Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Is de dreiging van een Islamitische revolutie in een Westers land reeël?
Ja. Het is enkel een kwestie van tijd (eventueel, tot een demografische meerderheid aan moslims) 11 55,00%
Neen. Het multiculturele ideaal (dat voorlopig faalt), zal (zoals wijn) pas beter werken met de tijd 7 35,00%
New Zealand Herald moet z'n excuses aanbieden aan Freddy Willockx 2 10,00%
Aantal stemmers: 20. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 15 augustus 2005, 19:33   #21
carlgustaaf
Banneling

carlgustaaf's schermafbeelding

Standaard drukmakerij

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund
Nee dank je, ik blijf hier nog wat. Ik vind het hier best ok.

Als zij geen kans maken, waar zit je je dan druk over te maken?
Ik maak me helemaal niet druk, man , ik ben zelfs niet ongerust.Onze vriend de Raaf kondigt ons triomferend aan dat zijn vriendjes ons gaan afmaken, onderwerpen en wat weet ik nog meer van zever.Ik antwoord gewoon dat hij dat mag vergeten en voorspel hem diepe ontgoocheling omdat dat mijn innige overtuiging is.Uw rol in het spel versta ik niet goed echter.Zeg eens klaar en duidelijk wat ge er over denkt in plaats van rond de pot te draaien
carlgustaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 20:06   #22
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door radicaal
Er is weinig realisme nodig om in te zien dat Europa op een burgeroorlog afstevent. Amerikaanse rapporten houden ernstig rekening met deze mogelijkheid, dat zegt genoeg. Ik persoonlijk geloof dat Frankrijk en België de eerste landen zullen zijn van de islamitische revolutie.
Zweden heeft in de '70 haar grenzen opengezet voor immigranten uit de Maghreb, en is zelf erg sporadisch bevolkt. Malmo, de 2de grootste stad, is bijna volledig ver-Islamiseerd, met een Burgerlijke ongehoorzaamheid die zo groot is, dat zelfs ambulances en brandweerwagens moeten beschermt worden door minimum 2 politiecombies (2, opdat ze ook elkaar kunnen bewaken). Brussel over 10 jaar dus.

De hoofdstad zelf is sterk bevolkt door Zweden en is vrij aantrekkelijk, een beetje zoals Gent of Antwerpen, maar ik denk dat eens ook hier een meerderheid aan moslims woont, dat land evengoed de Islamitische republiek mag uitroepen.

Om deze reden lijkt mij dit het eerste land waar wel eens verregaande hervormingen kunnen plaatsvinden. Immers, een regering moet toch de weerspiegeling zijn van de bevolking, toch?
Oud 15 augustus 2005, 20:13   #23
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

Bekijk het maar voor jezelf:
http://aeonflux.exctazy.org/brl/misc..._to_sweden.mpg
Oud 15 augustus 2005, 21:18   #24
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door carlgustaaf
Ik maak me helemaal niet druk, man , ik ben zelfs niet ongerust.Onze vriend de Raaf kondigt ons triomferend aan dat zijn vriendjes ons gaan afmaken, onderwerpen en wat weet ik nog meer van zever.Ik antwoord gewoon dat hij dat mag vergeten en voorspel hem diepe ontgoocheling omdat dat mijn innige overtuiging is.Uw rol in het spel versta ik niet goed echter.Zeg eens klaar en duidelijk wat ge er over denkt in plaats van rond de pot te draaien
Ik meen dat de dreiging van een Islamitische revolutie niet reëel is, TENZIJ genoeg mensen willen geloven in dit spookbeeld, en daardoor hun toevlucht gaan nemen tot geweld tegen islamieten. In dat geval komt er natuurlijk een tegenreactie van de islam en kan die Islamitische revolutie wel degelijk nog een feit worden. Op die manier kan het Raven's oproer kraaien (no pun intended) dus een soort self fulfilling prophecy worden. Daarom vind ik dat zulke haatzaaiers maar beter vertrekken uit dit land. Dat geldt ook voor dolle imams.

Een oorlog komt maar tot stand als beide partijen het eerst eens worden dat ze willen vechten.[edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Flippend Rund on 15-08-2005 at 22:18
Reason:
--------------------------------

Citaat:
Ik meen dat de dreiging van een Islamitische revolutie niet reëel is, TENZIJ genoeg mensen willen geloven in dit spookbeeld, en daardoor hun toevlucht gaan nemen tot geweld tegen islamieten. In dat geval komt er natuurlijk een tegenreactie van de islam en kan die Islamitische revolutie wel degelijk nog een feit worden. Op die manier kan het Raven's oproer kraaien (no pun intended) dus een soort self fulfilling prophecy worden. Daarom vind ik dat zulke haatzaaiers maar beter vertrekken uit dit land. Dat geldt ook voor dolle imams.

