![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Minister-President
|
![]() ik heb al gehoord dat bepaalde loonwerkers hun mestvat ergens in de beekjes laten leeglopen
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() P7
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 3 februari 2006 om 17:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik dacht eerst en vooral dat deze draad over "De Krant" ging.. ik vind dat ding niet. Maar dan zag ik de "rode draad" naar drinkwater, prozac en meststoffen
en ja : het is mogelijk dat ons drinkwater een substantie bevat een residu van zure meststoffen of zo die ons psychisch wijzigt in ordelijk denkende nationalistische brave burgers, die alle afwijkelingen met afschuw betrachten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geraak zelfs gepubliceerd !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wtf
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Banneling
|
![]() P8
In Zedelgem blijkt er nog een oerbos te bestaan alwaar edelherten en wilde zwijnen profileren op 400 aan de beschaving ontsnapte hectaren. Landbouwers organiseerden een drijfjacht om het laatste wild uit dit laatste stukje paradijs te verdrijven. Allen daarheen voor een klopjacht op de jagers! Laatst gewijzigd door eno2 : 6 februari 2006 om 15:21. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() P9
Rechtse Desinformatie in het Laatste Nieuws Nog maar net eiste het hoofdartikel in 'De Nieuwe Werker' (lijfblad ABVV-leden) heel terecht een dringende verlaging van de nu 25% bedragende belasting op minimulonen om de penibele levenskwaliteit van de laagste inkomenscategorie te verhogen. Nu lees ik in Het Laatste Nieuws van vandaag 29/3 "Onze belastingen zijn de rechtvaardigste van de wereld". Boerenbedrog. Rechtse media-klisjées. Die hoge belastingsaanslag op de laagste loonschijven is de oorzaak van de verdoemde werkloosheidsval en is op zich ook crimineel belastings-terrorisme. En, zoals de Nieuwe Werker ook nog toevoegt: de belastingsaftrek voor beroepskosten is voor deze categorie véél te klein... |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Banneling
|
![]() P10
Moeten we daarvoor de Afghanen bevrijden en democratiseren? Opdat ze vervolgens hun bekeerlingen naar het Katholicisme blijven executeren? Duidelijk nog steeds een achterlijke onderafdeling van de Islam, die ex-Taliban, die niet moeten onderdoen voor hun voorgangers in het verwekken van hilarisch-fundamentalistische grappen... |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Banneling
|
![]() P11
Superbetaald en toch Superdom Superbetaald om zich superdom te houden: John De Zaeger, topdog van BASF-Antwerpen verwondert zich, dat er "600.000 werklozen zijn", maar dat "mijn vacatures niet opgevuld raken". Plots begrijpt deze superbetaalde topdog niets over de "werkloosheidsval". En is BASF niet een paar keer bijna ontploft? Dat kan ook een paar kleine hartjes op afstand houden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Banneling
|
![]() Zou deze draad niet onder K&K moeten staan?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Banneling
|
![]() Ik zie dat hierboven een reactie staat van Chipie.
Kan iemand dat vertalen in intelligent Nederlands? Dank bij voorbaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() ![]() Als de zandkorrels het maar verstaan.. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wanneer ga jij eens normaal antwoorden?
Gewoon een antwoord niet meer maar ook niet minder! Ik denk hé CHIPIE dat jij dat niet kunt ![]()
In alles zit er wel wat waarheid ,je moet er enkel maar naar willen luisteren Laatst gewijzigd door duveltje382 : 1 april 2006 om 14:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Banneling
|
![]() Als je niet normaal verstaat kan je ook niet normaal antwoorden - ik moet eraan toevoegen dat ik normaal niet eens spitsmuizens lees.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Gaat het over kraantjeswater, of over flessenwater? (Niet dat ik één van die twee ooit drink.) Anyway, het water zal dan ook wel vervuild zijn met slaapmiddelen, nitraten, allerlei deeltjes en de pil vooral... ![]()
![]() |
![]() |