Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 10 augustus 2005, 09:32   #21
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shizie
maar het klopt toch wel dat armoede bij gezonde mensen het gevolg is van luiheid/domheid
Dat is niet waar.

Schrijnwerkers, hout&bouw endergerlijke zijn een uitstervend ras. Iedereen stuurt z'n kinderen maar naar't ASO, dat is voor velen te moeilijk, en men eindigt ergens in een idiote richting als Economie/MT waar men nauwelijks toekomstperspectief voor heeft.
Oud 10 augustus 2005, 16:17   #22
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven
Dat is niet waar.

Schrijnwerkers, hout&bouw endergerlijke zijn een uitstervend ras. Iedereen stuurt z'n kinderen maar naar't ASO, dat is voor velen te moeilijk, en men eindigt ergens in een idiote richting als Economie/MT waar men nauwelijks toekomstperspectief voor heeft.
De oorzaak van het fenomeen dat door burgerlijke bekakte ouders wordt instandgehouden is natuurlijk het feit dat gezinnen nu bestaan uit 1 �* 2 kinderen. Vroeger toen men er een stuk of 6 had, was het helemaal niet zo erg als er een paar het wat minder studiehoofden waren want er zal ook wel een smart ass hebben tussengezeten. Maar nu willen die sukkels dat hun kinderen allemaal dokter, inginieur en aanverwanten worden. En zo krijgt ge een hele hoop mensen die een non-opleiding hebben genoten door elk jaar een trapje 'lager' te zakken om dan uit te komen en nog steeds niets te weten.
Groot Bakkes is offline  
Oud 10 augustus 2005, 16:58   #23
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet waar.

Dan ben je inderdaad niet gekwalificeerd en als je lui bent blijf je uiteraard op jouw luie krent zitten, maar ik ken kerels die licentiaatsdiploma's op zak hebben en erg succesvol zijn geworden als schrijnwerker of loodgieter hoor...en nog iets: ik heb meer respect voor zo'n kerels als voor dat oververmoeid aan-vakantie-toezijnde onderwijzend personeel...en daarbij van rijk gesproken: wat is rijk?[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Fieseler on 10-08-2005 at 17:59
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Dat is niet waar.

Dan ben je inderdaad niet gekwalificeerd en als je lui bent blijf je uiteraard op jouw luie krent zitten, maar ik ken kerels die licentiaatsdiploma's op zak hebben en erg succesvol zijn geworden als schrijnwerker of loodgieter hoor...en nog iets: ik heb meer respect voor zo'n kerels als voor dat oververmoeid aan-vakantie-toezijnde onderwijzend personeel...en daarbij van rijk gesproken: wat is rijk?[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Dat is niet waar.

Dan ben je inderdaad niet gekwalificeerd en als je lui bent blijf je uiteraard op jouw luie krent zitten, maar ik ken kerels die licenciaatsdiploma's op zak hebben en erg succesvol zijn geworden als schrijnwerker of loodgieter hoor...en nog iets: ik heb meer respect voor zo'n kerels als voor dat oververmoeid aan-vakantie-toezijnde onderwijzend personeel...en daarbij van rijk gesproken: wat is rijk?[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Fieseler : 10 augustus 2005 om 16:59.
Fieseler is offline  
Oud 10 augustus 2005, 18:58   #24
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Bah, het is hoe je je carrière opbouwt. Of je Grote Onderscheiding had op een bepaalde studie interesseert die werkgevers geen bal. Ze willen gewoon een competitief persoon op die bepaalde plaats.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 10 augustus 2005, 19:15   #25
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

de ware Asociale aard van het VB-krapuul komt weer boven.

vuile fasco's die een hekel hebben aan alles wat volgens hun naar 'zwakheid' ruikt: zieken, armen, werklozen, homo's, depressieven, sociaalvoelenden, empathischen...[edit]
[size=1]After edit by Mitgard on 10-08-2005 at 20:15
Reason:

vuile fasco's die een hekel hebben aan alles wat volgens hun naar 'zwakheid' ruikt: zieken, armen, werklozen, homo's, depressieven, sociaalvoelenden, empathischen...[/size]

de ware Asociale aard van de VB-krapuul komt boven.

vuile fasco's die een hekel hebben aan alles wat volgens hun naar 'zwakheid' ruikt: zieken, armen, werklozen, homo's, depressieven, sociaalvoelenden, empathischen...[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Mitgard : 10 augustus 2005 om 19:15.
Mitgard is offline  
Oud 10 augustus 2005, 19:45   #26
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door garfield
Tja voor de pvda is iedereen die géén lid is van de pvda een rijkeluis die zich verrijkt op de kap van de arbeider.
zitten er dan bij de PVDA veel arbeiders? ik dacht voor arbeider te kunnen zijn, moet je werken.
giserke is offline  
Oud 11 augustus 2005, 12:33   #27
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard

vuile fasco's die een hekel hebben aan alles wat volgens hun naar 'zwakheid' ruikt: zieken, armen, werklozen, homo's, depressieven, sociaalvoelenden, empathischen...
Was jij ook niet VB'er, Mitgard, of vergis ik mij nu schromelijk?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 11 augustus 2005, 12:34   #28
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke
zitten er dan bij de PVDA veel arbeiders? ik dacht voor arbeider te kunnen zijn, moet je werken.
Er zitten wel veel dokters en ook andere tamelijk rijken die zich opwerpen voor de armere mens. Dat is althans wat ik weet.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 11 augustus 2005, 16:11   #29
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
Er zitten wel veel dokters en ook andere tamelijk rijken die zich opwerpen voor de armere mens. Dat is althans wat ik weet.
maw, rijken die teren op het geld van hun ouders, en nog eens voor hangmat spelen voor een uitkering.
giserke is offline  
Oud 11 augustus 2005, 19:48   #30
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was jij ook niet VB'er, Mitgard, of vergis ik mij nu schromelijk?
Ik denk dat Mitgard bij het lezen van deze zin een hartaanval zal krijgen...

