Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Partijdiscussies
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen).

Discussietools
Oud 16 augustus 2005, 20:51   #21
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Jong NVA, ik neem natuurlijk aan dat je te goeder trouw bent. Maar ik praat niet wat op de NVA-site staat, maar wat op de site van Vredesfietseling staat en ondertekend is door Jong-NVA.
Ik neem graag aan dat dit een vergissing is van NVA en zeker ook van CD&V, maar kreeg graag een bevestiging.
Geloof je nu zelf, wat je hier schrijft, Luc. Eerlijk?
Oud 17 augustus 2005, 03:13   #22
Supe®Staaf
Secretaris-Generaal VN

Supe®Staaf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab
Welneen.
Luc probeert op zalvende wijze alle flaminganten op één lijn te krijgen om in gesloten slagorde ten strijde te trekken tegen zijn vermeende vijand België.
Laat hem doen.
Vroeg of laat, ontdekt ook hij de zegeningen van ons Vaderland, en buigt hij beschaamd het hoofd, terwijl hij stil een excuus stamelt, gevolgd door een dankwoord en een oprechte berouw- en spijt-betuiging.
Ik sta al klaar met een ego-te-absolvo.
Zing twee Brabançonnes (F/NL) en breng drie toasten op de Koning uit.
Dan nog tien "Leve Belgiës" in de drie landstalen en alles is vergeven.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Supe®Staaf on 17-08-2005 at 04:13
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Welneen.
Luc probeert op zalvende wijze alle flaminganten op één lijn te krijgen om in gesloten slagorde ten strijde te trekken tegen zijn vermeende vijand België.
Laat hem doen.
Vroeg of laat, ontdekt ook hij de zegeningen van ons Vaderland, en buigt hij beschaamd het hoofd, terwijl hij stil een excuus stamelt, gevolgd door een dankwoord en een oprechte berouw- en spijt-betuiging.
Dan nog tien "Leve Belgiës" in de drie landstalen en alles is vergeven.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:
--------------------------------

Citaat:
Welneen.
Laat hem doen.
Vroeg of laat, ontdekt ook hij de zegeningen van ons Vaderland, en buigt hij beschaamd het hoofd, terwijl hij stil een excuus stamelt, gevolgd door een dankwoord en een oprechte berouw- en spijt-betoging.
Dan nog tien "Leve Belgiës" in de drie landstalen en alles is vergeven.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 17 augustus 2005 om 03:13.
Supe®Staaf is offline  
Oud 17 augustus 2005, 07:50   #23
luc broes

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Welneen.
Laat hem doen.
Dan nog tien "Leve Belgiës" in de drie landstalen en alles is vergeven.
Weet Supe®Staaf wel dat de 'vermeende' vijand België grafzerken verbrijzelde van Vlaamse soldaten die sneuvelden voor datzelfde Belgische vaderland?
Zou een excuus, gevolgd door een oprechte berouw- en spijt-betuiging hier niet op zijn plaats zijn?
Zoals je ziet tracht alle redelijke en behoorlijke mensen op één lijn te krijgen.
luc broes is offline  
Oud 17 augustus 2005, 08:21   #24
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf
Welneen.
Laat hem doen.
Een dichter zou het niet fraaier kunnen verwoord hebben.
Méén je het ook?
Oud 17 augustus 2005, 08:43   #25
jan hyoens

jan hyoens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel
Een dichter zou het niet fraaier kunnen verwoord hebben.
Méén je het ook?
Zou jij iemand geloven die een gans jaar zit uit te kijken naar één dag waarop hij zich in vrouwenkleren kan bezatten?
jan hyoens is offline  
Oud 17 augustus 2005, 13:34   #26
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Jong N-VA'er's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan hyoens
Zou jij iemand geloven die een gans jaar zit uit te kijken naar één dag waarop hij zich in vrouwenkleren kan bezatten?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 augustus 2005, 10:16   #27
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door luc broes
Jong NVA, ik neem natuurlijk aan dat je te goeder trouw bent. Maar ik praat niet wat op de NVA-site staat, maar wat op de site van Vredesfietseling staat en ondertekend is door Jong-NVA.
Ik neem graag aan dat dit een vergissing is van NVA en zeker ook van CD&V, maar kreeg graag een bevestiging.
Ik veronderstel dat Jong N-VA deze tekst te goeder trouw ondertekend heeft. Persoonlijk vind ik hem veel te soft en weinigzeggend. Vermoedelijk om alle zogenaamde "democratische
partij-jongeren" erachter te krijgen, VB-jongeren uitgezonderd. Voor alle duidelijkheid : voor mij zijn de VB-jongeren evengoed democratisch als de rest. Dit gezegd zijnde, verbaast je uitspraak "een vergissing van N-VA" me een beetje. Jongeren binnen de partijen beschikken over autonomie die ze vrijelijk kunnen uitoefenenen, m.a.w. hun initiatieven sluiten niet altijd naadloos aan bij de partijstandpunten. Wat het BVH-dossier met dit alles te maken heeft is mij een volkomen raadsel. Ik ken je als een serieuze en objectieve waarnemer en absoluut voorstander van vlaams-nationale éénheid, maar deze uitspraak kan ik niet begrijpen.
robert t is offline  
Oud 18 augustus 2005, 10:19   #28
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert t
Ik veronderstel dat Jong N-VA deze tekst te goeder trouw ondertekend heeft. Persoonlijk vind ik hem veel te soft en weinigzeggend. Vermoedelijk om alle zogenaamde "democratische
partij-jongeren" erachter te krijgen, VB-jongeren uitgezonderd. Voor alle duidelijkheid : voor mij zijn de VB-jongeren evengoed democratisch als de rest. Dit gezegd zijnde, verbaast je uitspraak "een vergissing van N-VA" me een beetje. Jongeren binnen de partijen beschikken over autonomie die ze vrijelijk kunnen uitoefenenen, m.a.w. hun initiatieven sluiten niet altijd naadloos aan bij de partijstandpunten. Wat het BVH-dossier met dit alles te maken heeft is mij een volkomen raadsel. Ik ken je als een serieuze en objectieve waarnemer en absoluut voorstander van vlaams-nationale éénheid, maar deze uitspraak kan ik niet begrijpen.
en jong-nva'er maar beweren dat de jong-nva de radicale achterban vormt! Weer een illusie armer en een ervaring rijker!
jan hyoens is offline  
Oud 18 augustus 2005, 10:29   #29
robert t
Europees Commissaris

