![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb toch al bijna honderd keer gezegd dat ik vind dat Abou Jahjah héél nuttig werk verricht. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Ps: het is niet 'abou Kaka' maar Abu Jah Jah. Als je iets wilt oplossen of bespreken kan je maar beter de dingen of personen bij hun naam noemen.
![]() |
![]() |
#23 |
Banneling
|
![]() Jaja...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Europees Commissaris
|
![]() Pianola, ik denk eerder dat het verbot op de partij van abou, een strategische zet was.
De partij en de heer in het nieuws, en het Blok stillekens wachten op de mensen die blok gaan stemmen als protest op de nieuwe partij. Ik herhaal het hier nogmaals, ik kan mij niet van het idee ontdoen dat Jha Jha op de loonlijst staat van het Blok. Hij is het grootste stemmenkannon voor het blok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Parlementslid
|
![]() What's in a name? Er bestond ooit ook nog zoiets als de "Duitse Democratische Republiek"
![]() |
#26 | |
|
![]() Citaat:
![]() Onder allochtonen verstaat men iedereen die zelf of waarvan minstens een van beide ouders in het buitenland is geboren. Een deel daarvan zijn westerse allochtonen: de mensen die zelf of waarvan minstens een van beide ouders in België, Duitsland of een ander Europees of Noord-Amerikaans land is geboren. In 2002 was 33% van de Rotterdamse bevolking niet-westerse allochtoon. Maar 'slechts' 5,5% van de bevolking is Marokkaans allochtoon en 7,1% is Turks allochtoon. Samen dus 12,6%. 11,9% is Surinamer of Antilliaan/Arubaan. Blijft 8,5% over voor andere landen, voornamelijk Afrikaanse (in Rotterdam is er een grote Kaapverdische gemeenschap) en Aziatische (Chinezen). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#28 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Voor hem/haar zijn alle allochtonen moslims uit Marokko en Turkije, kweken ze zoals de konijnen, hangen in de bomen gelijk de apen, en rennen als ratten door de riolen, kortom: het zijn voor hen niet eens mensen maar beesten en die mogen gewetenloos afgemaakt worden.
![]() |
![]() |
#31 | |||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | ||||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Guderian ne racist ? 'k denk eerder ne realist ![]()
![]() |
![]() |
#33 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Ironisch en ergens ook zielig...
De PVDA moest zich al in verschillende bochten wringen, ook tegenover de militanten, om een kartel met de islamitische en arabisch-nationalistische AEL te rechtvaardigen. Ineens kwam daar zo'n woordvoerdster van de PVDA zeggen dat men zich niet mag blindstaren op de vrouwen- en homostandpunten van Jah Jah. Communisme wordt in de arabische wereld trouwens niet getolereerd, ondanks de eenzijdige, extreem-linkse steun aan Palestina en dies meer... Even heeft de PVDA terug van de media-aandacht kunnen proeven door RESIST en hun ronde door Vlaanderen. Nu worden ze als vuil van gedumpt en keren ze terug naar hun plaats in de eenzame marge... voor nog eens 20 jaar. Nu ja, Kris Merckx en Ludo Martens zullen de strijd voor de dictatuur van het proletariaat nooit opgeven, tegen beter weten in ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met dit verschil dat de 'realist' geband werd op dit forum en de 'grotere racist' (nog) niet. 8)
![]() |
![]() |
#35 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#36 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij ook, hoop ik? 8)
![]() |
![]() |
#37 |
Europees Commissaris
|
![]() Rasisme tegen Vlaams Blokker bestaat niet, die moeten uitgeroeid worden die mestkevers, nietwaar herr pianola.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "democratische" standpunten van Abou Jahjah!
Dit vond ik op http://213.247.44.2/nieuws/forums/sh...threadid=65345 Een stukje uit de mail van "der dyab himself"! Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
|
![]() Citaat:
En dat beschimpen met allerlei toenamen zullen ze ook daar wel overleven zeker? ![]()
![]() |
![]() |
#40 |
Burger
|
![]() Uit de oprichtingsverklaring:
" Alle mensen zijn gelijk in het aangezicht van Allah "... "De Islam veroordeelt raciale superioriteitsgevoelens en racisme in duidelijke bewoordingen." en verder "Er bestaat een onverbrekelijk band tussen Arabieren en Islam." Maw sommige zijn gelijker dan anderen. Het lijkt animal farm wel. Er wordt ook voortdurend gesproken over de arabische jongeren, terwijl er hier vrijwel geen arabieren zijn, Turken en (Marokaanse) Berbers zijn geen arabieren.De nieuwe partij heeft duidelijke een op ras gebaseerde ideologie. Ze zijn voor de invoering van de sharia (een rechtsstelsel dat niet-moslims en vrouwen discrimineerd) en voor de afschaffing van het burgelijk huwelijk (ongelovigen kunnen dan niet meer trouwen). "In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden." Ik dacht dat dat een bewering was die alleen door islamofoben geuit werd. ![]() "In de islam is geen plaats voor dictatuur. Een leider moet gekozen worden. " Maar verkiezen mogen vervalst worden zoals in ael-nederland ? |
![]() |
![]() |