Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 augustus 2005, 21:15   #21
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

zonder ons?

is het misschien bij de gratie van uwe barmhartigheid dat ik mag leven?

misschien moeten ze voor al die goeierds zoals jij wel een groot standbeeld van een spitsmuizeke oprichten.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 21:20   #22
Rene Artois
Minister

Rene Artois's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CHIPIE
Toegang tot het internet is een basisrecht en zou dus gratis moeten zijn
Internettoegang is net zomin een basisrecht als betaalde vacantie op de Malediven of een playstation; Het feit dat Philippe De Coene die richting opgaat zou al voldoende bewijs van het tegendeel moeten zijn.

Internettoegang kan men bij mijn weten ook in de bibliotheek krijgen. Yahoo-mailadreske pakken en af en toe eens binnenwippen. Goedkoper ken ik niet.
Rene Artois is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 21:36   #23
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard
zonder ons?

is het misschien bij de gratie van uwe barmhartigheid dat ik mag leven?

misschien moeten ze voor al die goeierds zoals jij wel een groot standbeeld van een spitsmuizeke oprichten.
Tja, Gerard Mitgard...
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 22:15   #24
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rene Artois
Internettoegang is net zomin een basisrecht als betaalde vacantie op de Malediven of een playstation; Het feit dat Philippe De Coene die richting opgaat zou al voldoende bewijs van het tegendeel moeten zijn.

Internettoegang kan men bij mijn weten ook in de bibliotheek krijgen. Yahoo-mailadreske pakken en af en toe eens binnenwippen. Goedkoper ken ik niet.
Hangt er vanaf hoeveel bussen je moet nemen om aan die bib te geraken. We wonen niet allemaal naast de bib.
Maar zoals telefonie goedkoper wordt en onbeperkt bellen voor een euro of 20 zal dat gaande weg ook met het internet zo worden.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 augustus 2005, 23:11   #25
Shizie
Banneling

Shizie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toegang tot het internet is een basisrecht en zou dus gratis moeten zijn, alsook de PC (wat is men immers met toegang tot het net zonder PC?)....
We webiste van dé consumentenbond, die zich zeer constructief opstelt tov van basisrechten = www.vierdewereldsyndicaat.org
Communisten multiply... scary stuff ://

ff zien welke basisrechten er eigenlijk zijn :

recht op lucht!
recht op water uit een meer/rivier
recht op zonlicht
thats about it denk ik de rest kost geld Heb je geen geld ? verdien het dan ? ben je te lui/te dom ? word commie en eis alles for free
Shizie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 06:41   #26
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo
Hangt er vanaf hoeveel bussen je moet nemen om aan die bib te geraken. We wonen niet allemaal naast de bib.
Maar zoals telefonie goedkoper wordt en onbeperkt bellen voor een euro of 20 zal dat gaande weg ook met het internet zo worden.
In feite zou iedereen die te veel bussen moet nemen om aan die bib te geraken, een bib naast zijn deur moeten hebben.

Volgens mij is dat een basisrecht... [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by CHIPIE on 10-08-2005 at 07:41
Reason:
--------------------------------

Citaat:
In feite zou iedereen die te veel bussen moet nemen om aan die bib te geraken, een bib naast zijn deur moeten hebben.

Volgens mij is dat een basisrecht... [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
In feite zou iedereen die te veel bussen moeten nemen om aan die bib te geraken, een bib naast zijn deur moeten hebben.

Volgens mij is dat een basisrecht... [/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Chipie : 10 augustus 2005 om 06:41.
Oud 10 augustus 2005, 08:22   #27
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
Communisten multiply... scary stuff ://

ff zien welke basisrechten er eigenlijk zijn :

recht op lucht!
recht op water uit een meer/rivier
recht op zonlicht
thats about it denk ik de rest kost geld Heb je geen geld ? verdien het dan ? ben je te lui/te dom ? word commie en eis alles for free
Zo doen ze het in rusland zeker?
Oud 10 augustus 2005, 08:47   #28
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:
Zo doen ze het in rusland zeker?

Neen zo doen ze in Belgie

De armen in Rusland doen het zo : ze krijgen een stuk grond (gratis) van de staat en beginnen het te cultiveren in hun vrije tijd, bv in het weekend etc
Oud 10 augustus 2005, 08:54   #29
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik vind rusland nog zo slecht niet au fond.
Kunnen we niks versassen naar ginder dat wat opbrengt?
Oud 10 augustus 2005, 09:08   #30
Shizie
Banneling

Standaard

Mambo daar houd ik me dus bezig he Rusland is een van de grootste afzetmarkten in de wereld. De laatste jaren verdienen mensen die bij prive werken meer en meer, een loon van 1000 euro wordt in vele sectoren als 'magertjes' beschouwd.. Ambtenaren krijgen wel veel minder en moeten dankzij smeergeld etc zien te overleven en de gepensioneerden kunnen zich nauwelijks voeden van hun pensioen.
En dit terwijl de prijzen van voeldsel, energie etc veel lager liggen dan in Europa..

