Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 7 augustus 2005, 14:50   #21
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Er zijn hier tientallen Vlamingen die veel erger over moslims schrijven dan El Turco over joden schrijft.
Maja, moslims verdienen het om veroordeeld te worden terwijl achtervolving van de joden totaal ongegrond is (ja ok, er gebeurt iets in israel, maar ze blazen geen bussen en gebouwen op in europa/usa)..
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 14:53   #22
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps
Er zijn hoogstwaarschijnlijk honderden of in het slechtste geval een paar duizend mensen gered.
In December van het jaar 2000 werd door de Duitse politie een groep Noord-Afrikanen opgepakt die een hoogst gedetailleerd plan hadden opgesteld om op de massaal bezochte kerstmarkt van Straatsburg een fragmentatiebom te laten ontploffen. De plannen waren vergevorderd en het is een absoluut wonder dat deze aanslag verijdeld kon worden.

Ben ik blij wanneer ik zo'n berichten hoor? Ja natuurlijk, blij dat ze verijdeld is. Maar ongerust dat dit kón gebeuren. In die zin ontsteek ik allerminst in een vreugdedans bij het lezen van zulkse, meer en meer courantere bijna-aanslagen..[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Levertraan on 07-08-2005 at 15:54
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Er zijn hoogstwaarschijnlijk honderden of in het slechtste geval een paar duizend mensen gered.
In December van het jaar 2000 werd door de Duitse politie een groep Noord-Afrikanen opgepakt die een hoogst gedetailleerd plan hadden opgesteld om op de massaal bezochte kerstmarkt van Straatsburg een fragmentatiebom te laten ontploffen. De plannen waren vergevorderd en het is een absoluut wonder dat deze aanslag verijdeld kon worden.

Ben ik blij wanneer ik zo'n berichten hoor? Ja natuurlijk, blij dat ze verijdeld is. Maar ongerust dat dit kón gebeuren. In die zin ontsteek ik allerminst in een vreugdedans bij het lezen van zulkse, meer en meer courantere bijna-aanslagen..[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
In December van het jaar 2000 werd door de Duitse politie een groep Noord-Afrikanen opgepakt die een hoogst gedetailleerd plan hadden opgesteld om op de massaal bezochte kerstmarkt van Straatsburg een fragmentatiebom te laten ontploffen. De plannen waren vergevorderd en is het een absoluut wonder dat deze aanslag verijdeld kon worden.

Ben ik blij wanneer ik zo'n berichten hoor? Ja natuurlijk, blij dat ze verijdeld is. Maar ongerust dat dit kón gebeuren. In die zin ontsteek ik allerminst in een vreugdedans bij het lezen van zulkse, meer en meer courantere bijna-aanslagen..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Levertraan : 7 augustus 2005 om 14:54.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 14:53   #23
JusticeLover
Banneling

JusticeLover's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dit had even goed een tweede Titanic (kwestie slachtoffers dan] kun worden. Gelukkig is deze terorristische aanslag verijdeld, hoedje af voor de Turkse veiligheidsmacht. Dit soort berichten mogen van mij elke dag komen.
Turken en de Israelis werken bijna op alle vlakken samen. Bij het bestrijden van terreur werkt Turkije veel beter met Israel dan met België, Nederland, ...
JusticeLover is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 14:59   #24
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
Dat in Turkije de jodenhaat zo diepgeworteld zit dat het niet moeilijk is om kandidaten te vinden die een Israëlisch cruise-schip willen kelderen..? Dat is namelijk de essentie van het bericht. Het is overduidelijk dat de Turkse diensten getipt zijn door de veel efficiëntere Israëlische. Pluimen op de hoed van Turkije plaatsen is een beetje schizofreen..

Toen jouw 'beschaafde' Europeanen de joden adios hadden gezegd om het nog zacht uit te drukken, dan had het Ottomaanse Rijk hen ontvangen.

Zelfde tijdens de WO II hebben, de Turken duizenden joodse levens gered.

De manier waarop jij Turken wilt zwartmaken is vies.
Oud 7 augustus 2005, 15:11   #25
JusticeLover
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn hier tientallen Vlamingen die veel erger over moslims schrijven dan El Turco over joden schrijft.
Wat ik over de joden schrijf is niet te vergelijken met wat de racisten hier allemaal zeggen.

