![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Guderian: "A German general, Guderian was the architect of the "Blitz" campaigns. His belief in tank warfare was proven correct by German Panzer tank victories across Europe. He was dismissed after Germany's failure to capture Moscow, but was promoted again in 1944. By 1945, he called for an armistice, which led to his final dismissal. He died in 1954." ![]() bron: Simon Wiesenthal Center Online: http://motlc.wiesenthal.org/
![]() |
![]() |
#25 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |||
|
![]() Citaat:
Iemand omwille van een opinie mestkever noemen = opiniegerelateerde denigrerende uitspraak = geen racisme. Moeilijk toch.
![]() |
![]() |
#27 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Beweren dat de zwarten onder ons cultureel, artistiek of op vlak van intelligentie (zoals ik enkele dagen geleden las) 'achter' zijn, is echter wel racistisch. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Vreemdeling
|
![]() dus racisme is erger dan discriminatie omwille van politieke overtuiging...
een reden te meer om die politiek vluchtelingen te weigeren!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mijn advies: stem allochtoon of vrouw of combineer beide. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
WABLIEFT!!!! ![]() Stop eens met zeveren gij!! 't Enigste wat voor u telt is uw eigen waarheid. Vanaf men moeilijke vragen stelt haakt ge af, of ge maakt een vergelijking met de Nazi's. Hoe makkelijk kan het zijn?? Ga eens ff terug naar 'uw eigen' topic : Vanavond op TV: de Turkse Belkis van het Vlaams Blok.. Waar ik u enkele vragen heb gesteld ivm enkele taboes die er onder moslims bestaan. Ik stelde u die vragen niet om u te kloten, maar om te weten te komen(en wie weet begrijpen) hoe u en andere linksen daarover denken. En wat was uw reactie?........NIKS, NJET, NADDA, NOPPES,..... Dus mag ik dan aannemen dat u het ok vindt dat deze taboes in stand worden gehouden? Ik weet iig genoeg!! Paljaske ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Nee!!! Piano heeft liever dat men '�* la het AEL-forum' kritische mensen direct banned, zodat hij zijn eigen waarheid kan verkondigen. Maak het hem vooral ni te moeilijk hé ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Parlementslid
|
![]() Aangezien deze affaire dan toch publiekelijk te grabbel gegooid wordt, wil ik van forumwege het volgende kwijt:
1/De klagers noch de forum'verstrekkers' hebben een been om op te staan om betreffende post te censureren. Ter illustratie de relevante info van de website van het centrum voor gelijke kansenbestrijding: De antiracismewet bestraft enerzijds woorden of intenties en anderzijds daden of handelingen. Wat de woorden of intenties betreft, gaat het alleen om uitlatingen die aanzetten (aansporen) tot discriminatie ............ De antiracismewet voorziet geen sanctie voor "racistische beledigingen" op zich. Een loutere belediging tegen een persoon omwille van zijn ras is niet strafbaar op basis van de antiracismewet. Onder deze noemer kan bedoelde uitspraak probleemloos vervat worden. 2/ Bij het modereren van een forum kan niet verwacht worden dat elke melding, ook publiekelijk zichtbare acties tot gevolg heeft, dit om de privacy van alle betrokkenen te vrijwaren. In de hoop dat u het vertrouwen in de moderatie blijft behouden wens ik u nog veel forumplezier. Peter Johan |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | ||
|
![]() Citaat:
Tot later 8)
![]() |
![]() |
#35 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#36 | |||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ik ben niet uitgenodigd ofwa? Damn....heel mijnen avond naar de kl**ten. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#39 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat 'forumplezier' wordt wel keer op keer door ziekelijk, zagende zeveraars zoals de Piano bedorven. Want dat weten we nu wel zeker: wie zeikt bij de mods voor één onbevallig woord, zeikt de hele tijd wel over iets! En als het niet het gewenste resultaat heeft dan maar een persoonlijke aanval lanceren.
![]() Ik wist al dat er aan de piano een steek los zat maar nu blijkt het ook nog een klein, verwend nest te zijn dat niet kan verkroppen dat het zijn goesting niet krijgt. Zoals hij niet verkropt kreeg dat een onbenul zoals VL72 niet voorgoed geband werd. Komaan Piano, ga weer eventjes naar je donkere kamer tot je manische periode (of de ruzie met je vrouw) weer voorbij is en gedraag je dan zoals het je hier heel eventjes lukte. Je zou er velen een groot plezier mee doen. |
![]() |
![]() |