Standaard

[quote=Supe®Staaf]
Citaat:
Goed gezien van jou. Juiste analyse.
Citaat:
Grapjas!
robert t is offline  
Oud 18 augustus 2005, 11:24   #30
Tegendradigaard

Standaard

Heel simpel op te lossen toch.

De VBJongeren trekken zo massaal mogelijk naar het vertrekpunt getooid in VB kleuren en met VB vlaggen en fietsen mee, of proberen mee te fietsen.
Dan kunnen de fietsers voor verdraazaamheid ineens laten zien hoe verdraagzaam ze wel zijn...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 augustus 2005, 11:28   #31
Tegendradigaard

Standaard

Trouwens die bazelen maar over jongeren die verdraagzamen, maar mogen ouderen dan niet meedoen of zijn die ook niet gewenst ... ?
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline  
Oud 18 augustus 2005, 11:47   #32
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
en jong-nva'er maar beweren dat de jong-nva de radicale achterban vormt! Weer een illusie armer en een ervaring rijker!
"Jong N-VA fietst mee met de 29ste Vredesfietseling in het teken van Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid. Natuurlijk vergeten wij onze 4de V niet, Vlaanderen.
De harde jongens en meisjes kunnen inschrijven voor de volledige drie dagen (van donderdag 25 augustus tot en met zaterdag 27 augustus). Er zal sowieso massaal worden gemobiliseerd voor de rit op zaterdag van Gent naar Diksmuide."

Ik hoop dat het nu wat duidelijk is voor iedereen.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 augustus 2005, 11:48   #33
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

De zegeningen van het Vaderland...op audiëntie geweest bij Benedictus II ofzo?
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 augustus 2005, 11:49   #34
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Alhoewel ik zeg toch nog altijd liever Ratzinger... kwestie van te weten uit welk nest hij komt.
Jong N-VA'er is offline  
Oud 18 augustus 2005, 13:14   #35
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
"Jong N-VA fietst mee met de 29ste Vredesfietseling in het teken van Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid. Natuurlijk vergeten wij onze 4de V niet, Verraad.
De harde jongens en meisjes kunnen inschrijven voor de volledige drie dagen (van donderdag 25 augustus tot en met zaterdag 27 augustus). Er zal sowieso massaal worden gemobiliseerd voor de rit op zaterdag van Gent naar Diksmuide."

ja!
jan hyoens is offline  
Oud 18 augustus 2005, 13:33   #36
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Heel simpel op te lossen toch.

De VBJongeren trekken zo massaal mogelijk naar het vertrekpunt getooid in VB kleuren en met VB vlaggen en fietsen mee, of proberen mee te fietsen.
Dan kunnen de fietsers voor verdraazaamheid ineens laten zien hoe verdraagzaam ze wel zijn...
Hmm. Zie dat de melk van de koeien in de weiden die ze passeren zuur wordt. Misschien toch geen goed idee.
solidarnosc is offline  
Oud 18 augustus 2005, 13:35   #37
jan hyoens

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc
Hmm. Zie dat de melk van de koeien in de weiden die ze passeren zuur wordt. Misschien toch geen goed idee.
Sinds wanneer verdedigt een marxist de boerenbelangen?
jan hyoens is offline  
Oud 18 augustus 2005, 13:43   #38
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Sinds wanneer verdedigt een marxist de boerenbelangen?
Sinds er marxisten in West-Vlaanderen wonen.
solidarnosc is offline  
Oud 18 augustus 2005, 17:47   #39
robert t
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jong N-VA'er
"Jong N-VA fietst mee met de 29ste Vredesfietseling in het teken van Vrede, Vrijheid en Verdraagzaamheid. Natuurlijk vergeten wij onze 4de V niet, Vlaanderen.

Dit is reeds de tweede maal vandaag dat schriftvervalser hyoens je teksten op een schandalige manier aanpast. Als hij dit bij mij mocht doen, klaagde ik hem onmiddellijk aan bij de moderatie. Schriftvervalsing is een misdaad.
robert t is offline  
Oud 18 augustus 2005, 19:13   #40
Jong N-VA'er
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
ja!
Jij bent echt toch een zielige mankepoot hoor...

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be