![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() Revolver niet, Ak72 ja en emmn het was idd niet accuraat..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Gouverneur
|
![]() Omdat hij een misdrijf pleegt. Wegvluchten van een politiecontrol IS een misdrijf. Poging tot moord IS een misdrijf. Dit was gewoon wettige zelfverdediging. Plus bescherming van de combi. Liever die gek dood dan weer een bluts in de combi betalen als belastingbetaler !
Wat betreft die braziliaan, dat heb ik ook niet afgekeurd, die kerel moest maar niet weglopen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 6 augustus 2005 om 21:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Wat ik wil aantonen, die kogel in het hoofd was niet op het hoofd gemikt waarschijnlijk, maar als ge pech hebt dan zit het erin he. Als ge naar de film kijkt bukt de chauffeur zich altijd, deze deed dat dus niet, dus is het zijn fout ![]() [size=1]Edit:[/size]
Hmmmmm... Laatst gewijzigd door Xnorf : 6 augustus 2005 om 21:45. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() 2. Die man ligt nu wel in kritieke toestand in het ziekenhuis hé. Ik kan daar ni echt mee lachen.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
|
![]() Door een versperring rijdt men niet zomaar door. Zou u uw pistool trekken en zomaar beginnen te schieten op een auto?
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U antwoord trouwens niet op de vraag. Mag een politieagent dan wel als een hond ondersteboven gereden worden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Gouverneur
|
![]() Volgens het nieuws stemde de auto niet overeen met de nr-plaat, hij had misschien reden om niet te stoppen. Goed gedaan van de politie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
AK47 was de originele versie van Avtomaat Kalashnikova en kwam uit in 1947. Sindsdien zijn er honderden aanpassingen geweest en verbeteringen geweest. Wat ik afgevuurd had was Ak74 (niet de Ak72 sorry my mistake) ![]() De originele versie uit 1947 is bijna nergens meer te vinden ![]() Btw, om het af te vuren had ik een paar pakjes sigaretten aan de soldaten gegeven... Vrij straf als ik nu aan mijn jaren in SU terugdenk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Mogelijkheden: 1) drugstraffiek 2) hitman 3) politicus 4) kidnapper
![]() |
![]() |
#31 |
|
![]() En dan? Niemand verdiend het om neergeschoten te worden. (behalve misschien uitschot als Dutroux en Pandi)
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() waar is de grens van Maerlant
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat doe je dan?
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() bent u al wel eens omvergereden door een "wildscheurende mercedes"? Natuurlijk niet, want dan blijft er enkel spijs over.D.w.z.als iemand met opzet heel hard op u af komt rijden,hij u gaat vermoorden.Ge moogt u dus verdedigen, een politieagent mag in dat geval daarvoor zijn wapen gebruiken.Schieten dus, maar om iemand in zijn benen te schieten als hij IN zijn wagen ,achter het stuur zit, moet ge toch een hele staffe zijn ,hoor!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ma ik vraag me af of da wel gezond is voor de persoon in kwestie, denk da die dan liever een pistoolskogeltje in zn kop heeft ![]()
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() Was de politie die de controle uitvoerde in burger? Of was het duidelijk voor de bestuurder dat het om politie ging?
In het geval van de Braziliaan ging het om louche, gangsterachtige types in burger die plots met pistolen beginnen zwaaien. De twee evenementen hebben zo goed als niets met elkaar gemeen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
|
![]() Citaat:
Zoals uit het artikel valt op te maken, reed hij in op een wegversperring door de politie. Los van de vraag sinds wanneer polities al onmiddellijk wegversperringen inzetten als er toevallige voorbijgangers voor hun vluchten ... vraag ik me toch ook af wat hiervan het nut was ... Goed, je weet natuurlijk niet hoe kort die persoon die wegversperringen als genaderd had. Hij kon dus zowel op nog een 10-tal meter afstand zijn als op een 50-tal en nog eens extra gas geven om de politie te bedreigen ... Ik stelde me ook onmiddellijk de vraag 'wat als die persoon het nu gewoon belachelijk vond van die agenten, en niet veel ergs misdaan heeft?' Wat is niet veel ergs kan je dan afvragen ... Maar dan vraag ik me af: hoe erg kan iets zijn opdat je er op het moment zelf voor gedood moet worden ??? Opdat dat mocht gebeuren moest hij toch wel iets buitgenwoon verschrikkelijk van plan zijn geweest, niet? Volgens mij bestond trouwens de kans dat het gewoon een 'johny' was die geen zin had om met de 'onozele flikken' geconfronteerd te worden wegens 'schijt aan autoriteit'... als jullie begrijpen wat ik bedoel ... De mentaliteit van de politie wordt stilaan walgelijk ... Waar heb je dat artikel trouwens gevonden CHIPIE? Ik lees bijna dagelijks het nieuws van verschillende kranten en heb 't nergens zien staan ... Nog maar een bewijs hoe 'ongecensureerd' onze berichtgeving is...
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() En de nummerplaat van die auto bleek niet bij de wagen te horen, blijkbaar niet zo onschuldig he? Een toevallige voorbijganger die aan hoge snelheid voorbij raast? En die dan stopt en vol gas wegrijdt in de hoop dat ze te traag zijn om hem in te halen?
![]() |
![]() |
#39 |
Minister
|
![]() Shoot first and ask questions later....
![]() |
#40 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |