![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
NIEMAND heeft beelden gezien van een boeiing die in het Pentagon vloog, en NIEMAND (buiten een kleine deelverzameling van de getuigen zoals Gun heeft aangetoont) heeft een boeiing in het Pentagon zien vliegen. Als iemand zou zeggen "ik geloof pas iets als ik het met mijn eigen ogen zie", wel dan gelooft die persoon niet dat er een boeiing in het Pentagon is gevlogen. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn honderden getuigen die de Boeing hebben gezien. De "analyse" van 2004gun was zo nep als maar wat. Dat weet je trouwens best, Exodus.
![]() |
#23 | ||
|
![]() Citaat:
Men moet het maar zelf lezen hier, om te zien of het echt een nep-rapport is. Want dat is het zeker niet. Nog eens de conclusie van Gun quoten. Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn dit de getuigen uit één bepaalde lijst, niet alle getuigen. Ook daar is op gewezen (bijvoorbeeld door Gauss).
![]() |
![]() |
#25 | |||||
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]() Ik herinner me bijvoorbeeld hoe jij Firestone je "waarheid" meerdere keren aanpaste en je in 13 bochten wrong om je toch maar krampachtig vast te houden aan de inside-job-kan-niet theorie.Ik heb het hier over de quote waarvan beelden beschikbaar zijn van Larry Silverstein..."we pulled the building". Na enkele malen je versie te hebben vernieuwd zei je zelfs:Silverstein bedoelde daarmee dat ze de brandweerlui uit het gebouw(building 7) teruggetrokken hadden ![]() Nuja,het is duidelijk wat hij bedoelde...controlled demolition.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2005 om 17:42. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke andere mogelijke verklaring dan deze die je aangeeft heb ik ooit gegeven???? Bovendien heb ik in deze discussie de VOLLEDIGE tekst van Silverstein's uitspraak gepost, waaruit bleek dat hij niet zei dat ze het gebouw "gepulled" hadden. Ik heb daar nooit enige reactie op gekregen! ![]() Er bleef inderdaad niets over van jullie constructie op dat éne woord "pull"! (Jullie verwerpelijke techniek van citaten uit hun context halen, weer eens!)[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2005 om 17:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
|
![]() Citaat:
Die uitspraak van Silverstein komt uit de docu "America remembers" , en er is helemaal geen context, er is enkel die 3 zinnen waarin hij pull gebruikt! I remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, 'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse." [mp3] Het gaat hier zonder twijfel over pull, die hij gebruikt als demolition term. Wordt ook onderstreept door het volgende: In the same program a cleanup worker referred to the demolition of WTC 6: "... we're getting ready to pull the building six." [mp3]
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
Locatie: Post-Industrial Zero-Growth Control Grid Society of the NWO-One-World-Government Global Police State
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#29 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Denk je echt dat ik zo dom ben iets over een post te verzinnen? ![]() Neen, hoor. Ik heb precies gepost wat ik beweerde! Hier! Het komt er op neer dat jullie alles opbouwen op dat ene woord: pull. Maar dan moet je tenminste rekening houden met wat Silverstein precies heeft gezegd. Wel, draai het hoe je wil, nergens zegt Siverstein "we pulled the building". Wat jullie hebben is dus inderdaad heel mager, om niet te zeggen onbestaande. Daar er verder geen ander concreet element is (geen explosieven, geen motief, ...), blijft er van jullie WTC7 sprookje niets overeind. Maar ik ga deze discussie niet opnieuw van 0 af aan voeren.[edit] [size=1]Edit:[/size]
[size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2005 om 18:50. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Je hebt trouwens zelf ergens gezegd dat we moeten wachten op het NIST rapport voor de volledige conlusie over WTC7.