Ten eerste, ik heb niets (gelijk de anderen op het forum) tegen de joden die hun geloof hier willen uitoefenen. Ik heb nooit haat gezaaid tegen hen omdat ze anders zijn, nooit!

Misschien heb ik straffe opmerkingen gemaakt. Maar dat kwam door men zuiderse temperemant en men leeftijd. Je moet niet verwachten dat ik oneerlijke verdeling van de koek zomaar moet accepteren.

Ten tweede, ik ben stillekes aan van men vooroordelingen af te raken. Dit komt doordat ik tegenwoordig te kritisch ben bij het vergaren van informatie over de Joden. Ik ben nu vooroordelingenvrij wat betreft Armeniërs,Koerden,..

Maar de joden zijn een ander koek. Lezen en lezen .. Ik heb een halve encyclopedie gelezen, nog niet genoeg . Over een maand komt dat wel in orde, denk ik.

ps, ik ben blij dat je in men plaats hebt gereageerd op een strontvlieg. Dat er 'humane' mensen mij verwijten dat ik anti-joods ben kan ik nog heel beetje verdragen.

Maar als er zulke mensen zoiets zeggen [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by EL TURCO on 07-08-2005 at 16:37
Reason:

Citaat:
Wat ik over de joden schrijf is niet te vergelijken met wat de racisten hier allemaal zeggen.

Ten eerste, ik heb niets (gelijk de anderen op het forum) tegen de joden die hun geloof hier willen uitoefenen. Ik heb nooit haat gezaaid tegen hen omdat ze anders zijn, nooit!

Misschien heb ik straffe opmerkingen gemaakt. Maar dat kwam door men zuiderse temperemant en men leeftijd. Je moet niet verwachten dat ik oneerlijke verdeling van de koek zomaar moet accepteren.

Ten tweede, ik ben stillekes aan van men vooroordelingen af te raken. Dit komt doordat ik tegenwoordig te kritisch ben bij het vergaren van informatie over de Joden. Ik ben nu vooroordelingenvrij wat betreft Armeniërs,Koerden,..

Maar de joden zijn een ander koek. Lezen en lezen .. Ik heb een halve encyclopedie gelezen, nog niet genoeg . Over een maand komt dat wel in orde, denk ik.

ps, ik ben blij dat je in men plaats hebt gereageerd op een strontvlieg. Dat er 'humane' mensen mij verwijten dat ik anti-joods ben kan ik nog heel beetje verdragen.

Maar als er zulke mensen zoiets zeggen [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:

Maar de joden zijn een ander koek. Lezen en lezen .. Ik heb een halve encyclopedie gelezen, nog niet genoeg . Over een maand komt dat wel goed, denk ik.

ps, ik ben blij dat je in men plaats hebt gereageerd tegen een strontvlieg. Dat er 'humane' mensen mij verwijten dat ik anti-joods ben kan ik nog heel beetje verdragen.

Maar als er zulke mensen zoiets zeggen [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door JusticeLover : 7 augustus 2005 om 15:37.
Oud 7 augustus 2005, 15:20   #26
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Levertraan
De gemiddelde Turkse aanslagpleger denkt helemaal niet na over de consequenties voor zijn "veel te seculier en islamonvriendelijk" land. Die heeft het over het belang voor het Kalifaat en de Umma.
.
Jewel!
Je moet eens de reactie van de gemiddelde Turk horen als iemand een aanslag pleegt op een toeristisch gebied.
Ze weten dat toerisme een belangrijke inkomstenbron is.

''Ze willen onze economie kapotmaken'', dat is de eerste reactie.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 augustus 2005, 15:20   #27
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Interesse heet dat.
Anne Frank's dagboek was er ook eens een bestseller meen ik mij te herrineren.
Das een goei!
Oud 7 augustus 2005, 15:30   #28
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Een verijdelde aanslag is idd. Goed nieuws . Goed speurwerk van de turkse ordediensten
Oud 7 augustus 2005, 19:56   #29
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het voornaamste om te weten is dat er vrijwel overal op de wereld veiligheidsdiensten zijn die hun werk doen naar beste arbeid en vermogen..

gelukkig
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be