Een oorlog komt maar tot stand als beide partijen het eerst eens worden dat ze willen vechten.[/size]

[size=1]Before any edits, post was:

Citaat:
Ik meen dat de dreiging van een Islamitische revolutie niet reëel is, TENZIJ genoeg mensen willen geloven in dit spookbeeld, en daardoor hun toevlucht gaan nemen tot geweld tegen islamieten. In dat geval komt er natuurlijk een tegenreactie van de islam en kan die Islamitische revolutie wel degelijk nog een feit worden. Op die manier kan het Raven's oproer kraaien (no pun intended) dus een soort self fulfilling prophecy worden. Daarom meen ik dat zulke haatzaaiers best verwijderd worden uit onze samenleving.

Een oorlog komt maar tot stand als beide partijen het eerst eens worden dat ze willen vechten.[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 15 augustus 2005 om 21:18.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 21:59   #25
carlgustaaf
Banneling

Standaard welcome in sweden

[quote=Raven]

http://aeonflux.exctazy.org/brl/misc/welcome_to_sweden Mooi filmke, Raventje, maar dat verandert niks aan wat ik er van denk.Zulk ondankbaar gedrag zal de mensen wel doen verstaan dat de tijd voor asielzoekerij afgelopen moet zijn, en de goeden zullen het met de slechten moeten bekopen.We zullen onze spreekwoordelijke goedheid over de schouder zwieren, en doen zoals de Australiers.Zoek daar maar eens iets over op
Oud 15 augustus 2005, 22:01   #26
sinan123
Banneling

Standaard

[quote=carlgustaaf]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raven

http://aeonflux.exctazy.org/brl/misc/welcome_to_sweden Mooi filmke, Raventje, maar dat verandert niks aan wat ik er van denk.Zulk ondankbaar gedrag zal de mensen wel doen verstaan dat de tijd voor asielzoekerij afgelopen moet zijn, en de goeden zullen het met de slechten moeten bekopen.We zullen onze spreekwoordelijke goedheid over de schouder zwieren, en doen zoals de Australiers.Zoek daar maar eens iets over op
Oh en wat gaan jullie dan precies doen?
Je kan het me uitleggen, kwestie van voorbereiden enzo.
sinan123 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 augustus 2005, 22:04   #27
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
Volgens Guy 'Al Sayef' Verhofstadt althans niet: "Er zitten geen terroristische netwerken in België, want wij hebben goede contacten met onze moslims!"
En 'gelukkig' is 1 op 20 corrupt. Dát zijn diegenen die netwerken, dat zijn diegenen die buiten het gezichtsveld van Guy vallen..
Oud 15 augustus 2005, 22:34   #28
carlgustaaf
Banneling

Standaard struisvogelpolitiek:kop in het zand

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund

Een oorlog komt maar tot stand als beide partijen het eerst eens worden dat ze willen vechten.
Klinkbare onzin natuurlijk.Als eens gehoord van Pearl Harbour?Waren de amerikanen het toen eens geworden met de japanezen om het eens fair-play met mekaar uit te vechten?Wat europa betreft,ik denk dat wat uitheemse rellenzoekers betreft, dat die hoe langer hoe brutaler zullen worden, hoe weiniger reactie er komt als ze de ezel uithangen en alles afbreken en verbranden.Pas gewoon de wet toe, ge moet niet opkomen met nieuwe, repressievere wetten dan ge al tot uw beschikking hebt , alles hangt af van interpretatie.Bvb.een baksteen naar een agent, of een brandweerder smijten, dat kan best "poging tot moord" genoemd worden.Als die daar alsdus voor veroordeeld word, tien jaar vast, en dat systematisch gedaan word, dan houd zulk gedrag sneller op dan je het kunt schrijven.Geen gevangenissen genoeg, laat er nieuwe bouwen door de gevangennen zelf, tegen de helft van het minimumloon.De andere helft is voor hun onderdak en voedsel te betalen.De eerste helft echter gaat op een spaarboekje en zal bij hun vrijlating dienen, om hun vliegtuigticket naar het land van herkomst te betalen.Voor hen die belg geworden zijn, als dit sinds minder dan laatzeggen 2 generaties is, moet er mogelijkheid zijn om die nationaliteit terug af te pakken, als het gewelddadige misdaden of drughandel betreft.Deze laatste maatregel is wel nieuw, en die zou er moeten door te krijgen zijn, is hoog nodig.Dat zou "de strijd" heel wat makkelijker maken, want ik moedig niemand aan om Rambo te gaan spelen, zelfs als velen daarvan beginnen dromen.Onze leiders moeten gewoon reageren, of anders moeten er nieuwe leiders komen, en dit, in gans europa
Oud 15 augustus 2005, 22:40   #29
carlgustaaf
Banneling

Standaard

[quote=sinan123]
Citaat:

Oh en wat gaan jullie dan precies doen?
Je kan het me uitleggen, kwestie van voorbereiden enzo.
Waarom, hou je niet van verassingen?
Oud 15 augustus 2005, 22:42   #30
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom, hou je niet van verassingen?
Nee, ga je het nog vertellen of..
Oud 15 augustus 2005, 22:57   #31
carlgustaaf
Banneling

Standaard australisch gezond verstand

[quote=sinan123]Nee, ga je het nog vertellen of..In australie kan je enkel immigreren als je een interressant persoon bent voor hen, als je een beroep uitoefent waar ze in hun land nog behoefte aan hebben.Clandestienen worden daar opgesloten in transit kampen totdat men weet waar ze vandaan komen en daarna stuurt men ze terug daarheen .Je kan wel binnen met een toeristenvisa, maar dan moet je ook een toerist zijn, d.w.z. voldoende geld hebben om in je onderhoud te voorzien en op legale wijze het land binnenkomen.Vakantie gedaan?Ciao.En als je een misdaad begaat, word je uitgewezen, en heb je niet het recht om ooit terug te komen.Doe je dat toch, vlieg je de gevangenis in, en daarna, terug de boot, of het vliegtuig op.Ze hebben nog meer zulke maatregels, zoek er maar eens achter, zal je wel bevallen
Oud 16 augustus 2005, 07:43   #32
sinan123
Banneling

Standaard

Citaat:
In australie kan je enkel immigreren als je een interressant persoon bent voor hen, als je een beroep uitoefent waar ze in hun land nog behoefte aan hebben.Clandestienen worden daar opgesloten in transit kampen totdat men weet waar ze vandaan komen en daarna stuurt men ze terug daarheen .Je kan wel binnen met een toeristenvisa, maar dan moet je ook een toerist zijn, d.w.z. voldoende geld hebben om in je onderhoud te voorzien en op legale wijze het land binnenkomen.Vakantie gedaan?Ciao.En als je een misdaad begaat, word je uitgewezen, en heb je niet het recht om ooit terug te komen.Doe je dat toch, vlieg je de gevangenis in, en daarna, terug de boot, of het vliegtuig op.Ze hebben nog meer zulke maatregels, zoek er maar eens achter, zal je wel bevallen
Oh kijk nou, ik dacht dat je verwijsde naar de handelingen van Australiers tegen de Aboriginals.

Nou js ik weet niet hoor, gevaar voor het land mogen ze van mij wel uitzetten, maar een kleine misdaad, gaat dat niet te ver?
Oud 16 augustus 2005, 13:32   #33
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sinan123
Oh kijk nou, ik dacht dat je verwijsde naar de handelingen van Australiers tegen de Aboriginals.

Nou js ik weet niet hoor, gevaar voor het land mogen ze van mij wel uitzetten, maar een kleine misdaad, gaat dat niet te ver?
Aboriginals is weer een ander onderwerp, die hebben trouwens de laatste jaren meer rechten verkregen.Nee, ik had het ook niet over "kleine" misdaden.Een vechtpartij, kleine diefstallen...laat ons dat maar op de rekening van de slechte invloed van de t.v. zetten.Maar jongens die al 50 maal ofzo opgepakt zijn voor een hele waslijst misdrijven, die nooit werken , laat staan werk zoeken, of plegers van "zware" misdrijven( moord, doodslag, (poging tot),handel in "hard"drugs, verkrachters e.d. ), hebben we zulk gespuis hier nodig?Verban die toch gewoon ,en als het belgen geworden zijn, dankzij een huwelijk, of dankzij het feit dat ze gewoon hier geboren zijn, neem hun die nationaliteit terug af.En vermits de legerdienst afgeschaft is, zou ik een burgerdienst willen , dewelke men verplicht moet doen voor belg te mogen worden.Dienstweigeraars kunnen ophoepelen.Kandidaten zouden ook in het openbaar trouw moeten zweren aan de belgische staat, en aan europa, en de grondwet erkennen als meerderwaardig als gelijk religieuze wet, alvorens een kontrakt dat hetzelfde stippelt te tekenen.Inbreuk op het kontrakt staat voor kontraktbreuk=kwijtschelding van de nationaliteit=de deur uit.Als ze daarna terug op het grondgebied getroffen worden, komt er dwangarbeid .Vind u dat te veel gevraagd?Ik niet, als je een normaal leven leid,voel je van die paar regels helemaal niets.Wat ik wil zeggen, is dat het allemaal te vanzelfsprekend is voor hun, die krijgen alles voorgeschoteld zonder de minste moeite te doen, en dan is het nog niet goed!En als ze iets fout doen , komt er geen , of te weinig straf, dan voel je je toch onoverwinnelijk!Neem gelijk welk kind, wit, geel ,bruin, zwart of groen, laat het steeds maar alles toe , alles doen waar het lust in heeft, en voorzie in al zijn noden zonder een enkele plicht in de plaats te vragen, ge zult dan wel zien wat voor een rotverwend, smerig strontjong dat ge er van zult maken .Alzo gaat het met deze mensen, die afkomstig zijn uit landen waar ge kreveren kunt als ge niet werkt, en waar tyrannie de maatstaf is, en die schijnen te denken dat zij van onze sociale wetten mogen profiteren omdat we zwak zijn en schrik van ze hebben.Daar heb ik de buik van vol.Nu zijn er zeker mensen die gaan zeggen van:" ja, misdadigers zijn er tussen belgen ook".Dat klopt natuurlijk, die komen in alle landen voor, het is juist daarom, we hebben al genoeg met onze eigen bandieten, dat we die van vreemde landen ook nog moeten verdragen.Gastarbeiders met kontrakten van 3 a 5 jaar, dat zou goed zijn, dan konden ze elk op toer komen en ervan profiteren om wat centen opzij te leggen, maar die invasie rellenschoppers, lastposten en dieven, nee danku.
Oud 16 augustus 2005, 13:48   #34
Levertraan
Provinciaal Gedeputeerde

