Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 juni 2003, 17:21   #21
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus de Boskabouter
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Darwin
'Moslim Democratische Partij'

De naam klinkt al even gebrekkig als het taaltje dat die gasten onder elkaar broebelen.

De nachtmerrie van Darwin, en hij kan nog lachen...
Er zit verbetering in!
Hoezo nachtmerrie?

Ik heb toch al bijna honderd keer gezegd dat ik vind dat Abou Jahjah héél nuttig werk verricht.
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 17:21   #22
thePiano
Perm. Vertegenwoordiger VN

thePiano's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Enfin, Jah Jah heeft dat bij deze rechtgezet, en ik gun'm zijn partijtje. Als het VB kan bestaan, waarom ook niet een moslimpartij?
Waarom het VB hier weer bij betrekken, we weten allemaal dat onzen abou Kaka geen partij opricht maar eigenlijk een terroristische organisatie, een klein Al Quaeda (of hoe het ook mag schrijven), het Vlaams Blok heb ik nog nooit zien patrouilleren zen....
Het Vlaams Blok is een normale democratische partij, die van Abou Kaka is dat niet en zal dat ook nooit zijn!
Vandaar dat het Vlaams Blok in aanloop naar de verkiezingen het verbod van de AEL-partij eiste zeker? Omdat het Blok toch ooo zo demokratisch is

Ps: het is niet 'abou Kaka' maar Abu Jah Jah. Als je iets wilt oplossen of bespreken kan je maar beter de dingen of personen bij hun naam noemen.
Oud 10 juni 2003, 17:23   #23
Darwin
Banneling

Darwin's schermafbeelding

Standaard

Jaja...
Darwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 17:37   #24
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Pianola, ik denk eerder dat het verbot op de partij van abou, een strategische zet was.
De partij en de heer in het nieuws, en het Blok stillekens wachten op de mensen die blok gaan stemmen als protest op de nieuwe partij.
Ik herhaal het hier nogmaals, ik kan mij niet van het idee ontdoen dat Jha Jha op de loonlijst staat van het Blok.
Hij is het grootste stemmenkannon voor het blok.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 17:38   #25
Pat
Parlementslid

Pat's schermafbeelding

Standaard

What's in a name? Er bestond ooit ook nog zoiets als de "Duitse Democratische Republiek"
Oud 10 juni 2003, 18:11   #26
Dimitri

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
In Rotterdam zijn ze bijna al zover: 46% is allochtoon.
Die moet ik onthouden voor mijn familie. Daar zijn er ook een aantal allochtoon, eens vragen of ze al lid zijn van de AEL.

Onder allochtonen verstaat men iedereen die zelf of waarvan minstens een van beide ouders in het buitenland is geboren. Een deel daarvan zijn westerse allochtonen: de mensen die zelf of waarvan minstens een van beide ouders in België, Duitsland of een ander Europees of Noord-Amerikaans land is geboren.

In 2002 was 33% van de Rotterdamse bevolking niet-westerse allochtoon. Maar 'slechts' 5,5% van de bevolking is Marokkaans allochtoon en 7,1% is Turks allochtoon. Samen dus 12,6%. 11,9% is Surinamer of Antilliaan/Arubaan. Blijft 8,5% over voor andere landen, voornamelijk Afrikaanse (in Rotterdam is er een grote Kaapverdische gemeenschap) en Aziatische (Chinezen).
Dimitri is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 18:34   #27
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fernand
Pianola, ik denk eerder dat het verbot op de partij van abou, een strategische zet was.
Dat het Blok dan maar stopt met te jammeren dat we haar willen verbieden, want dat wil ze anderen ook aandoen.
Oud 10 juni 2003, 18:45   #28
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thePiano
Citaat:
Dat het Blok dan maar stopt met te jammeren dat we haar willen verbieden, want dat wil ze anderen ook aandoen.
Als jullie, met jullie o zo democratische partijen, het Blok wil afschaffen, waarom mogen wij da niet met AEL, als jullie jezelf democratisch noemen dan mag het Vlaams Blok dat zeker !!!!!!!!!
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 18:54   #29
Wanne
Staatssecretaris

Wanne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het Vlaams Blok kan niet 'zomaar' verboden worden... Dan beschadigen we onze eigen vrijheid en dan zijn we geen haar beter als hen... Ze moeten eenvoudigweg in de politiek verslagen worden. Dat is de moeilijke weg, maar wel de juiste...
Wanne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 18:58   #30
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri
Citaat:
Die moet ik onthouden voor mijn familie. Daar zijn er ook een aantal allochtoon, eens vragen of ze al lid zijn van de AEL.

