![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tja, onze insteek is wel anders natuurlijk. Je zal al wel begrepen hebben dat ik ook graag een kleiner aantal aardbewoners (menselijke) zou zien. Tot daar zijn we het eens denk ik. Waar we verschillen is dat jij dit als het even kan in 1 klap wil realiseren. Zoiets als 7 miljard mensen ineens laten verdampen? Ik denk dat niet alle 7 miljard getroffen mensen hier even zouden voor tekenen (zelfs al zou het een vlugge en pijnloze dood zijn – trouwens ook moeilijk te realiseren dat vlugge en pijnloze – aan de rand zal het al wat minder pijnloos en snel gebeuren). In dat opzicht begrijp ik je streven om aan bij wijze van spreken iedere burger zijn atoombom te bezorgen. In USA heb je denk ik iets meer kans hebt dat je pleidooi vlug aan populariteit zou kunnen winnen. Men schijnt daar gek op wapens te zijn. Hoe groter hoe liever. Gedaan met het amateuristisch gedoe van automatische geweren in klaslokalen. Direct met een rugzakje een bezoekje aan de plaatselijke school. Mooi meegenomen is dat er ook van de rest van de gemeente of staat niet veel meer overblijft. Als het ding nog op afstand te bedienen valt of via tijdsinstelling is er misschien nog wel de mogelijkheid dat je het zelf als bommenlegger nog overleefd. Tenzij natuurlijk dat op het vliegtuig dat je genomen hebt om weg te wezen van de explosie er net iemand op een gelijkaardig idee kwam om ook daar een aanslagje te plegen (karma a bitch enzo ... ). Dus ja, vanuit jouw gedachtegang kan ik het wel begrijpen Patrick ![]() Maar ja, ik denk op dat vlak net iets anders en hoop dat je visie extreem en uitzonderlijk blijft.
http://forum.politics.be/showthread.php?t=175515 optimaal aantal mensen Laatst gewijzigd door satiper : 8 juni 2022 om 20:01. |
|
![]() |
![]() |