![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U doet maar! Uit u vorige replieken blijkt alleen een bekrompenheid en vastgeroeste vooringenomenheid tegenover het Vlaams Blok. Ik voel mij niet geroepen om te preken in de woestijn. Hopelijk zult u ooit een opener en objectievere houding aannemen. Tot dan! De wolven huilen in het bos, de karavaan trekt voorbij! A bon entendeur salut! |
|
![]() |
![]() |
#22 | |
|
![]() Citaat:
Ik vraag alleen een verifiëerbare opbouwende actie onder de vlag van het Vlaams Blok. Blijkt daaruit bekrompenheid ? So be it... dan ben ik graag bekrompen. Ik vraag mij alleen af waarom alleen Vlaams Blok aanhangers op die manier reageren. Aanhangers van andere partijen of bewegingen beginnen zich dan uit te putten in het geven van voorbeelden. Mag ik beginnen vermoeden dat er echt nog geen verifiëerbare opbouwende acties onder de vlag van het Vlaams Blok zijn gebeurd. U hoeft mij niet te antwoorden natuurlijk, maar tracht toch eens na te gaan voor Uzelf waar het Vlaams Blok duurzaam constructief is gebleken in de praktijk ! En niemand vraagt U om te prediken in de woestijn Mr Hyoens. Alleen moet U weten dat U geen enkel tegenstander overtuigd van het nut van het Vlaams Blok door te wijzen op bekrompenheid bij de tegenstrever. U zult het natuurlijk met mij eens zijn dat door het scanderen van de "eigen volk eerst" mantra tussen getrouwen U ook geen mensen zult overtuigen om op het blok te stemmen. En gezien het cordon, en de schamele 18 % zult U er nog steeds meer dan 32 % moeten van overtuigen voor op het blok te stemmen. Ik neem aan dat er daarvan nog een deel zullen overtuigd worden door de onbenulligheid van andere politici. Doch de overgrote hoop van die 32 % zult U en uw fetisjpartij moeten overtuigen. Bijvoorbeeld door het geven van een klein voorbeeldje waar in naam van het Vlaams Blok duurzaam construktief iets heeft gedaan voor de maatschappij. Als U daaraan niet kunt voldoen zult U vroeg of laat moeten toegeven dat het negativistische "programma" van het Vlaams Blok eigenlijk geen enkele realiteitswaarde heeft.
![]() |
#23 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#25 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#26 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#27 |
Banneling
|
![]() Juist slimme, het is tijd voor kleine mannekens, oogjes toe en snaveltje dicht slaap lekker[/quote]
Met jou in de geburen? mij niet gezien!! ![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() ...
|
![]() |
![]() |
#29 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#30 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
#32 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
#33 | ||
Europees Commissaris
|
![]() 1) Ik heb nergens gesteld dat we 700.000 kiezers moeten negeren
2) U gaf reeds antwoord op uw eigen vraag: Citaat:
Citaat:
(Nederland: ik denk dat we wel mogen stellen dat ze daar problemen hadden met hun regering, Frankrijk: de arondissementen waar het FN aan de macht is geweest, hebben nu allemaal nog een hogere werkloosheid en een lager welvaartspeil dan voorheen en dat in sterkere mate dan de algemene tendens die er in Frankrijk bestond)
||
![]() |
![]() |
#34 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat: