breydel
Banneling

Breydel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal

Gino is nieuw op de afdeling en leeft in een andere wereld. "Ik ben een weerwolf, op Halloween verscheur ik mensen."
Een duidelijk geknipt figuur als nieuw propagandaverantwoordelijk voor de B.U.B.

Breydel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 03:18   #28
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Lachen met psychiatrische patienten.
Makkelijk, hoor.
Oud 26 juli 2005, 10:04   #29
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vanavond, 22:25 op VTM. sterk aanbevolen

Telefacts leeft een maand tussen de zwaarste gevallen in de psychiatrie op de afdeling dubbeldiagnose in het psychiatrisch centrum van Sleidinge. Hier verblijven 15 patiënten die drugverslaafd en psychotisch zijn. Deze patiënten hebben waanbeelden en stemmen in hun hoofd die hen vertellen wat wel en niet mag. Ze ruiken, horen en zien zaken die er niet zijn.
Wie schaden ze daar eigenlijk mee ?
Citaat:

Gino is nieuw op de afdeling en leeft in een andere wereld. "Ik ben een weerwolf, op Halloween verscheur ik mensen." Gino rookte zijn eerste joint op zijn 13de. "Als ik gebruik, ben ik met mijn brein verbonden met het internet en verstuur berichten naar de maan", vertelt Gino. Ondanks het kalmerende effect van cannabis is het geen onschuldige drug. Jonge gebruikers die gevoelig zijn voor psychoses hebben 50% kans om de ziekte te krijgen. Tieners jonger dan 16 lopen het grootste gevaar."
Heeft hij iets gevaarlijks gedaan ? Heeft iemand er last van verder dat hij langs het internet berichten naar de maan stuurt ?
Citaat:

Naar schatting zijn er in ons land minstens 100.000 mensen psychotisch. 60% van hen gebruiken drugs om de waanbeelden en stemmen in hun hoofd te verdringen. Maar hard drugs zoals speed, coke en XTC lokken juist psychoses uit. Erwin waant zich de nieuwe Messias: "Ik ben een soldaat bij het leger van God." Vandaag heeft Erwin alle drugs afgezworen. Hij slikte op zijn 17e LSD en krijgt zijn eerste psychotische aanval. "Ik dacht dat er overal verborgen camera's hingen die me filmden. Ik was de hoofdrolspeler in een film en ging ik op de vlucht voor de maffia. Ik haalde vandalenstreken uit en belandde uiteindelijk in de gevangenis." Erwin wordt door de rechter ontoerekeningsvatbaar verklaard en opgenomen in de psychiatrie.
Hitler waande zich ook de nieuwe messias en een soldaat in het leger van god. Als jij strijd voor de rechtse zaak, voor het VB - wat waan jij je dan ? Erwin heeft alleen maar wat vandalenstreken uitgehaald - en jij ? Erwin heeft volgens mij globaal gezien alleen maar last van het feit dat hij zich uitdrukt op een manier die de maatschappij nog niet kan bevatten - en daarom niet kan tolereren.
Citaat:

Veel jonge psychoten leiden een zwervend bestaan. Yves is drie maanden in therapie geweest in Sleidinge en mag weer vertrekken. Hij heeft een slaapplaats gevonden in een boomhut. "Ik slaap op een houten plank maar ik ben gelukkig", vertelt Yves. Ook hij is af van de harddrugs, maar niet van zijn stemmen. "Ik kan er beter mee omgaan dan vroeger. Ik ben nooit alleen. Er zijn stemmen die me vermaken en mij het gevoel geven dat ik God ben!"
Iemand last van dat hij stemmen heeft die hem vermaken ? Dat hij op een houten plank slaapt ? Eigenlijk is deze nog de slimste - slimmer dan wij allemaal tesamen. In het "primitieve" india worden mensen zoals Yves omwille van hun onthechtheid vereerd !
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 10:14   #30
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak
Ik drink al heel mijn leven drie glazen per dag, heb een univ diplomake (zonder bissen en nooit "september"), redelijk sportief in mijn jonge jaren, al 'k weet niet hoe lang ambtenaar, kwasi nog nooit ziek geweest en binnen enkele jaren op pensioen.
Is dat een bewijs dat alkohol zonder gevaren is ?
Normaal gezien zoudt gij als ingenieur toch moeten kunnen redeneren.
Ik wil gewoon zeggen dat dit weer een poging is om mensen die cannabis ofzo gebruiken af te schilderen als marginalen ... ze halen der altijd de marginaalste of felste gevallen uit, dat zijn de minderheden, daarom wou ik effe vermelden dat ik er toch gekomen ben en ik een pure cannabist ben ... dat ze mij en mijn kameraden eens komen interviewen, mjah, dat beeld zal nie negatief genoeg zijn ...
Oud 26 juli 2005, 10:16   #31
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas
Wie schaden ze daar eigenlijk mee ?Heeft hij iets gevaarlijks gedaan ? Heeft iemand er last van verder dat hij langs het internet berichten naar de maan stuurt ?Hitler waande zich ook de nieuwe messias en een soldaat in het leger van god. Als jij strijd voor de rechtse zaak, voor het VB - wat waan jij je dan ? Erwin heeft alleen maar wat vandalenstreken uitgehaald - en jij ? Erwin heeft volgens mij globaal gezien alleen maar last van het feit dat hij zich uitdrukt op een manier die de maatschappij nog niet kan bevatten - en daarom niet kan tolereren.Iemand last van dat hij stemmen heeft die hem vermaken ? Dat hij op een houten plank slaapt ? Eigenlijk is deze nog de slimste - slimmer dan wij allemaal tesamen. In het "primitieve" india worden mensen zoals Yves omwille van hun onthechtheid vereerd !
Probleem van deze mensen is dat ze door eigen stommiteiten geld kosten aan de samenleving. Wij werken om die mensen te onderhouden. Terwijl het hun eigen fout is dat ze zo miserabel geworden zijn.
Oud 26 juli 2005, 10:23   #32
King of beggars and fleas
Perm. Vertegenwoordiger VN

