![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| be.politics Via dit forum kun je alle berichten lezen die worden gepost op de nieuwsgroep be.politics. Je kunt hier ook reageren op deze berichten, reacties worden dan ook in deze nieuwsgroep gepost. Vergeet niet om dit te lezen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#21 |
|
|
On Mon, 18 Jul 2005 15:30:02 +0200, "De Vermetele" <[email protected]>
wrote: >LOL! TOUCHE! Ik heb hier het bewijs dat hij daar nogal moeite voor heeft >gedaan. En van VH. Het was dus een complot! Een complot ??? Toeme toch...dan heeft Mulder al jaren gelijk... ;-) |
|
|
#22 |
|
|
Karel "de Jazz" Jansens schreef op 18-7-2005 :
> lesjkajski wrote: > >> stelt u voor binnenkort zit het hier vol rechters ... >> Mij nimmer gezien dan he > > Ik ken er toch al zeker één sympathieke. > (Omdat hij mij altijd laat winnen, natuurlijk...) aiaiaai Ik betrouw die mensen voor geen haar ... Om de 1 of andere reden denk ik dat die het op mij gemunt hebben zo gauw ik in hun handen kom -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#23 |
|
|
De Vermetele wrote:
> > ROTFLMAO :-))) Ooit al eens over de zaak-Elbers gehoord ;-) Nee Leg uit. |
|
|
#24 |
|
|
"Dirk Vermeer" <trace veegaf @ time.com> schreef in bericht
news:[email protected]... > De Vermetele wrote: > > > > ROTFLMAO :-))) Ooit al eens over de zaak-Elbers gehoord ;-) > > Nee > Leg uit. > RACISTISCHE PRAAT KOST 100.000 frank Het Nieuwsblad -- 28 juni 2000 BRUSSEL -- Gerechtelijk commissaris bij de anti-corruptiecel Wim Elberts (53) heeft een boete van 100.000 frank (5500 gulden, nviq) en zes maanden voorwaardelijk aan zijn been vanwege uiterst racistische praat. Dat oordeelde het Brusselse hof van beroep gisteren. De schadevergoeding aan het Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding werd wel verminderd van 100 000 frank tot een frank. De Vlaams Blokker bekende slechts 1 feit: in een brief vroeg hij de Marokkaanse koning Hassan II om hulp omdat sommige van zijn land- genoten zich "als zwijnen" gedragen in Belgie. Het hof achtte bewezen dat Elbers via internet ook andere uitlatingen deed om het publiek aan te zetten tot rassenhaat. Zo feliciteerde Elbers de Brusselse politie nadat die een allochtone gangster had neergeschoten bij een hold-up in een wisselkantoor. Hij omschreef migranten vaak als "bonjullen", "makakken" en "schurftige luizen- koppen". De dood van Semira Adamu noemde Elbers "een detail in de geschiedenis van ons land (Belgie dus)", alluderend op een uit- spraak van de extreem-rechtse France politicus Le Pen over de Duitse gaskamers. Posted Via Usenet.com Premium Usenet Newsgroup Services ---------------------------------------------------------- ** SPEED ** RETENTION ** COMPLETION ** ANONYMITY ** ---------------------------------------------------------- http://www.usenet.com |
|
|
#25 |
|
|
lesjkajski wrote:
> Karel "de Jazz" Jansens schreef op 18-7-2005 : > >> lesjkajski wrote: >> >>> stelt u voor binnenkort zit het hier vol rechters ... >>> Mij nimmer gezien dan he >> >> >> Ik ken er toch al zeker één sympathieke. >> (Omdat hij mij altijd laat winnen, natuurlijk...) > > > aiaiaai > Ik betrouw die mensen voor geen haar ... Om de 1 of andere reden denk ik > dat die het op mij gemunt hebben zo gauw ik in hun handen kom Waarom? -- Karel "de Jazz" Jansens "Als Achmed bommen legt omdat Jan en Piet eerder jobs krijgen dan hij, dan moeten Jan en Piet het verstand hebben om Achmed met zijn klikken en klakken over de slotgracht te smijten". (goede raad aan "Islamkenner" Rik Coolsaet) |
|
|
#26 |
|
|
lesjkajski wrote:
> Karel "de Jazz" Jansens bracht volgend idée uit : > >> wvvl wrote: >> >>> Nooit van uitlokking gehoord? >> >> >> Tiens, ik dacht dat enkel de politie dat niet mocht. Voor gewone >> burgers geldt dat als verzachtende (of verzwarende natuurlijk) >> omstandigheid. > > > waarom doen ze dat dan voortdurend(de politie)? Waarschijnlijk omdat de lijn tussen creatief politiewerk en uitlokking tot misdrijf nogal dunnekes en met potlood is getrokken. -- Karel "de Jazz" Jansens "Als Achmed bommen legt omdat Jan en Piet eerder jobs krijgen dan hij, dan moeten Jan en Piet het verstand hebben om Achmed met zijn klikken en klakken over de slotgracht te smijten". (goede raad aan "Islamkenner" Rik Coolsaet) |
|
|
#27 |
|
|
"Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message
news:[email protected]... > lesjkajski wrote: >> Karel "de Jazz" Jansens schreef op 18-7-2005 : >> >>> lesjkajski wrote: >>> >>>> stelt u voor binnenkort zit het hier vol rechters ... >>>> Mij nimmer gezien dan he >>> >>> >>> Ik ken er toch al zeker één sympathieke. >>> (Omdat hij mij altijd laat winnen, natuurlijk...) >> >> >> aiaiaai >> Ik betrouw die mensen voor geen haar ... Om de 1 of andere reden denk ik >> dat die het op mij gemunt hebben zo gauw ik in hun handen kom > > Waarom? > Aandoenlijke conversatie, van een .. ontstellend niveau. Dat belooft voor jullie aanstaande behangersreünie. Jullie hebben alvast mijn en mijn Maghrebijnse 'r zegen. U's |
|
|
#28 |
|
|
Uncle's heeft ons zojuist aangekondigd :
> "Karel "de Jazz" Jansens" <[email protected]> wrote in message > news:[email protected]... >> lesjkajski wrote: >>> Karel "de Jazz" Jansens schreef op 18-7-2005 : >>> >>>> lesjkajski wrote: >>>> >>>>> stelt u voor binnenkort zit het hier vol rechters ... >>>>> Mij nimmer gezien dan he >>>> >>>> >>>> Ik ken er toch al zeker één sympathieke. >>>> (Omdat hij mij altijd laat winnen, natuurlijk...) >>> >>> >>> aiaiaai >>> Ik betrouw die mensen voor geen haar ... Om de 1 of andere reden denk ik >>> dat die het op mij gemunt hebben zo gauw ik in hun handen kom >> >> Waarom? >> > > Aandoenlijke conversatie, van een .. ontstellend niveau. > Dat belooft voor jullie aanstaande behangersreünie. > Jullie hebben alvast mijn en mijn Maghrebijnse 'r zegen. > > U's allah akbar Uncletje allah akbar -- Dit is een automatische handtekening van MesNews. Site : http://www.mesnews.net |
|
|
#29 |
|
|
Op Tue, 19 Jul 2005 01:03:29 +0200 schreef "Uncle's"
<[email protected]>: >Maghrebijnse Waar hebt u dit woord vandaan gehaald???? Zelf gemaakt? J.W. |