Anyway; de gewone Ivan heeft geld en wil het uitgeven. De martken zijn nog niet overvol zoals hier; dus iemand die een goed product vindt kan schatrjk worden zoals mijn baas (wij verkopen voor meer dan miljard BEF per jaar aan Oost Blok, vooral naar Rusland en Oekraine)[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Shizie on 10-08-2005 at 10:10
Reason:

Mambo daar houd ik me dus bezig he Rusland is een van de grootste afzetmarkten in de wereld. De laatste jaren verdienen mensen die bij prive werken meer en meer, een loon van 1000 euro wordt in vele sectoren als 'magertjes' beschouwd.. Ambtenaren krijgen wel veel minder en moeten dankzij smeergeld etc zien te overleven en de gepensioneerden kunnen zich nauwelijks voeden van hun pensioen.
En dit terwijl de prijzen van voeldsel, energie etc veel lager liggen dan in Europa..

Anyway; de gewone Ivan heeft geld en wil het uitgeven. De martken zijn nog niet overvol zoals hier; dus iemand die een goed product vindt kan schatrjk worden zoals mijn baas (wij verkopen voor meer dan miljard BEF per jaar aan Oost Blok, vooral naar Rusland en Oekraine)[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Mambo daar houd ik me dus bezig he Rusland is een van de grootste afzetmarkten in de wereld. De laatste jaren verdienen mensen die bij prive werken meer en meer, een loon van 1000 euro wordt in vele sectoren als 'magertjes' beschouwd.. En dit terwijl de prijzen van voeldsel, energie etc veel lager liggen dan in Europa..

Anyway; de gewone Ivan heeft geld en wil het uitgeven. De martken zijn nog niet overvol zoals hier; dus iemand die een goed product vindt kan schatrjk worden zoals mijn baas (wij verkopen voor meer dan miljard BEF per jaar aan Oost Blok, vooral naar Rusland en Oekraine)[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Shizie : 10 augustus 2005 om 09:10.
Oud 10 augustus 2005, 09:30   #31
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie

Anyway; de gewone Ivan heeft geld en wil het uitgeven. De martken zijn nog niet overvol zoals hier; dus iemand die een goed product vindt kan schatrjk worden zoals mijn baas (wij verkopen voor meer dan miljard BEF per jaar aan Oost Blok, vooral naar Rusland en Oekraine)
Hola, dat is één en ander
En wat verkoopt uw baas feitelijk? Auto's of zo?
Oud 10 augustus 2005, 09:39   #32
Shizie
Banneling

Standaard

Wat mijn baas precies verkoopt ga ik niet verklappen maar het gaat over huishoudelijke artikelen
Oud 10 augustus 2005, 17:43   #33
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Waspoeder dus, altijd geweten dat ze daar bergen geld mee verdienen (omdat ik zo klanten heb die daar ook bergen geld mee verdienen).
Hmm ik heb hier ergens een lijstje liggen met de fabrieksprijzen. Effe moskou bellen straks.
Heb je soms een adresje voor mij? Liefst een rus die vlaams spreekt.
Oud 10 augustus 2005, 18:52   #34
Chipie
Banneling

Standaard

Citaat:
Waspoeder dus, altijd geweten dat ze daar bergen geld mee verdienen (omdat ik zo klanten heb die daar ook bergen geld mee verdienen).
Hmm ik heb hier ergens een lijstje liggen met de fabrieksprijzen. Effe moskou bellen straks.
Heb je soms een adresje voor mij? Liefst een rus die vlaams spreekt.
U kunt volgende persoon eens bellen:

ри полном или частичном использовании материалов ссылка на "ПРАВДУ.Ру" обязательна. Мнения и
Oud 10 augustus 2005, 19:01   #35
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

amai die chipie kan communees klappen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 augustus 2005, 19:19   #36
Shizie
Banneling

Standaard

Citaat:

ри полном или частичном использовании материалов ссылка на "ПРАВДУ.Ру" обязательна. Мнения и

Pravda heeft vandaag een heel interessant artikel over problemen met vreemdelingen in Belgie gepubliceerd. Het gaat vooral over de opkomst van VB in Belgie, historische problemen met Wallonie etc.

Een heel nuchtere en correcte analyse moet ik zeggen, de author geeft geen persoonlijke opinie, er worden enkel feiten geconstateerd.. Bravo!
De laatste zin zegt dat Belgie goed op weg is om de tweede land in Europa te worden met extreem rechts in de regering.

http://www.pravda.ru/world/2005/5/14...521_ULTRA.html

Het kan hier gevonden worden.. Spijtig genoeg is geen engelse versie..
Oud 10 augustus 2005, 21:23   #37
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Dat is een etiket dat je afgeschreven hebt!
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be