![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je laat dus alles staan, Tacitus?
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zorroaster en Vlaamse leeuw.
Indien Tacitus dit zelf niet verwijderd schakel ik de moderators in. Ik hoop dat jullie dit dan eveneens doen. Het is nu bijna 18.30u. Om 19u schiet ik in actie. En niet alleen om dit te verwijderen maar eveneens om een ban te vragen voor Tacitus wegens het overtreden van de racismewet.
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Heb je de moderators al verwittigd? Of zal ik het doen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() Ga maar naar www.antiracisme.be
![]() Jullie hebben mijn stelling over neo-racisme nog niet weerlegd. Ik herinner me trouwens een topic waarin gescheurde Belgische vlaggen waren te zien...tot zover uw geloofwaardigheid *knip* Alle begin is onschuldig... |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Tacitus man, nu begint het wel wat ver te gaan, vind je ook niet?? Zullen wij eens een fotootje van Hans gaan plaatsen en deze linken aan de duistere praktijken in Congo een tijdje geleden?
Laag vind ik het, heel laag.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Gouverneur
|
![]() Belgicisten zijn nu eenmaal zeer laag, je moet al een laag niveau hebben om op een partij als de BUB te stemmen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() En gaan we nu antwoorden op mijn vraag over neo-racisme?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() How low can you go?
![]() Tacitus gaat voor het voorzitterschap van de BUB. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Dit gaat te ver. Durf jij jezelf eigenlijk nog een student geschiedenis te noemen, Tacitus?
Dit is het gedrag van een gefrustreerde puber die hoopt wat commotie op te wekken op een internet-forum, niet van iemand die een serieuze discussie wil voeren. Hiermee wordt niet alleen Geert Bourgeois persoonlijk beledigd, ook de complete Vlaamse Gemeenschap wordt voor fascist versleten met uw hakenkruisvlaggetje. Ik vraag dan ook een onmiddellijke verwijdering van deze haatpropaganda én een ban als het even kan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit gaat te ver en al deze beledigingen zijn het niet waard om op te reageren omdat ik er mij zo kwaad in maak. Ik hoop dat dit topic wordt verwijderd en dat Tacticus wordt geband van dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om zeven uur gisteravond stuurde ik een klacht naar FMisplon via zijn e-mailadres. Wellicht heeft hij zijn postbus nog niet nagekeken want ik kreeg nog geen antwoord. Tegen vanavond hoop ik meer te weten.
![]() |
![]() |
#37 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ten tweede: (nogmaals) hier werden foto's vertoond van besmeurde Belgische vlaggen, daarop hoorde ik geen commentaar ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | ||
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Wie federaal parlementslid Geert Bourgeois onder een foto van een executie van een Jood plaats die door Duitse Einsatzgruppen wordt gedood tijdens WOII met het onderschrift "alle begin is onschuldig" weet zelf héél goed dat hij hier geen debat mee voert, maar slechts op provocatie en belediging uit is. Ik hoop dus dat de moderatoren snel hun post nakijken, zodat u uw verdiende ban kan ontvangen. |
||
![]() |
![]() |