Overigens mag de staat best wel een beetje kleiner.
Oud 11 augustus 2005, 20:10   #31
Musketo
Banneling

Musketo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat is niet waar.

Ventje, stop toch met deze onzin te blijven herkauwen. Of je nu Wetenschappen/Wiskunde volgt of Economie/ModerneTalen maakt juist geen fuck uit omdat je sowieso wordt verondersteld na je zes jaar ASO een hogeschool-of universiteitsopleiding te volgen en in 95% van de gevallen maakt het niet uit welke ASO-richting je daarvoor gevolgd hebt.
Het is niet omdat jij om kust-mijn-kloten-welke-reden één of ander complex hebt over economie of moderne talen dat die richtingen geen toekomstperspectieven zouden hebben.

Onnozel ventje, ge zoudt u beter beperken tot pseudo-moslimterroristje spelen.

En zelfs daar zijt ge slecht in.[edit]
[size=1]After edit by Musketo on 11-08-2005 at 21:10
Reason:

Citaat:
Dat is niet waar.

Ventje, stop toch met deze onzin te blijven herkauwen. Of je nu Wetenschappen/Wiskunde volgt of Economie/ModerneTalen maakt juist geen fuck uit omdat je sowieso wordt verondersteld na je zes jaar ASO een hogeschool-of universiteitsopleiding te volgen en in 95% van de gevallen maakt het niet uit welke ASO-richting je daarvoor gevolgd hebt.
Het is niet omdat jij om kust-mijn-kloten-welke-reden één of ander complex hebt over economie of moderne talen dat die richtingen geen toekomstperspectieven zouden hebben.

En zelfs daar zijt ge slecht in.[/size]

Citaat:
Dat is niet waar.

Ventje, stop toch met deze onzin te blijven herkauwen. Of je nu Wetenschappen/Wiskunde volgt of Economie/ModerneTalen maakt juist geen fuck uit omdat je sowieso wordt verondersteld na je zes jaar ASO een hogeschool-of universiteitsopleiding te volgen en in 95% maakt het niet uit welke ASO-richting je daarvoor gevolgd hebt.

En zelfs daar zijt ge slecht in.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Musketo : 11 augustus 2005 om 20:10.
Musketo is offline  
Oud 11 augustus 2005, 21:20   #32
Percalion

Percalion's schermafbeelding

Standaard

Oeh, ik vind 'm leuk als hij pissig doet. Blijven gaan, Musketo.
Oud 12 augustus 2005, 12:55   #33
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Sticky...
Jong N-VA'er is offline  
Oud 12 augustus 2005, 14:04   #34
phoebe
Parlementsvoorzitter

phoebe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Isegrim
Stem RESIST en win een reis te voet naar Mekka.
Iedereen arm en achterlijk.
Bestaat die dan nog altijd? ik dacht dat het omgetoverd was tot MDP
moslim democratische partij?

phoebe is offline  
Oud 12 augustus 2005, 15:02   #35
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Bestaat die dan nog altijd? ik dacht dat het omgetoverd was tot MDP
moslim democratische partij?
Bestaat de MDP dan nog?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 12 augustus 2005, 16:58   #36
Groot Bakkes
Minister

Groot Bakkes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Musketo

En zelfs daar zijt ge slecht in.
Haha domme kloot, ge zijt precies op uwen teen getrapt? Zelfs als ge psychologie gaat volgen raden ze aan minstens uit een 5-uur wiskunde richting te komen want dat ge anders bitter weinig kans hebt.
Raven kan er niks aan doen dat gij een non-richting hebt gevolgd en er een complex aan overhoudt.
Groot Bakkes is offline  
Oud 13 augustus 2005, 00:12   #37
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Bestaat de MDP dan nog?
Ik zou het niet weten. Blijkbaar hebben ze niet zo veel succes...

phoebe is offline  
Oud 13 augustus 2005, 13:14   #38
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phoebe
Ik zou het niet weten. Blijkbaar hebben ze niet zo veel succes...
Dat Jahjah ergens anders zijn zever gaat verkopen hoor. Hoe verder die dikke, vuile moslimextremist van Vlaanderen verwijderd is, hoe beter.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 13 augustus 2005, 13:26   #39
phoebe
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Dat Jahjah ergens anders zijn zever gaat verkopen hoor. Hoe verder die dikke, vuile moslimextremist van Vlaanderen verwijderd is, hoe beter.
ha zo werkt dat niet he, ofwel past de Vlaaming zich aan, aan de vreemdeling ofwel bolt hij het maar af.
Volgens Jhajha logica..
Hij is misschien terug naar Lybië wie weet...

phoebe is offline  
Oud 13 augustus 2005, 13:32   #40
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Tja, die man is politiek onbekwaam en ongeloofwaardig...kan mee met Verhofstadt en Co.
Jong N-VA'er is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be