King of beggars and fleas's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Probleem van deze mensen is dat ze door eigen stommiteiten geld kosten aan de samenleving. Wij werken om die mensen te onderhouden. Terwijl het hun eigen fout is dat ze zo miserabel geworden zijn.
Ik geef je het anonieme voorbeeld van een verhaal dat ik dit weekend rond het kampvuur hoorde. Iemand had een schuldenlast van iets van een 1000 euro. Die schuldenlast veroorzaakte vervolgens andere problemen. Daardoor werd hij depressief. Daarvoor hebben ze hem twee jaar opgenomen in een instelling. De kosten hiervan zijn immens - veel meer dan 1000 euro. Zelf verklaarde deze man dat zijn problemen allemaal zouden opgelost zijn indien hij op dat moment die 1000 euro had kunnen lenen.

De psychiatrie is net zoals de geneesmiddelenindustrie ook een business - dat mag men in deze vooral niet vergeten. Ik kan begrijpen dat de werkende mens wil dat zijn centen goed gebruikt worden en dat hij zo weinig mogelijk wil betalen - maar weerom luid de boodschap - sla niet op de verkeerde - niet op degene die nu reeds slachtoffer is.

groeten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah.
King of beggars and fleas is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 18:39   #33
Shizie
Banneling

Standaard

Ik heb ooit een jongen (18-19 jaar oud) gekend die met een paar heroineverslaafde Georgies bevriend raakte.
Ze hebben hem vrij snel heroine laten ontdekken (waarschijnlijk om hem financieel uit te melken) binnen een paar maand was die jongen al fucked up. Hij werd een totaal andere mens. ik weet niet wat er verder met hem gebeurd is, maar ik vrees dat hij ergens in een graf ligt te rotten.

Zou zoiets met alcohol mogelijk zijn ?

Wij zijn allemaal schuldig dat het met die jong zo afgelopen is. Wij hebben deze wereld voor hem zo opgebouwd.
Hij was te jong en niet voldoende ingelicht om de gevaren van heroine te begrijpen.
Oud 26 juli 2005, 18:56   #34
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Ik wil gewoon zeggen dat dit weer een poging is om mensen die cannabis ofzo gebruiken af te schilderen als marginalen ... ze halen der altijd de marginaalste of felste gevallen uit, dat zijn de minderheden, daarom wou ik effe vermelden dat ik er toch gekomen ben en ik een pure cannabist ben ... dat ze mij en mijn kameraden eens komen interviewen, mjah, dat beeld zal nie negatief genoeg zijn ...
Ze haalden er dan wel de felste een beetje uit, doch er lopen er veel meer rond ginder en ergens anders die daar dankzij drugs zijn geraakt die niet in beeld kwamen natuurlijk. De reportage was dan ook dubbeldiagnose en niet verslaving.
En ja alcoholisten zijn meestal marginalen, druggebruikers ook hoor! Na een tijdje dan toch zo met ingevallen kaken meestal en verglaasde tanden (of zonder tanden iets daarna). En trouwens canabis zal dan redelijk onschuldig zijn maar al de rest is dat zeker al lang niet meer en vertel me maar eens hoe je dat blijft betalen? (tenzij je zelf een beetje verkoopt en dan ben je heus wel marginaal bezig)
Was jij ook niet een verkopertje op school?

