![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Banneling
|
![]() zonder ons?
is het misschien bij de gratie van uwe barmhartigheid dat ik mag leven? misschien moeten ze voor al die goeierds zoals jij wel een groot standbeeld van een spitsmuizeke oprichten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Internettoegang kan men bij mijn weten ook in de bibliotheek krijgen. Yahoo-mailadreske pakken en af en toe eens binnenwippen. Goedkoper ken ik niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals telefonie goedkoper wordt en onbeperkt bellen voor een euro of 20 zal dat gaande weg ook met het internet zo worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ff zien welke basisrechten er eigenlijk zijn : recht op lucht! recht op water uit een meer/rivier recht op zonlicht thats about it denk ik ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij is dat een basisrecht... ![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Chipie : 10 augustus 2005 om 06:41. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Neen ![]() ![]() De armen in Rusland doen het zo : ze krijgen een stuk grond (gratis) van de staat en beginnen het te cultiveren in hun vrije tijd, bv in het weekend etc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind rusland nog zo slecht niet au fond.
Kunnen we niks versassen naar ginder dat wat opbrengt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | ||
Banneling
|
![]() Mambo daar houd ik me dus bezig he
![]() En dit terwijl de prijzen van voeldsel, energie etc veel lager liggen dan in Europa.. Anyway; de gewone Ivan heeft geld en wil het uitgeven. De martken zijn nog niet overvol zoals hier; dus iemand die een goed product vindt kan schatrjk worden zoals mijn baas (wij verkopen voor meer dan miljard BEF per jaar aan Oost Blok, vooral naar Rusland en Oekraine)[edit] [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Shizie : 10 augustus 2005 om 09:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat verkoopt uw baas feitelijk? Auto's of zo? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() Wat mijn baas precies verkoopt ga ik niet verklappen maar het gaat over huishoudelijke artikelen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waspoeder dus, altijd geweten dat ze daar bergen geld mee verdienen (omdat ik zo klanten heb die daar ook bergen geld mee verdienen).
Hmm ik heb hier ergens een lijstje liggen met de fabrieksprijzen. Effe moskou bellen straks. Heb je soms een adresje voor mij? Liefst een rus die vlaams spreekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ри полном или частичном использовании материалов ссылка на "ПРАВДУ.Ру" обязательна. Мнения и |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() amai die chipie kan communees klappen.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Pravda heeft vandaag een heel interessant artikel over problemen met vreemdelingen in Belgie gepubliceerd. Het gaat vooral over de opkomst van VB in Belgie, historische problemen met Wallonie etc. Een heel nuchtere en correcte analyse moet ik zeggen, de author geeft geen persoonlijke opinie, er worden enkel feiten geconstateerd.. Bravo! De laatste zin zegt dat Belgie goed op weg is om de tweede land in Europa te worden met extreem rechts in de regering. http://www.pravda.ru/world/2005/5/14...521_ULTRA.html Het kan hier gevonden worden.. Spijtig genoeg is geen engelse versie.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |