![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Is vreemdelingenangst van VB een geestesziekte? | |||
ja: dat denk ik zelf ook |
![]() ![]() ![]() |
16 | 19,75% |
neen: dat denk ik zelf niet |
![]() ![]() ![]() |
65 | 80,25% |
Aantal stemmers: 81. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Dit lijkt me geen geestesziekte.
Ik beschouw de VB'ers in het algemeen als mensen die ter verantwoording te roepen zijn voor hun woorden en daden. Waar ze zich schuldig aan maken is blind egoïsme, waar ze zich puur door "getalletjes" laten leiden. "Wij, Vlamingen ..." "Arbitrair mensen uitwijzen, want dan hebben wij meer" "Sociale lasten x% omlaag brengen, want dan moeten wij minder rsz betalen" "Extreme moslims, hoera, nu hebben we een stok achter de deur, alle moslims zijn extremisten, allemaal buiten, misschien lukt het ons zo onze egoïstische plannen uit te voeren"
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het werk is mij onbekend maar schijnt je toch grondig te hebben gewijzigd. Ik blijf op mijn honger waarom jij steeds "klopperdeklop klopperdeklop..." blijft schrijven. Het is heel merkwaardig. Is het misschien een spraakgebrek? Ik ken iemand die altijd "dorre" en "boempataat" zegt. Het heeft een naam die ziekte, maar ik ben die vergeten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
Ik permiteer me om van mening te verschillen. VB-stemmers zijn immers te onderscheiden van VB menners. De ene soort is slachtoffer, de andere dader. Wie zotte kuren verteld is ofwel gek of pervers of beiden. WIe er in gelooft is eigenlijk niet noodzakelijk gek, en hoeft niet pervers geboren te zijn. Maar gekte kan aanstekelijk zijn: massahysterie, voetbalhooliganisme zijn sociale verschijnselen, aangerecht door slechts enkele psycho's. Maak kom, je kan daar lang over discuteren: het heeft een kip of ei eerst geurtje. Wat me oprecht stoort is dat je ze meegeeft dat ze van getalletjes uitgaan om zich te laten leiden. Ik zou zo zeggen NOT. En ik zeg dat met goede redenen: zij zijn bang van wie? Een grote massa? De aanstormmende hunnenbenden die niet te stoppen zijn? Ba neen! Pak dat er 4 procent islamieten zijn, dat is overdreven want dat komt overeen met alle migranten uit landen waar VOORNAMELIJK islamieten wonen. Pak dat de helft daarvan niets te zeggen hebben (vrouwen). Dan schiet nog 2 procent van de bevolking over. Pak dat één op honderd van hen het zo op de heupen hebben gekregen dat ze zo vijandig zijn als de VB-ers tegen de Allochtonen. Dan heb je nog 2000 man over (man, want vrouwen doen niet mee). De strijd tussen fanatiekelingen die mekaar niet kunnen piefen is derhalve 1.000 000, tegen 2000. De macht van het getal wijst dus geenszins op een rationele houding van de VB-ers. Het is dus een fobie natuurlijk. Citaat:
Die zijn totaal te verwaarlozen. Er is absoluut geen redelijke verklaring te vinden waarom ze die mensen kwijt willen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ten eerste markeer je mij als zwartwerken, en ten tweede breng je het VB in diskrediet als werkgever die aan fraude doet.
Pelgrim [post=1803775] The B@ron roept net als vuilB op tot geweld [/post] Cashflow, alias Austrian, alias born2bewild, het stalken gaat door. Thai bedreigt mij fysiek Vlaams belangers dwepen met Hitler |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik geef maar hun manier van redeneren aan
![]() Je moet mij niet vertellen hoe kortzichtig dat is ![]() Wat dat geesteszieke betreft blijven we inderdaad van mening verschillen, in een wilde fantasie zou ik van de eerste tot de laatste ze tot verantwoording roepen ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() BREAKING NEWS!
EricFeremans bundelt zijn door Allah ingegeven geschriften onder de titel: "De Fatwa's van EricSuleiman". Te koop in de betere, verdoken moskee. Of, in voorpublicatie te lezen op politics.be[edit] [size=1]Edit:[/size]
![]() Laatst gewijzigd door Levertraan : 14 augustus 2005 om 12:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
|
![]() Citaat:
Dat laatste is geen geestesziekte: het is een normale fixatie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#31 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen die niet gelijk Feremans en Pelgrimforever denkt is gelijk aan het VB?
![]() |
#34 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#35 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Het VB lijdt niet aan vreemdelingenhaat of aan racisme : integendeel er zijn talrijke moslims lid van het VB bij de komende gemeenteraadsverkiezingen zullen er in de diverse gemeentes moslims op de lijsten staan, zelfs op de verkiesbare plaatsen.
De aanhangers en kiezers van het VB zijn racistisch en xenofoob (alhoewel niet allemaal,er zijn er zeker die de officiële partijlijn volgen) Regelmatig als men nieuws krijgt van een of andere notoire racist of holocaustontkenner die lid is of connecties heeft met het VB volgt er steevast een mededeling dat die persoon uit de partij gezet is,of er nooit lid van geweest is. Als het VB aan de macht zou komen, blijven de moskeeên intact alleen zal men er vanaf dat ogenblik op 11 juli een leeuwenvlag moeten hijsen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Deze gebruikersnaam wordt niet meer benut - maar wel mijn werkelijke naam : Roger Verhiest Laatst gewijzigd door 1handclapping : 14 augustus 2005 om 14:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | ||
Burger
|
![]() Ja, dat van;
"Vlaanderen Onafhankelijk". Hoe belachelijk. Volgens mij is er geen Vlaanderen zonder België, en er is geen België zonder Wallonië.[edit] [size=1]Edit:[/size]
Ik ben een KOE! Laatst gewijzigd door Noriko : 14 augustus 2005 om 14:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#38 | |