![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |||
Banneling
|
![]() het hallucinogene amanita muscaria, en de roesverwekkende drank mede maken onmiskenbaar deel uit van de germaansche volkscultuur.
voor de rest valt er allerlei gemeens te zeggen over drugs natuurlijk. maar dat hoor je altijd al. ![]() [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mitgard : 25 juli 2005 om 21:19. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Banneling
|
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 25 juli 2005 om 21:21. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | ||||||||||||||||||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
1. Ik weet uit persoonlijke ervaring dat je niet zomaar vanaf 'de kleinste hoeveelheid' iets voelt, net zoals bij alle roesmiddelen gaat dit ongeveer volgens een kwadratische functie. 2. Mensen die een glaasje alcohol nuttigen doen dit niet voor het effect? Raar, waarom drinkt iedereen dan niet gewoon Jupiler NA of druivensap in plaats van Jupiler of wijn? Citaat:
Citaat:
Blijkbaar ben jij verward (bestaat er ook fysische verwarring of zo?). Het is trouwens niet nodig om mij uit te schelden, dat voegt geen enkele waarde toe aan je argumenten en op die manier maak je jezelf belachelijk tegenover de andere lezers van dit topic. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Cyberfreak : 25 juli 2005 om 21:30. |
||||||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister
|
![]() Weeral typische Telefacts-aflevering.De ondergang van de maatschappij,de dans der dwazen!
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VTM ten voeten uit 8)
![]() |
![]() |
#26 |
Banneling
|
![]() Guderian, ge zijt ne chocotof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lachen met psychiatrische patienten.
Makkelijk, hoor.
![]() |
#29 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De psychiatrie is net zoals de geneesmiddelenindustrie ook een business - dat mag men in deze vooral niet vergeten. Ik kan begrijpen dat de werkende mens wil dat zijn centen goed gebruikt worden en dat hij zo weinig mogelijk wil betalen - maar weerom luid de boodschap - sla niet op de verkeerde - niet op degene die nu reeds slachtoffer is. groeten
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() Ik heb ooit een jongen (18-19 jaar oud) gekend die met een paar heroineverslaafde Georgies bevriend raakte.
Ze hebben hem vrij snel heroine laten ontdekken (waarschijnlijk om hem financieel uit te melken) binnen een paar maand was die jongen al fucked up. Hij werd een totaal andere mens. ik weet niet wat er verder met hem gebeurd is, maar ik vrees dat hij ergens in een graf ligt te rotten. Zou zoiets met alcohol mogelijk zijn ? Wij zijn allemaal schuldig dat het met die jong zo afgelopen is. Wij hebben deze wereld voor hem zo opgebouwd. Hij was te jong en niet voldoende ingelicht om de gevaren van heroine te begrijpen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ja alcoholisten zijn meestal marginalen, druggebruikers ook hoor! Na een tijdje dan toch zo met ingevallen kaken meestal en verglaasde tanden (of zonder tanden iets daarna). En trouwens canabis zal dan redelijk onschuldig zijn maar al de rest is dat zeker al lang niet meer en vertel me maar eens hoe je dat blijft betalen? (tenzij je zelf een beetje verkoopt en dan ben je heus wel marginaal bezig) Was jij ook niet een verkopertje op school? Maar goed later zullen anderen dat wellicht ook aan uw kleine kinderen verkopen zeker?[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Mambo : 26 juli 2005 om 18:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mensen zullen toch echt eens moeten voor zichzelf leren denken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |||||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
[size=1]Edit:[/size]
[SIZE=5][/SIZE] Laatst gewijzigd door armoede : 26 juli 2005 om 22:05. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#40 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() dus als iemand met drugs begint en daardoor schizofreen wordt is niet zijn eigen schuld en moet de samenleving zo een domme parasiet onderhouden u r right! ![]() |
|
![]() |
![]() |