Levertraan's schermafbeelding

Standaard

T is allemaal de schuld van dat godverdomse 'ius soli'.. [edit]
[size=1]Edit:[/size]
[size=1]After edit by Levertraan on 16-08-2005 at 14:49
Reason:

T is allemaal de schuld van dat godverdomse 'ius soli'.. [/size]

[size=1]Before any edits, post was:

T is allemaal de schuld van dat godverdomse 'ius soli'..[/size]
[/edit]

Laatst gewijzigd door Levertraan : 16 augustus 2005 om 13:49.
Levertraan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 augustus 2005, 14:38   #35
Mephisto
Minister

Mephisto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stubaf.
Het kiem van de extreem-linkse gedachte onbedoeld weergegeven: West-Europa tot vreemdelingengebied maken waar alleen nog zwarten, moslims en extreem-linksen wonen. De anderen moeten maar opkrassen, oprotten omdat er nu bruinen en zwarten komen wonen.
Jij hoeft van niemand op te rotten, als je niet wilt. En als je weigert in te zien dat volksverhuizingen altijd hebben plaatsgevonden, dan maken wij je dat wel duidelijk. En als je weigert te begrijpen dat dit land niet van jou is, dan zijn wij daar om je uit te leggen dat jij het in bruikleen hebt van Moeder Aarde. Niet van de Belgische koning, niet van je (zwarte, gele, groene, blauwe, bruine) huisbaas. Dat is slechts een kapitalistisch schilletje.

En als u weigert samen te leven met anderen, die evenwel net zo goed het recht hebben verworven hier te wonen (anders hier ?illegaal? verblijven), wat belet ons dan om u te wijzen op de mogelijkheid in het veelkleurige Amerika te gaan wonen? The land of the free, the land of the brave..
Oud 16 augustus 2005, 23:16   #36
carlgustaaf
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mephisto
Jij hoeft van niemand op te rotten, als je niet wilt. En als je weigert in te zien dat volksverhuizingen altijd hebben plaatsgevonden, dan maken wij je dat wel duidelijk. En als je weigert te begrijpen dat dit land niet van jou is, dan zijn wij daar om je uit te leggen dat jij het in bruikleen hebt van Moeder Aarde. Niet van de Belgische koning, niet van je (zwarte, gele, groene, blauwe, bruine) huisbaas. Dat is slechts een kapitalistisch schilletje.

En als u weigert samen te leven met anderen, die evenwel net zo goed het recht hebben verworven hier te wonen (anders hier ?illegaal? verblijven), wat belet ons dan om u te wijzen op de mogelijkheid in het veelkleurige Amerika te gaan wonen? The land of the free, the land of the brave..
Dat is al de 2de keer dat er uitgewezen word naar Amerika.Weet ge niet dat de immigratiediensten daar heel streng zijn tegenwoordig?Net als in Canada, Australie, en waarschijnlijk binnenkort ook hier.Landen als Noorwegen hebben zo lang niet gewachtaar is de immigratiepomp al in 1975 toegedraait, VOOR het een probleem werd.Asielzoekers aanvaarden ze nog een beetje, maar er zijn jaarlijkse quotas.En wat je daar over bruikleen zegt, ik ken er ook eentje:"de grond behoort u niet ,uw kinderen lenen u hem"Wel de mijne ,begrijp ik.Als we u alles laten impalmen blijft er voor hen niks over.Trouwens, waarom hebben ze dan de kolonialisten buitengezet, als de aarde toch aan alleman behoort, als er nergens niks aan niemand toebehoort? "we zijn er om jou uit te leggen dat je het slechts in bruikleen hebt van moeder aarde"...jaja, dag jan
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be