![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En Pro Belgica is dat niet die organisatie waarvan er niemand daar deftig Nederlands kan? Moet eens lezen wat me enige tijd werd doorgespeeld: een brief van Pro Belgica aan haar "Nederlandstalige" leden: Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nogmaals: u valt voor de zoveelste maal door de mand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() De geëmancipeerde vrouw aan het woord sé!
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De echte brief ging als volgt: "Een aantal van onze leden zijn nog niet in orde met het betalen van hun bijdrage. We durven eraan te herinneren dat o.a. het verzenden van ons driemaandelijks tijdschrift kosten vergt die zonder de bijdrage van de leden, niet te dragen zijn. Om uw blad toegezonden te blijven krijgen, verzoeken we u dan ook om zo snel mogelijk uw bijdrage alsnog te storten d.m.v. het overschrijvingsformulier dat u in dit blad vindt - om uw geheugen op te frissen. (...) We rekenen op uw goede wil! Alvast bedankt. Albert Paternostre Schatbewaarder." Perfect Nederlands. Ofwel, Jan, heeft u een vervalsing in handen gekregen, ofwel liegt u gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jan kan deze brief ongetwijfeld inscannen en op dit forum plaatsen.8)
U vraag toch altijd zo graag bewijzen he Jan, en nu u ze zelf moet geven, horen we u ineens niet meer![edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 augustus 2005 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook nu kunt u die URL niet geven. U gaf trouwens niet eens de URL van die website. Ik moest die ook zelf opzoeken... Kortom, u beweert alleen maar zaken maar toont niets aan. En kunt het blijkbaar ook niet. Conclusie: u valt volledig door de mand en blijft uw onbewezen beweringen zelf nog geloven. Als dat niet goedgelovig is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef u de nodige informatie, of moet ik alle details misschien op een gouden schoteltje komen brengen?
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan de tekst niet inscannen, daar ik geen scanner heb. In ieder geval kunt u bij Pro Belgica zelf informeren naar de tekst. De tekst is trouwens verschenen in 't Pallieterke. En er werd door Pro Belgica geen recht op antwoord gevraagd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, perfect Nederlands... moet schatbewaarder niet penningmeester zijn? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien ik iets stel en er is een website die ernaar verwijst, dan geef ik die onmiddellijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben geen lid van Pro Belgica, ik hoef er dus niet achter te informeren. U beweert hier iets en u kan het niet bewijzen.[edit] [size=1]Edit:[/size]
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 14 augustus 2005 om 15:47. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest: waar zijn ook alweer die foto's van de startdag van "Jonge Belgen"? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier is de echte brief: "Een aantal van onze leden zijn nog niet in orde met het betalen van hun bijdrage. We durven eraan te herinneren dat o.a. het verzenden van ons driemaandelijks tijdschrift kosten vergt die zonder de bijdrage van de leden, niet te dragen zijn. Om uw blad toegezonden te blijven krijgen, verzoeken we u dan ook om zo snel mogelijk uw bijdrage alsnog te storten d.m.v. het overschrijvingsformulier dat u in dit blad vindt - om uw geheugen op te frissen. (...) We rekenen op uw goede wil! Alvast bedankt. Albert Paternostre Schatbewaarder." Ik lees het Pallieterke niet, en ik neem aan de mensen van Pro Belgica ook niet. Die brief die erin vescheen is ongetwijfeld vals, het Pallieterke heeft al wel meer dingen vervalst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Interne partijzaken!" Dat is werkelijk een van de beste tot nu toe. Bijna zo goed als zotte Yann die flaminganten wou "uitroeien" of Hans1 die flamingantisme aan communise gelijkstelde. Wat een knotsgek circus! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() Jongens toch, als ik dat hier allemaal lees ... Hoe schraperig en gierig kunnen belgicisten nog zijn? Elke eurocent is precies teveel gevraagd
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Moet jij niet dringend nog een aantal posts wijden aan je super extreme nickname Stubbe?
![]() |
![]() |
#40 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denken we maar aan hun andere doekjes voor het bloeden: heel de zaak rond de partijgelden ("communicatiestoornis"), de foto's en verslagen die er zogezegd zijn maar waarvan we nooit de URL krijgen ("zoek het zelf maar op"), en nu die foto's van Halen ("we zijn maar foto's beginnen nemen na de plechtigheid"). Echt, mijn leerlingen slagen er op hun prille leeftijd nog beter in een geloofwaardig excuus boven te halen wanneer ze hun huiswerk niet hebben gemaakt of niet gestudeerd hebben voor een overhoring. |
|
![]() |
![]() |