Maar goed later zullen anderen dat wellicht ook aan uw kleine kinderen verkopen zeker?[edit]
[size=1]After edit by Mambo on 26-07-2005 at 19:59
Reason:

Citaat:
Ze haalden er dan wel de felste een beetje uit, doch er lopen er veel meer rond ginder en ergens anders die daar dankzij drugs zijn geraakt die niet in beeld kwamen natuurlijk. De reportage was dan ook dubbeldiagnose en niet verslaving.
En ja alcoholisten zijn meestal marginalen, druggebruikers ook hoor! Na een tijdje dan toch zo met ingevallen kaken meestal en verglaasde tanden (of zonder tanden iets daarna). En trouwens canabis zal dan redelijk onschuldig zijn maar al de rest is dat zeker al lang niet meer en vertel me maar eens hoe je dat blijft betalen? (tenzij je zelf een beetje verkoopt en dan ben je heus wel marginaal bezig)

Maar goed later zullen anderen dat wellicht ook aan uw kleine kinderen verkopen zeker?[/size]

Citaat:
Was jij ook niet een verkopertje op school?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mambo : 26 juli 2005 om 18:59.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 19:00   #35
boeha
Schepen

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo

Maar goed later zullen anderen dat wellicht ook aan uw kleine kinderen verkopen zeker?
Het enige wat ik zie; is het opleggen van een sociaal stigma.

Mensen zullen toch echt eens moeten voor zichzelf leren denken.
boeha is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 21:35   #36
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King of beggars and fleas

De psychiatrie is net zoals de geneesmiddelenindustrie ook een business
De psychiatrie staat vooral te springen om meer personeel, en in het geheel niet om extra 'klanten'.
Oud 26 juli 2005, 21:59   #37
armoede
Burgemeester

armoede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Als ex patient durf ik zeggen dat wat ge hier uitkraamt een opname waardig is misschien dat ge dan het menszijn van u in u leert ontdekken en dat ge dan voor ge denkt te kunnen denken eerst nadenkt als ge wel kunt denken. Ge zou dan al een grote stap vooruit zetten en msshn wat zelfrespect en voor u eigen krijgen en voor de mensheid in het algemeen.
Oud 26 juli 2005, 22:02   #38
armoede
Burgemeester

armoede's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk
De psychiatrie staat vooral te springen om meer personeel, en in het geheel niet om extra 'klanten'.
zonder patienten geen personeel en dat er een gebrek aan personeel zou zijn geen idee. Heb twee jaar opname achter de rug en durf uit eigen ervaring te zeggen dat er geen gebrek aan personeel was. Maar als ons welzijn zo blijft aftakelen hoe het nu verder verloopt dan zullen er inderdaad nog meer personeelsleden nodig zijn en extra centras moeten gebouwd worden om de toeloop aan te kunnen welvaart betekend geen welzijn en aan dat welzijn schort het in deze maatschappij[edit]
[size=1]After edit by armoede on 26-07-2005 at 23:05
Reason:

Citaat:
zonder patienten geen personeel en dat er een gebrek aan personeel zou zijn geen idee. Heb twee jaar opname achter de rug en durf uit eigen ervaring te zeggen dat er geen gebrek aan personeel was. Maar als ons welzijn zo blijft aftakelen hoe het nu verder verloopt dan zullen er inderdaad nog meer personeelsleden nodig zijn en extra centras moeten gebouwd worden om de toeloop aan te kunnen welvaart betekend geen welzijn en aan dat welzijn schort het in deze maatschappij[/size]

Citaat:
zonder patienten geen personeel en dat er een gebrek aan personeel zou zijn geen idee. Heb twee jaaar opname achter de rug en durf uit eigen ervaring te zeggen dat er geen gebrek aan personeel was. Maar als ons welzijn zo blijft aftakelen hoe het nu verder verloopt dan zullen er inderdaad nog meer personeelsleden nodig zijn en extra centras moeten gebouwd worden om de toeloop aan te kunnen welvaart betekend geen welzijn en aan dat welzijn schort het in deze maatschappij[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door armoede : 26 juli 2005 om 22:05.
armoede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juli 2005, 22:26   #39
krizis
Gouverneur

krizis's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo

Maar goed later zullen anderen dat wellicht ook aan uw kleine kinderen verkopen zeker?
Neen, lol, ik haal het gewoon in de coffeeshop, zoals iedereen ... kheb ooit wel verkocht op kot enkel voor kameraden ... zij hebben dat dan ook een tijdje gedaan ... en ik rook enkel wiet, geen sigaretten en wiet roken is veeeel goedkoper dan de rokers die een pakje per dag roken ...
Oud 26 juli 2005, 22:50   #40
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door armoede
Als ex patient durf ik zeggen dat wat ge hier uitkraamt een opname waardig is misschien dat ge dan het menszijn van u in u leert ontdekken en dat ge dan voor ge denkt te kunnen denken eerst nadenkt als ge wel kunt denken. Ge zou dan al een grote stap vooruit zetten en msshn wat zelfrespect en voor u eigen krijgen en voor de mensheid in het algemeen.
emmn ok

dus als iemand met drugs begint en daardoor schizofreen wordt is niet zijn eigen schuld en moet de samenleving zo een domme parasiet onderhouden

u r right!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be