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien was het een erg pover vuurtje in building 7...en we weten allemaal dat zelfs een vlammenzee,een inferno een modern gebouw niet laat instorten...er was zelfs geen impact in gebouw 7![edit] [size=1]Edit:[/size]
Never Trust Anything that is Knighted...Drain Away the Blue Blood ![]() Unconsciously Confined... Laatst gewijzigd door Lex Blanca : 13 augustus 2005 om 19:46. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
|
![]() Citaat:
Beroepsmatig spendeer ik de helft van mijn tijd aan het maken van analyses. Ik beweer bij deze niet dat ik de ultieme defenitie heb gemaakt maar maak me sterk dat dit een WETENSCHAPPELIJK én STATISTISCH stevig onderbouwde analyse is. Wanneer jij de groepen op een andere manier wenst te definiëren maak dan zelf eens een voorstel. De gegevens en gebruikte tools zijn nog steeds ter beschikking dus zal het mij niet enorm veel tijd kosten om op een andere basis te analyseren. Waarschijnlijk blijft dit opnieuw een onbeantwoord voorstel ... Wat de getuigen betreft, speel er eens een aantal door want ik heb alle (ALLE) (181) getuigenissen die op de officiële kanalen te verkrijgen zijn geanalyseerd en ik wilde een objectieve analyse, heb dus ook niet diegene die niet in mijn kraam paste er uit gewipt. De getuigenissen zijn trouwens aangebracht door jou en Knipp en aangezien jullie meermaals onze posts weerlegden op basis van rapporen die jullie zelf niet hadden gelezen ben ik er eens diep ingedoken. Komt er bij dat ik geen gebruik heb gemaakt van de 'missle' vermeldingen aangezien het om een analyse ging van de grootte van de vliegtuigen ... almost like a heat-seeking missile ... ... 'It sounded like a missile,' ... ... I mean it was like a cruise missile with wings ... ... I was convinced it was a missile. It came in so fast it sounded nothing like an airplane ... ... "We heard what sounded like a missile ... ... you see at that point I didn't know it was a plane, I thought it was a missile strike ... ... The only thing that I'm aware of that might cause that would be a heat seeking missile ... Kan een Global Hawk gemakkelijker met een missile verwisseld worden tegenover een Boeing 757-200 met datzelfde missile?
![]() |
![]() |
#34 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | |||||
|
![]() Citaat:
KEEP CASH ALIVE!!!! Laatst gewijzigd door Gun : 13 augustus 2005 om 20:59. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kijk maar hoeveel leugenachtige beweringen hier weer herhaald worden! Deze onwaarheden([size=1]de analyse van 2004gun die helemaal nep is, de bewering van Lex Blanca dat Silverstein toegeeft dat hij WTC7 heeft neergehaald, de insinuatie van 2004gun dat ik de uitspraak zelf van Silverstein ontken, ...[/size]) nog maar eens met argumenten te lijf gaan is echter zinloos. Het is al zo vaak gebeurd (op dit forum en elders), en het leidt nergens naar, omdat het een echt GELOOF is. Bovendien is het zo dat deze malle theorieën zo inconsistent zijn dat de believers verplicht zijn zowat alle reden overboord te gooien. Fysica, biologie, geschiedenis, de voltallige kwaliteitspers, de voltallige academische wereld, alles fout! Maar de believers, de /\lcazar's en de Pindar's, zij WETEN het! ![]() Dus, weddenschap aangenomen, ik zal proberen dezelfde discussie niet nog eens te voeren, al herhalen de believers voor de duizendste keer dezelfde reeds lang weerlegde "argumenten".[edit] [size=1]Edit:[/size]
The method of science is tried and true. It is not perfect, it's just the best we have. And to abandon it, with its skeptical protocols is the pathway to a dark age. -- Carl Sagan Laatst gewijzigd door Firestone : 13 augustus 2005 om 22:39. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
wat ik ook weet is dat je wsh de uiteenzetting niet eens gezien hebt en wsh uit je nek l**t. maar ik kan mis zijn, hoewel wsh niet, omdat ik alles al weet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Afghanistan interesseerde de neocons niet. Irak uiteraard wel. De aanslagen van 9/11 hebben de Irak plannen eigenlijk doorkruist. Misschien herinner je nog dat er pogingen waren Mohammed Atta aan Irak te linken. Als 9/11 een neo-con inside-job was geweest, dan hadden we duidelijke sporen naar Saddam gehad, en niet naar Bin Laden.
![]() |
![]() |
#40 | |||||||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() [size=1]Edit:[/size]
Laatst gewijzigd door Towelie030981 : 14 augustus 2005 om 00:08. |
|||||||
![]() |
![]() |