Onder allochtonen verstaat men iedereen die zelf of waarvan minstens een van beide ouders in het buitenland is geboren. Een deel daarvan zijn westerse allochtonen: de mensen die zelf of waarvan minstens een van beide ouders in België, Duitsland of een ander Europees of Noord-Amerikaans land is geboren.

In 2002 was 33% van de Rotterdamse bevolking niet-westerse allochtoon. Maar 'slechts' 5,5% van de bevolking is Marokkaans allochtoon en 7,1% is Turks allochtoon. Samen dus 12,6%. 11,9% is Surinamer of Antilliaan/Arubaan. Blijft 8,5% over voor andere landen, voornamelijk Afrikaanse (in Rotterdam is er een grote Kaapverdische gemeenschap) en Aziatische (Chinezen).
Doe geen moeite Dimitri, de gemiddelde Vlaams Blokker zou de gemiddelde allochtoon nog niet herkennen als hij daar met zijn marslaarzen bovenop stond. Waarom niet? Omdat hij nog nooit in de spiegel heeft gekeken waarschijnlijk?

Voor hem/haar zijn alle allochtonen moslims uit Marokko en Turkije, kweken ze zoals de konijnen, hangen in de bomen gelijk de apen, en rennen als ratten door de riolen, kortom: het zijn voor hen niet eens mensen maar beesten en die mogen gewetenloos afgemaakt worden.
Oud 10 juni 2003, 19:00   #31
Quicky
Gouverneur

Quicky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Citaat:

Doe geen moeite Dimitri, de gemiddelde Vlaams Blokker zou de gemiddelde allochtoon nog niet herkennen als hij daar met zijn marslaarzen bovenop stond. Waarom niet? Omdat hij nog nooit in de spiegel heeft gekeken waarschijnlijk?

Voor hem/haar zijn alle allochtonen moslims uit Marokko en Turkije, kweken ze zoals de konijnen, hangen in de bomen gelijk de apen, en rennen als ratten door de riolen, kortom: het zijn voor hen niet eens mensen maar beesten en die mogen gewetenloos afgemaakt worden.
En toch maar verder doen hé met zijn leugens, ik denk da gij zelfs de meest racistische mens op dit forum zijt, tegen Vlaams Blokkers, gij zijt zelfs ne grotere racist dan Guderian.
Quicky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 juni 2003, 20:17   #32
pibo®
Parlementslid

pibo®'s schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar pibo®
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Quicky
Citaat:
Citaat:
Citaat:

En toch maar verder doen hé met zijn leugens, ik denk da gij zelfs de meest racistische mens op dit forum zijt, tegen Vlaams Blokkers, gij zijt zelfs ne grotere racist dan Guderian.

Guderian ne racist ? 'k denk eerder ne realist
pibo® is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 02:05   #33
Rudysfonduehuisje
Provinciaal Gedeputeerde

Rudysfonduehuisje's schermafbeelding

Standaard

Ironisch en ergens ook zielig...

De PVDA moest zich al in verschillende bochten wringen, ook tegenover de militanten, om een kartel met de islamitische en arabisch-nationalistische AEL te rechtvaardigen. Ineens kwam daar zo'n woordvoerdster van de PVDA zeggen dat men zich niet mag blindstaren op de vrouwen- en homostandpunten van Jah Jah. Communisme wordt in de arabische wereld trouwens niet getolereerd, ondanks de eenzijdige, extreem-linkse steun aan Palestina en dies meer...

Even heeft de PVDA terug van de media-aandacht kunnen proeven door RESIST en hun ronde door Vlaanderen. Nu worden ze als vuil van gedumpt en keren ze terug naar hun plaats in de eenzame marge... voor nog eens 20 jaar. Nu ja, Kris Merckx en Ludo Martens zullen de strijd voor de dictatuur van het proletariaat nooit opgeven, tegen beter weten in ...
Rudysfonduehuisje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 08:10   #34
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Met dit verschil dat de 'realist' geband werd op dit forum en de 'grotere racist' (nog) niet. 8)
Oud 11 juni 2003, 08:42   #35
thePiano

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Met dit verschil dat de 'realist' geband werd op dit forum en de 'grotere racist' (nog) niet. 8)
Ook een goede morgen Miss Knuppel, lekker geslapen?
Oud 11 juni 2003, 08:50   #36
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Citaat:

Ook een goede morgen Miss Knuppel, lekker geslapen?
Heerlijk, dank je.
Jij ook, hoop ik? 8)
Oud 11 juni 2003, 10:05   #37
fernand
Europees Commissaris

fernand's schermafbeelding

Standaard

Rasisme tegen Vlaams Blokker bestaat niet, die moeten uitgeroeid worden die mestkevers, nietwaar herr pianola.
fernand is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 10:50   #38
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De "democratische" standpunten van Abou Jahjah!

Dit vond ik op http://213.247.44.2/nieuws/forums/sh...threadid=65345

Een stukje uit de mail van "der dyab himself"!

Citaat:

(....)
Spreek echt niet van een macht vertoon en vergeet niet dat wij de AEL zijn en dat borgerhout niet zo ver is van tilburg of utrecht of den haag of amsterdam. Onze borgerhoutse [size=6]legioen [/size]zal graag een bezoekje brengen aan mensen die AEL waar dan ook willen ondermijnen en op welke manier dan ook.We hebben de Belgische regering kunnen doorstaan dus een stelletje salafi infiltranten zal ons zeker niet veel moeite kosten. Als je niet tevreden bent met de organisatie dan kan je je eigen organisatie gaan oprichten.

Je kan ook altijd naar Nova of de kranten gaan en AEL aanvallen en de zionisten en de bouazzas en de hirsi ali en de rest een dienst bewijzen, maar dan word je door ons geklasseerd als een van hun.

De AEL is de beste wat deze gemeenschap is overgekomen in decenia, we zullen het niet laten. Ik denk dat ik jou kritiek wel au serieu heb genomen en een antwoord gegeven.
Bij dezen roep ik jou en de anderen tot de orde niet alleen als voorzitter van de AEL.NL maar als federale voorzitter. Ik [size=6]eis [/size]van jullie en totaal discipline binnen de structuren en de hiërarchie van de AEL.
De AEL is een organisatie die kapot gemaakt moet worden door zionisten en racisten. Ieder persoon die werkt aan het verzwakken van de AEL wordt hiermee gelijk gesteld omdat hij aan hen een dienst bewijst.

Islamitisch en nationalistische groeten

Jullie broeder in Islam
Dyab Abou Jahjah
Zo te zien is hij van zijn drie leden en een paardekop al drie leden kwijt!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 juni 2003, 12:22   #39
thePiano

Standaard

Citaat:
Rasisme tegen Vlaams Blokker bestaat niet, die moeten uitgeroeid worden die mestkevers, nietwaar herr pianola.
Inderdaad bestaat er geen racisme of discriminatie tegen Vlaams Blokkers. Uiteraard heeft het lidmaatschap van een racistische partij zo zijn risico's maar dat risico moet je voor de volle verantwoordelijkheid leggen bij de persoon zelf. Bij mijn weten zit er geen enkele Blokker achter de tralies (toch niet om politieke redenen), wordt er geen enkele vervolgd, gediscrimineerd of met denaturalisatie of deportatie bedreigd.

En dat beschimpen met allerlei toenamen zullen ze ook daar wel overleven zeker?
Oud 11 juni 2003, 13:33   #40
parcival
Burger

parcival's schermafbeelding

Standaard

Uit de oprichtingsverklaring:
" Alle mensen zijn gelijk in het aangezicht van Allah "...
"De Islam veroordeelt raciale superioriteitsgevoelens en racisme in duidelijke bewoordingen."
en verder
"Er bestaat een onverbrekelijk band tussen Arabieren en Islam."
Maw sommige zijn gelijker dan anderen. Het lijkt animal farm wel.

Er wordt ook voortdurend gesproken over de arabische jongeren, terwijl er hier vrijwel geen arabieren zijn, Turken en (Marokaanse) Berbers zijn geen arabieren.De nieuwe partij heeft duidelijke een op ras gebaseerde ideologie.

Ze zijn voor de invoering van de sharia (een rechtsstelsel dat niet-moslims en vrouwen discrimineerd) en voor de afschaffing van het burgelijk huwelijk (ongelovigen kunnen dan niet meer trouwen).

"In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden."
Ik dacht dat dat een bewering was die alleen door islamofoben geuit werd.

"In de islam is geen plaats voor dictatuur. Een leider moet gekozen worden. "
Maar verkiezen mogen vervalst worden zoals in ael-nederland ?
parcival is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be